Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter

Μια υψηλή ενόχληση

0

Η Fukase: The Incurable Egoist είναι η πρώτη αναδρομική έκθεση του υπέροχου Μασαχίσα Φουκάσε στην Ευρώπη, με υλικό που δεν έχει έρθει ποτέ πριν στη δημοσιότητα. Ο Φουκάσε θεωρείται ευρέως ως ένας από τους πιο ριζοσπαστικούς και σημαντικούς φωτογράφους της μεταπολεμικής περιόδου. Στην έκθεση παρουσιάζονται όλες οι πτυχές του έργου του από τη δεκαετία του '60 και μετά και αποκαλύπτεται η ευρύτητα της θεματογραφίας του, που κινείται μοναδικά γύρω από τους άξονες της οικογένειας, της αγάπης, της φιλίας, του έρωτα, της μοναξιάς, της απομόνωσης, της απώλειας και του θανάτου. 

Η έκθεση Fukase: The Incurable Egoist παρουσιάζεται στο φωτογραφικό φεστιβάλ Les Rencontres d'Arles μέχρι τις 24 Σεπτεμβρίου.

Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκάσε πέθανε το 2012. Το 1992 έπεσε σε κώμα για 20 ολόκληρα χρόνια μετά την πτώση του σε μπαρ στο Τόκιο και από τότε δεν συνήλθε ποτέ. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία της γάτας του που δημιουργήθηκε ώστε να ταιριάζει με το προηγούμενο αυτοπορτρέτο του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκασε γεννήθηκε το 1934 στην κωμόπολη Bifuka στο Hokkaido, το δεύτερο μεγαλύτερο νησί της Ιαπωνίας όπου η οικογένειά του διατηρούσε στούντιο φωτογραφίας. Αυτοπορτρέτο που τράβηξε το 1992, λίγο πριν πέσει σε κώμα. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Η γάτα του Sasuke No 2. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Η φωτογραφία τραβήχτηκε το 1991 μόλις μετά την επίστροφή του στο Hokkaido. Ανήκει σε μία σειρά αυτοπορτρέτων με αξιοσημείωση ένταση και ενδοσκοπική διάθεση. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Του άρεσε πολύ να τυπώνει ο ίδιος τις εικόνες του και να τις εμπλουτίζει με εικαστικές παρεμβάσεις. Αυτή η εικόνα του 1992 ονομάζεται Berobero ή Sucking και αποτελεί αναφορά στην αγαπημένη του συνήθεια να γλείφει ή να πιπιλίζει τις γλώσσες των ανθρώπων. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Εικόνα από τη σειρά Hibi. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκάσε έγινε παγκοσμίως γνωστός από τη σειρά του The Solitude of Ravens (1975-1982) που ξεκίνησε μετά το τέλος του δεύτερου γάμου του με την Yōko Wanibe. Το κοράκι ήταν το σύμβολο της μοναξιάς του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Εικόνα από το βιβλίο Memories of My Father, μια οπτική βιογραφία του πατέρα του που εδώ απεικονίζεται ένα χρόνο πριν τον θάνατό του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία από την τελευταία του σειρά Bukubuku (Bubbling) με 79 αυτοπορτρέτα που τράβηξε στη μπανιέρα του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Οικογενειακή φωτογραφία του 1975. Ο Φουκάσε είναι ο πρώτος από αριστερά.Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Το ίδιο οικογενειακό πορτρέτο τραβηγμένο το 1987 ένα χρόνο μετά τον θάνατο του πατέρα του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ