Γιορτάζοντας τα 100 χρόνια από τη γέννηση της Μαρίας Κάλλας, το μυθικό της ντεμπούτο στην Όπερα του Παρισιού, η θρυλική παράσταση που έδωσε για μία και μόνο βραδιά στις 19 Δεκεμβρίου του 1958 προκαλώντας ανεπανάληπτο παγκόσμιο θαυμασμό, παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε έγχρωμη 4K αποκατάσταση και Dolby Atmos, αποκλειστικά για τη μεγάλη οθόνη.
Από τη δημιουργική ομάδα της πολυβραβευμένης ταινίας «Maria by Callas», σε σκηνοθεσία και παραγωγή του Γάλλου σκηνοθέτη Τομ Βολφ, που έχει εξελιχθεί σε σημαντικό συλλέκτη και ειδικό του έργου της Μαρίας Κάλλας παγκοσμίως, σε συμπαραγωγή και αποκατάσταση από τον Samuel Francois-Steininger, η ταινία περιλαμβάνει τις μυθικές άριες της Κάλλας από τα έργα Νόρμα, Τροβατόρε, Ο Κουρέας της Σεβίλλης και ολόκληρη τη Β’ πράξη από την Τόσκα.
Η ταινία πραγματοποίησε εντυπωσιακή πρεμιέρα το Σάββατο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ρώμης παρουσία των δημιουργών της, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές και γοητεύοντας το κοινό της αιώνιας πόλης.
Υψηλού συμβολισμού η παρουσία της στενής φίλης της Μαρίας Κάλλας Nadia Stancioff και της Cecilia Gobb, κόρης του Tito Gobbi, συμπρωταγωνιστή της Μαρίας Κάλλας –ως θρυλικού Scarpia– στην Τόσκα εκείνης της μαγευτικής βραδιάς, οι οποίες έκαναν δηλώσεις φανερά συγκινημένες παρακολουθώντας την ιστορική προβολή.
L'omaggio di #RoFF18 a Maria Callas si conclude con l’anteprima mondiale di "Callas, Paris, 1958" di Tom Volf che racconta l'esordio della divina all’Opéra di Parigi in un concerto che si prevedeva leggendario e si rivelò uno degli eventi musicali del secolo. pic.twitter.com/bPspnWRRdz
— Casa del Cinema (@CasadelCinema) October 21, 2023
Από σήμερα, η σπουδαία ταινία ταξιδεύει σε 40 και πλέον χώρες για να παρουσιαστεί σε περισσότερους από 1.000 κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Πολωνίας, της Γερμανίας, της Αυστραλίας, της Νότιας Ζηλανδίας και της Ιαπωνίας.
Στην Ελλάδα και την Κύπρο η ταινία θα προβληθεί στις 2 και 3 Δεκεμβρίου σε επιλεγμένους κινηματογράφους.
Callas - Paris, 1958