Οι φωτογραφίες της Holly Lynton αποκαλύπτουν ανθρώπους που εργάζονται με γυμνά χέρια σε αρμονία με το περιβάλλον τους, χρησιμοποιώντας εργαλεία που ως επί το πλείστον έχουν αντικατασταθεί από την τεχνολογία.
Στο «Bare Handed», η φωτογράφος Holly Lynton παρουσιάζει διάφορα πορτρέτα από την αγροτική ζωή της Αμερικής του 21ου αιώνα. Επιστρέφοντας σε συγκεκριμένες κοινότητες χρόνο με το χρόνο, η Lynton κινείται πέρα από τη μυθολογία για να αποκαλύψει ένα σύνθετο κοινωνικό τοπίο διαποτισμένο από την παράδοση αλλά απαλλαγμένο από τη νοσταλγία. Τα 85 πορτρέτα και τα αισθαντικά τοπία της πρώτης μονογραφίας της απεικονίζουν ανθρώπους που εργάζονται με γυμνά χέρια σε αρμονία με το περιβάλλον τους, χρησιμοποιώντας εργαλεία που ως επί το πλείστον έχουν αντικατασταθεί από την τεχνολογία.
«Οι μαγευτικές έγχρωμες φωτογραφίες της Lynton μεταφέρουν μια στοιχειώδη σύνδεση με τα ζώα, τη γη και τις τελετουργικές γεωργικές πρακτικές. Η επιβλητική, συχνά τεταμένη σωματική υπόσταση των ανδρών, των γυναικών και των ζώων και ο δραματικός φωτισμός μετατρέπουν τους αχυρώνες και τους σωρούς κομπόστ σε σκηνές σύγκρουσης, παράδοσης και μεταμόρφωσης» έγραψε η εφημερίδα The Boston Globe.
FacebookTwitter Ψάρεμα γαρίδας στο Miss Sandra, McClellanville, Νότια Καρολίνα, 2016. « FacebookTwitter Sienna, Turkey Madonna, Shutesbury, Μασαχουσέτη, 2010. Holly: «Χρειάστηκε μόνο μια στιγμή για να μαζέψει η Sienna τις γαλοπούλες στην αγκαλιά της και να μεταμορφωθεί στιγμιαία σε μια εκδοχή της Madonna». FacebookTwitter Skipper, Christian, Γατόψαρο, Temple, Οκλαχόμα, 2009. Η πιο εκπληκτικά τρυφερή στιγμή της σειράς δείχνει έναν πατέρα να βγάζει ένα γατόψαρο από τα σκοτεινά βάθη μιας λίμνης δίπλα στον έφηβο γιο του. FacebookTwitter Αλιγάτορας, Cordray's, Ravenel, Νότια Καρολίνα, 2013.
Οι αλιγάτορες είναι θηράματα για τους κυνηγούς κατά τη διάρκεια της κυνηγετικής περιόδου τεσσάρων εβδομάδων στη Νότια Καρολίνα. FacebookTwitter Ράντσο Graveley, Avon, Μοντάνα, 2018. Στο ράντσο Graveley στη Μοντάνα, στοιβάζουν το άχυρο με τη χρήση μιας εφεύρεσης που κάποτε τη χρησιμοποιούσαν παντού αλλά τώρα χρησιμοποιείται μόνο από λίγες οικογένειες που διατηρούν την παράδοση. FacebookTwitter Drew Gardens, Μπρονξ, Νέα Υόρκη, 2008. FacebookTwitter Χέρια, Clark Fork Organics, Missoula, Montana, 2016. Οι ταλαιπωρημένες παλάμες μιας γυναίκας μετά τη συγκομιδή κρεμμυδιών. FacebookTwitter Σκιά, ράντσο Graveley, Avon, Μοντάνα, 2018. Μια γιγαντιαία πράσινη σκιά που ρίχνουν οι ψηλές στοίβες σανού σκεπάζει τη γη κάθε απόγευμα που ο ήλιος λάμπει. FacebookTwitter Disco Chicken, Pioneer Valley, Μασαχουσέτη, 2009. Holly: «Τα γεγονότα που με οδηγούν στα μέρη που φωτογραφίζω συχνά μοιάζουν με ένα τυχαίο σύνολο συμπτώσεων, αν και οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που φωτογραφίζω θα πουν ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. "Τι σε έφερε εδώ;" ρωτάνε συχνά οι άνθρωποι». FacebookTwitter Κομπόστ, Pioneer Valley, Μασαχουσέτη, 2013. Η Holly λέει: «Η ιδέα μιας συλλογικής πολιτιστικής οπτικής μνήμης που μας οδηγεί να βλέπουμε πολλά νοήματα στις εικόνες είναι σημαντική για μένα και είναι κάτι που χρησιμοποιώ στη δουλειά μου». FacebookTwitter Ανυψωτήρας, Peterson Ranch, Τζάκσον, Μοντάνα, 2018. FacebookTwitter Calf Cloak, Graveley Ranch, Avon, Montana, 2021. FacebookTwitter Γεύμα, Φάρμα PEAS, Missoula, Μοντάνα, 2016. FacebookTwitter Les, Μέλισσες, Bosque, Νέο Μεξικό, 2007. Holly: «Ενώ μετακινεί τη βασίλισσα μέλισσα, ο Les Crowder από το Νέο Μεξικό αφήνει τις μέλισσες να μαζευτούν στα χέρια του. Χάθηκε σε έναν διαλογισμό που ξεκίνησε από τον ήχο των μελισσών. Αργότερα, μου είπε ότι δεν μπορούσε να ακούσει τίποτε άλλο όσο ήταν κοντά στο πρόσωπό του. Με αυτή την εικόνα ξεκίνησε η σειρά το 2007». FacebookTwitter Stephen, Eφημερόπτερα, Temple, Οκλαχόμα, 2009 FacebookTwitter Fairest, Cummington Fair, Μασαχουσέτη, 2010. FacebookTwitter Βάψιμο με μπλε χρώμα, Johns Island, Νότια Καρολίνα, 2016.
Holly: «Οι επαναλαμβανόμενες, χορευτικές κινήσεις των ανθρώπων που φωτογραφίζω με γοητεύουν».