Οι μπέμπηδες Facebook Twitter

Οι μπέμπηδες

0

Η φωτογράφος Polly Borland γοητεύεται από το ανορθόδοξο , το αντισυμβατικό, το σουρεαλιστικό, το περιθωριακό και αυτά προσεγγίζει με την κάμερά της. Όταν πληροφορήθηκε όμως ότι υπάρχει ένας ολόκληρος μυστικός κόσμος με κλαμπς όπου ενήλικοι ζουν για εβδομάδες  προσποιούμενοι τα μωρά η πρώτη της αντίδραση ήταν να το απορρίψει ως ψευδές κατασκεύασμα που ξεπερνά την φαντασία. Γρήγορα βέβαια ανακάλυψε ότι έκανε λάθος. Μετά από έρευνα βρέθηκε στο Hush-a-Bye-Baby Club στο Gillingham του Kent όπου συνάντησε και φωτογράφισε ενήλικους άντρες να απολαμβάνουν καταστάσεις παιδικής παλινδρόμησης. Σαν μικροί μπόμπιρες οι Hush-a-Byes περνούν τις μέρες τους μπουσουλώντας, φορούν και χρησιμοποιούν πάνες, κοιμούνται σε βρεφικές κούνιες και, σε ορισμένες περιπτώσεις, θηλάζουν από τη θηλή μιας «μητέρας».

Οι φωτογραφίες της Borland δημοσιεύθηκαν στο βρετανικό τύπο. «Όλοι ήταν εξοργισμένοι. Δεν φαινόταν τόσο αστείο όσο ο editor είχε φανταστεί», εξηγεί. «Κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούσαν να ξεπεράσουν το ανατριχιαστικό περιεχόμενο των εικόνων αν και οι φωτογραφίες ήταν πολύ ωραίες.» Παρά το αρχικό σοκ η Borland συνέχισε τις επαφές της μ' αυτή την μυστική κοινότητα και το 2001 μετά από πέντε χρόνια ενασχόλησης δημοσίευσε το βιβλίο της The Babies (εκδόσεις PowerHouse Books ) που προλόγιζε η Susan Sontag. Σε αντίθεση με τα άρθρα που παρουσίασαν το φαινόμενο στο κοινό, οι εικόνες της Borland ξεπερνούσαν κάθε είδους μεταγενέστερης αφήγησης ή κριτικής. «Αισθάνθηκα πως δεν ήμουν σε θέση να είμαι επικριτική, γιατί οι άνθρωποι αυτοί μου ανοίχτηκαν και με εμπιστεύτηκαν. Δεν θα μπορούσα άλλωστε να περάσω πέντε χρόνια μαζί τους αν τους αντιμετώπιζα έτσι.»

Για την Borland όλη αυτή η ιστορία είναι ένας φετιχισμός εμπνευσμένος από κάποια είδους αποξένωση. «Μερικοί απ' αυτούς επιδίωκαν την βρεφική αγνότητα καθώς τότε βρίσκεσαι σε ένα προγλωσσικό και προσεξουαλικό στάδιο. Κάποιοι άλλοι διάλεγαν την ηλικία των δύο ή τριών ετών γιατί πίστευαν ότι ήταν τότε που δεν πήραν όσα πραγματικά χρειάζονταν από τη μητέρα τους.«Πολλοί απ' αυτούς ήταν φορτισμένοι ψυχολογικά αλλά είμαι σίγουρη πώς ήταν μια προσπάθεια να κατανοήσουν καλύτερα τον εαυτό τους.»

Η έκθεση The Babies παρουσιάζεται στην Mier Gallery από τις 22 Ιουλίου μέχρι τις 19 Αυγούστου.

Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Οι μπέμπηδες Facebook Twitter
Φωτογραφία: Polly Borland
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ