Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter

Μια υψηλή ενόχληση

0

Η Fukase: The Incurable Egoist είναι η πρώτη αναδρομική έκθεση του υπέροχου Μασαχίσα Φουκάσε στην Ευρώπη, με υλικό που δεν έχει έρθει ποτέ πριν στη δημοσιότητα. Ο Φουκάσε θεωρείται ευρέως ως ένας από τους πιο ριζοσπαστικούς και σημαντικούς φωτογράφους της μεταπολεμικής περιόδου. Στην έκθεση παρουσιάζονται όλες οι πτυχές του έργου του από τη δεκαετία του '60 και μετά και αποκαλύπτεται η ευρύτητα της θεματογραφίας του, που κινείται μοναδικά γύρω από τους άξονες της οικογένειας, της αγάπης, της φιλίας, του έρωτα, της μοναξιάς, της απομόνωσης, της απώλειας και του θανάτου. 

Η έκθεση Fukase: The Incurable Egoist παρουσιάζεται στο φωτογραφικό φεστιβάλ Les Rencontres d'Arles μέχρι τις 24 Σεπτεμβρίου.

Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκάσε πέθανε το 2012. Το 1992 έπεσε σε κώμα για 20 ολόκληρα χρόνια μετά την πτώση του σε μπαρ στο Τόκιο και από τότε δεν συνήλθε ποτέ. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία της γάτας του που δημιουργήθηκε ώστε να ταιριάζει με το προηγούμενο αυτοπορτρέτο του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκασε γεννήθηκε το 1934 στην κωμόπολη Bifuka στο Hokkaido, το δεύτερο μεγαλύτερο νησί της Ιαπωνίας όπου η οικογένειά του διατηρούσε στούντιο φωτογραφίας. Αυτοπορτρέτο που τράβηξε το 1992, λίγο πριν πέσει σε κώμα. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Η γάτα του Sasuke No 2. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Η φωτογραφία τραβήχτηκε το 1991 μόλις μετά την επίστροφή του στο Hokkaido. Ανήκει σε μία σειρά αυτοπορτρέτων με αξιοσημείωση ένταση και ενδοσκοπική διάθεση. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Του άρεσε πολύ να τυπώνει ο ίδιος τις εικόνες του και να τις εμπλουτίζει με εικαστικές παρεμβάσεις. Αυτή η εικόνα του 1992 ονομάζεται Berobero ή Sucking και αποτελεί αναφορά στην αγαπημένη του συνήθεια να γλείφει ή να πιπιλίζει τις γλώσσες των ανθρώπων. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Εικόνα από τη σειρά Hibi. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκάσε έγινε παγκοσμίως γνωστός από τη σειρά του The Solitude of Ravens (1975-1982) που ξεκίνησε μετά το τέλος του δεύτερου γάμου του με την Yōko Wanibe. Το κοράκι ήταν το σύμβολο της μοναξιάς του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Εικόνα από το βιβλίο Memories of My Father, μια οπτική βιογραφία του πατέρα του που εδώ απεικονίζεται ένα χρόνο πριν τον θάνατό του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία από την τελευταία του σειρά Bukubuku (Bubbling) με 79 αυτοπορτρέτα που τράβηξε στη μπανιέρα του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Οικογενειακή φωτογραφία του 1975. Ο Φουκάσε είναι ο πρώτος από αριστερά.Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Το ίδιο οικογενειακό πορτρέτο τραβηγμένο το 1987 ένα χρόνο μετά τον θάνατο του πατέρα του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM