Κωνσταντίνε, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου Fashion designer Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

— Κωνσταντίνε, τι σε έκανε να αγαπήσεις τη μόδα;

H μοναδικότητα και η διαφορετικότητα που μπορείς να εκφράσεις μέσα από τα ρούχα. Μεγαλώνοντας σε μια μικρή κοινωνία, η μόδα ήταν αυτή που με έκανε να ξεχωρίσω και να εκφράσω την μοναδικότητά μου ως ατόμου! 

— Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το fashion design επαγγελματικά;

Πιστεύω ότι πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου, αλλά εκεί που πραγματικά ξεκίνησα να βλέπω τη μόδα ως πιθανό επάγγελμα είναι όταν παρακολούθησα το MadWalk για πρώτη φορά και συγκεκριμένα το show του Απόστολου Μητροπούλου. Ίσως ήταν κάτι στη μοναδική χρήση των prints και στην ελευθερία των σχεδίων του αλλά και η αυτοπεποίθηση των μοντέλων και ο αέρας τους πάνω στην πασαρέλα. Στα μάτια ενός εφήβου που μεγαλώνει σε μια κλειστή κοινωνία ήταν το κλειδί που του άνοιξε τους ορίζοντες.

Μεγαλώνοντας σε μια μικρή κοινωνία, η μόδα ήταν αυτή που με έκανε να ξεχωρίσω και να εκφράσω την μοναδικότητά μου ως ατόμου!

— Τι είναι αυτό που σε ωθεί να δημιουργείς και να σχεδιάζεις;

Οι άνθρωποι που φοράνε τα ρούχα που σχεδιάζω. Όταν βλέπω την έκφρασή τους τη στιγμή που τους παραδίδω ένα ρούχο και ξέρω ότι είναι για μια σημαντική στιγμή της ζωής του, κάτι που θα θυμούνται για πάντα. Αυτό το χαμόγελο.

τευχος690
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

— Πώς πιστεύεις ότι αλλάζει ο κόσμος της μόδας την εποχή που διανύουμε;

Πιστεύω πως οι επιλογές μας αλλάζουν τη μόδα. Για παράδειγμα, αυτή η αλλαγή που συμβαίνει τώρα από το fast fashion στο custom made και στις μικρότερες επιχειρήσεις με τα limited κομμάτια και τα πιο ιδιαίτερα σχέδια. Εκεί βλέπω την αλλαγή.

— Πάνω σε τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτόν τον καιρό;

Φτιάξε καφέ να σ’ τα πω! Αυτήν τη στιγμή τρέχουν πολλά και διαφορετικά πρότζεκτ. Η νέα συλλογή για το brand που δουλεύω, το «Eirini Makkou», και βεβαίως οι καθημερινοί πελάτες του καταστήματος. Κάτι ιδιαίτερο με την εταιρεία «2 handmade Aprons», με την οποία συνεργάζομαι από την αρχή της, που δημιουργεί custom ποδιές για χώρους εστίασης και όχι μόνο. Καθώς και τα πλάνα για μια δική μου συλλογή, που έρχεται.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ένα κοστούμι που βρήκα σε thift shop ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και το πήρα 13 ευρώ. Ένα t-shirt από λευκή δαντέλα που έφτιαξα μόνος μου (και δεν μου κόστισε κάτι – τα καλά του επαγγέλματος) και λευκά sneakers Adidas που κόστισαν 70 ευρώ.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Ως σωστός workaholic, πού αλλού, στη δουλειά!

Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου Fashion designer Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO

@constantine_papa

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ