Σχεδόν ολόκληρος ο πλανήτης είναι εξοικειωμένος με το σχήμα ενός απλού επιβατικού αεροπλάνου.
Ωστόσο, δημοσιεύματα αναφέρουν, ότι οι κατασκευαστές ενδέχεται να τροποποιήσουν το διαχρονικό μοντέλο των αεροσκαφών, που δεν παρουσιάζει καμία σχεδόν - τουλάχιστον εμφανή - αλλαγή από το Boeing 737, το πρώτο μοντέλο το 1967.
Η βιομηχανία της αεροπορίας δέχεται ισχυρές πιέσεις, γράφει ο Guardian, προκειμένου να μειωθεί όσο περισσότερο γίνεται, η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα από τα αεροσκάφη, που ευθύνεται για τα υψηλά ποσοστά ρύπανσης του περιβάλλοντος.
Flying-Vs and longer wings: how the familiar shape of passenger planes is about to change https://t.co/STxBqdnM61
— The Guardian (@guardian) September 28, 2024
Στο τραπέζι των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών έχει «πέσει» πλέον και το «βιώσιμο καύσιμο», αλλά οι πιθανές λύσεις που εξετάζονται, παρουσιάζουν ακόμη βασικά κωλύματα.
Παρ' όλα αυτά, οι κατασκευαστές υποστηρίζουν, ότι η διαμόρφωση του σχήματος του αεροσκάφους, θα μπορούσε να συνδράμει, στο ζητούμενο.
Η Airbus προτείνει αλλαγές στην τεχνολογία των φτερών, υποστηρίζοντας ότι πρέπει να είναι πιο μακριά και πιο λεπτά για να προσφέρουν περισσότερη ανύψωση με λιγότερη αντίσταση. Ο διευθύνων σύμβουλος της κατασκευαστικής εταιρείας, έχει δηλώσει ότι η επόμενη γενιά αεροσκαφών πιθανόν να μοιάζει αρκετά με αυτά που βρίσκονται ήδη σε λειτουργία, αλλά η εταιρεία εξετάζει επίσης μια ιδέα που συνδυάζει το κυρίως σώμα με το φτερό.
Με πληροφορίες από Guardian