Ο μεγάλος αμερικανός εικονοκλάστης, ο μεγάλος έκνομος Αμερικανός, ο μεγαλύτερος ηδονιστής της Αμερικής. Όπως και να τον δει κανείς, ο Dr. Hunter S. Thompson ήταν ένας πραγματικά ατρόμητος πρωταθλητής των προσωπικών ελευθεριών.
Ο Hunter S. Thompson ήταν αυτός που όρισε τη γκόντζο δημοσιογραφία, ένα μίγμα πραγματικότητας και μυθοπλασίας στα όρια της δημοσιογραφίας και της διασποράς φημών. Έγραφε συχνά κομμάτια για το περιοδικό Rolling Stone ενώ ζούσε μια ζωή χωρίς όρια, γράφοντας για ό,τι περίπου συνέβαινε. Όταν του ανατέθηκε να παρακολουθήσει την προεκλογική καμπάνια του 1972 αποφάσισε να παρατήσει την ακολουθία των γεγονότων και να περιγράψει τις δικές του περιπέτειες, γεμάτες με ναρκωτικά και αλκοόλ. Έγραψε ότι ο υποψήφιος Edward Muskie ήταν χρήστης Ibogaine, ενός ναρκωτικού που του έδωσε «ένας μυστηριώδης γιατρός από τη Βραζιλία», και αυτή η πληροφορία, που ήταν εντελώς κατασκευασμένη, πέρασε ως πραγματικότητα. Το αστείο του συνέβαλλε στις εκρήξεις θυμού του Muskie. Κανένας άλλος ρεπόρτερ δεν θα τολμούσε να γράψει ένα τέτοιο ψέμα, αλλά ο Thompson ήταν προστατευμένος από το θρύλο του. Μπορούσε να γράψει οτιδήποτε. Ο υπεύθυνος καμπάνιας του McGoverns είπε «από όλους τους ανταποκριτές, ο Thompson ήταν ο λιγότερο πιστός στα γεγονότα, αλλά ήταν ο πιο ακριβής.» Ο Τhompson πίστευε ότι το βιβλίο του «Φόβος και Παράνοια στο Λας Βέγκας» δεν ήταν ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα δημοσιογραφίας γκόντζο γιατί ήταν αρκετά εκτός πραγματικότητας και εντός της μυθοπλασίας.
Η μοναδική του ζωή, η πάλη του με τις κακές του συνήθειες και η αυτοκτονία του περιγράφονται σε μορφή κόμιξ, όπως θα άρμοζε σ’ αυτόν τον άνθρωπο. Μέσα από ασπρόμαυρες εικόνες και λίγες λέξεις, ο συγγραφέας Will Bingley και ο σχεδιαστής Anthony Hope-Smith λένε την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού που έγινε παγκοσμίως αναγνωρίσιμη φιγούρα στο Gonzo: A Graphic Biography of Hunter S. Thompson .
σχόλια