5 ελληνικά brands με βιώσιμη μόδα

Musa Facebook Twitter
Oι συλλογές του brand Musa είναι εμπνευσμένες από τις 9 Μούσες της μυθολογίας.
0

Ο κόσμος της μόδας βιώνει μια μεγάλη –και σημαντική– αλλαγή. Η βιωσιμότητα, η διαφάνεια και η ηθική αποτελούν πλέον βασικές προϋποθέσεις για τις επιλογές που κάνουμε σχετικά με το τι θα βάλουμε στην γκαρνταρόμπα μας. Θέλουμε ρούχα και αξεσουάρ που όχι μόνο θα βρίσκονται στην ντουλάπα μας για πολύ καιρό αλλά θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον και μοναδικά με τον δικό τους τρόπο. 

1.

MUSA

Το MUSA είναι ένα ελληνικό brand που δημιουργεί κομμάτια-statements. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι βιώσιμα και ηθικά, ενώ τα ρούχα και τα αξεσουάρ είναι χειροποίητα, από ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις. Με βάση τη φιλοσοφία της φροντίδας του σώματος, αλλά και του πλανήτη, οι συλλογές του brand είναι εμπνευσμένες από τις 9 Μούσες της μυθολογίας, ενώ κάθε κομμάτι μπορεί να συνδυαστεί μέχρι και σε πέντε διαφορετικά outfits.

www.musacollection.gr, Instagram

 

2.

VATHOS Apparel

Vathos Apparel Facebook Twitter

Το VATHOS Apparel είναι ένα σύγχρονο brand με ηθικό χαρακτήρα, που πρεσβεύει τη φιλική και υπεύθυνη προς το περιβάλλον μόδα στην Ελλάδα. Θα βρείτε άνετα και κομψά κομμάτια σε «καθαρές» και μίνιμαλ γραμμές, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από 100% οργανικά υλικά και οικολογικές πρακτικές. Για την παραγωγή των ρούχων το brand συνεργάζεται με μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις, ενισχύοντας τις μικρές οικονομίες και συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του επαγγέλματος.

www.vathosapparel.com, Instagram

3.

2WO + 1NE = 2

2wo 1ne Facebook Twitter

To 2WO + 1NE = 2 είναι ένα ηθικό designer brand με βάση την Αθήνα και στόχο τη δημιουργία βιώσιμων, διαχρονικών και ανθεκτικών ρούχων. Θα βρείτε tailored, ready-to-wear κομμάτια σε συλλογές εμπνευσμένες από διαφορετικές πόλεις του κόσμου, ραμμένα με γαλλικές ραφές και φτιαγμένα αποκλειστικά από οργανικές πρώτες ύλες. Η παραγωγή των ρούχων γίνεται πάντα τοπικά, ενώ καθένα φέρει τη δική του «ιστορία» μέσα από τον μοναδικό του χαρακτήρα.


www.2plus1equals2.com, Instagram

4.

Arjuna Knitwear

Arjuna Knitwear Facebook Twitter

Το Arjuna Knitwear είναι ένα ελληνικό fashion brand που δημιουργήθηκε με έμπνευση τη φιλοσοφία της γιόγκα. Θα βρείτε πλεκτά ρούχα από extra fine μερινό μαλλί, 100% οργανικό βαμβάκι αλλά και ανακυκλωμένο νήμα σε οργανικό βαμβάκι. Όλα τα ρούχα είναι άνετα, ζεστά και σχεδιασμένα για να επιτρέπουν στο σώμα να αναπνέει μέσα από ιδιαίτερα σχέδια και έντονη περιβαλλοντική συνείδηση. Η παραγωγή των πλεκτών πραγματοποιείται με υγιή και ηθικό τρόπο, με έμπνευση τη σύνδεση με τη φύση.

www.arjuna-knitwear.com, Instagram

5.

Make Room

Make Room Facebook Twitter

Το Make Room είναι ένα ανεξάρτητο ελληνικό fashion brand που δημιουργήθηκε με όραμα να δώσει σε κάθε γυναίκα άνεση, αυτοπεποίθηση και coolness. Θα βρείτε prints ζωγραφισμένα στο χέρι, κολακευτικές σιλουέτες για κάθε σωματότυπο και μοναδικά κομμάτια, φτιαγμένα από υλικά με ελληνική ταυτότητα – όλα δημιουργημένα με στόχο την ηθική μόδα.


www.makeroom.world, Instagram

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

 
Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ