Ο Ελληνοαμερικανός Κρίστοφερ Μάκος είναι «Ο πιο σύγχρονος φωτογράφος της Αμερικής», σύμφωνα με τον Άντι Γουόρχολ. Από το μέντορά του, Μαν Ρέι, μέχρι τον πιο γνωστό μαθητή του, τον Άντι Γουόρχολ, ο Μάκος έχει καταγράψει την καλλιτεχνική σκηνή της Νέας Υόρκης από το 1970 και μετά, την πανκ και ροκ σκηνή του '80 και '90 στην Αμερική, αλλά και την αρχιτεκτονική και καλλιτεχνική σκηνή ευρωπαϊκών πόλεων.
Ο Κρις Μάκος γεννήθηκε το 1948 στο Λόουελ, μεγάλωσε στην Καλιφόρνια, και έφτασε στη Νέα Υόρκη στα τέλη του '60, μετά το λύκειο, χωρίς σχέδια και συγκεκριμένες φιλοδοξίες, όπως λέει ο ίδιος: «Ήμουν χίπι, συνάντησα κάποιον που θα διέσχιζε τη χώρα με μια Μάστανγκ και είπα "γιατί όχι;"». Σπούδασε αρχιτεκτονική στο Παρίσι και εργάστηκε για λίγο ως μαθητευόμενος του Μαν Ρέι: «Μου δίδαξε να εμπιστεύομαι τις αρχικές εντυπώσεις».
Η Νέα Υόρκη του '70 ήταν η σκηνή μιας μοναδικής δημιουργικής έκρηξης. Ο Μάκος εντάχθηκε στο σκηνικό αυτό και απαθανάτισε «ένα οπτικό μανιφέστο της εποχής» και τη σχέση του με την ακατέργαστη αφέλεια της δεκαετίας εκείνης. Έγινε διάσημος φτιάχνοντας πορτρέτα με αμεσότητα, χαρακτηριστική εκείνου του μποέμ ρεύματος που «σε έσπρωχνε να είσαι διαφορετικός, να μη φοβάσαι αυτό που είσαι».
Μεταξύ των "εργαλείων" της δουλειάς του υπήρξε και η Polaroid SX-70, η κλασική instamatic κάμερα που έφερε επανάσταση στον κόσμο της φωτογραφίας. Ήταν η τέλεια ενσωμάτωση της πίστης του Μαν Ρέι στη διαισθητική διαδικασία για τη δημιουργία της τέχνης. «Όταν είχε κυκλοφορήσει η Polaroid SX-70, βρισκόμουν στο Factory. Ήρθαν και έδωσαν σε όλους μας μεγάλα κουτιά με φιλμ λέγοντάς μας: "Διασκεδάστε! Δείξτε μας τι κάνουν οι καλλιτέχνες με τα φιλμ!"».
Τον περασμένο μήνα ήταν η 80η επέτειος της Polaroid, η εταιρία ξεκινάει τα Polaroid Originals και κάνει ντεμπούτο με τη φωτογραφική μηχανή OneStep 2, μαζί με έγχρωμη, ασπρόμαυρη και ειδική ταινία, ανακτώντας τη μαγεία της αναλογικής φωτογραφίας.