«Τα μάτια της Ινδίας βλέπουν μόνο χρώμα» είχε πει κάποτε ο Raghubir Singh, ο πρωτοπόρος της έγχρωμης φωτογραφίας που δούλεψε από τα τέλη της δεκαετίας του '60 μέχρι το θάνατό του το 1999 σε ηλικία 59 ετών. Γόνος αριστοκρατικής οικογένειας του Rajasthan, έζησε στο Χονγκ Κονγκ, στο Παρίσι, στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη αλλά επέστρεφε μονίμως στην Ινδία καταγράφοντας τον πολιτισμικό πλούτο της και την πολύχρωμη ομορφιά της. Οι επιρροές του ήταν πολλές - από τον Henri Cartier-Bresson και τον σπουδαίο Ινδό σκηνοθέτη Satyajit Ray ως τον William Gedney και τις μινιατούρες των Μογγόλων- αλλά η ματιά του ήταν ιδιαίτερη και προσωπική. Η αναδρομική έκθεση Modernism on the Ganges: Raghubir Singh Photographs που παρουσιάζεται μέχρι τις 2 Ιανουαρίου του 2018 στο MET Breuer της Νέας Υόρκης, τοποθετεί το έργο του στο σταυροδρόμι του δυτικού μοντερνισμού και των παραδοσιακών ινδικών μορφών απεικόνισης του κόσμου. Η επιμελήτρια της έκθεσης Mia Fineman θέλοντας να αναδείξει αυτόν τον κυρίαρχο χαρακτήρα του έργου του παρουσιάζει 85 φωτογραφίες του Singh σε αντιπαραβολή με έργα σύγχρονων του καλλιτεχνών καθώς και των ινδικών έργων που τον επηρέασαν. Μάλιστα αναφέρει χαρακτηριστικά :«Στην καλλιτεχνική του πορεία ο Singh σφυρηλάτησε ένα ξεκάθαρο ινδικό ύφος στην μοντερνιστική φωτογραφία στην οποία και σαφώς ανήκει».