Μέσα στο γραφείο του Σέρλοκ Χολμς

Facebook Twitter
0

(Bakerstreet)

Ο Russell Stutler είναι ένας αμερικανός καλλιτέχνης, του οποίου το διασημότερο έργο είναι η κάτοψη του διαμερίσματος στο οποίο ο Σέρλοκ Χολμς συζητούσε τις υποθέσεις του με τους πελάτες του και φυσικά με τον φίλο του, Ουότσον. Σχεδίασε την κάτοψη αφού πρώτα διάβασε 60 ιστορίες, δύο φορές την καθεμία, κρατώντας σημειώσεις.

(Bakerstreet)

Η Baker Street βρίσκεται στην περιοχή Marylebone. Μόλις βγεις από το σταθμό του μετρό, ο οποίος ήταν ο πρώτος υπόγειος σταθμός του κόσμου, βλέπεις το μπρούτζινο άγαλμα του διάσημου ενοίκου της, που δεν υπήρξε ποτέ στην πραγματικότητα. Όμως οι ιστορίες του είναι τόσο ζωντανές και ο χαρακτήρας του τόσο ξεχωριστός, που είναι σα να υπήρξε στην πραγματικότητα.

(το άγαλμα έξω από το σταθμό)

Ο Άρθουρ Κόναν Ντόυλ τοποθέτησε τον πρωταγωνιστή σε ένα πολυτελές διαμέρισμα της Baker Street, η οποία εκείνη την εποχή έφτανε μέχρι το νούμερο 100, και μάλλον αυτός είναι ο λόγος που έδωσε το νούμερο 221Β. Σχέδια για το διαμέρισμα υπάρχουν ήδη, αλλά μάλλον αυτό είναι το πιο πιστό στα γραπτά του συγγραφέα.

Για να δείτε την εικόνα σε μεγάλο μέγεθος, κάνετε κλικ επάνω της.

Εδώ η εικόνα με τις αναφορές στα βιβλία:

Και η εκδοχή του Χόλυγουντ

Βιβλίο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μιχάλης Γκανάς: Ο ποιητής της συλλογικής μας μνήμης

Απώλειες / Μιχάλης Γκανάς (1944-2024): Ο ποιητής της συλλογικής μας μνήμης

«Ό,τι με βασανίζει κατά βάθος είναι η οριστική απώλεια ανθρώπων, τόπων και τρόπων και το ανέφικτο της επιστροφής». Ο σημαντικός Έλληνας ποιητής έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Queer»: Το μυθιστόρημα της στέρησης που πόνεσε τον Μπάροουζ

Βιβλίο / «Queer»: Το μυθιστόρημα της στέρησης που πόνεσε τον Μπάροουζ

Μια αναδρομή στην έξοχη, προκλητική όσο και «προφητική» νουβέλα του Ουίλιαμ Μπάροουζ στην οποία βασίστηκε η πολυαναμενόμενη ταινία του Λούκα Γκουαντανίνο που βγαίνει σύντομα στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βιογραφίες: Aπό τον Γκαρσία Μάρκες στην Άγκελα Μέρκελ

Βιβλίο / Πώς οι βιογραφίες, ένα όχι και τόσο δημοφιλές είδος στη χώρα μας, κατάφεραν να κερδίσουν έδαφος

Η απόλυτη επικράτηση των βιογραφιών στη φετινή εκδοτική σοδειά φαίνεται από την πληθώρα των τίτλων και το εύρος των αφηγήσεων που κινούνται μεταξύ του autofiction και των βιωματικών «ιστορημάτων».
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
ΕΠΕΞ Λευτέρης Αναγνώστου, ένας μεταφραστής

Λοξή Ματιά / Λευτέρης Αναγνώστου (1941-2024): Ένας ορατός και συγχρόνως αόρατος πνευματικός μεσολαβητής

Ο Λευτέρης Αναγνώστου, που έτυχε να πεθάνει την ίδια μέρα με τον Θανάση Βαλτινό, ήταν μεταφραστής δύσκολων και σημαντικών κειμένων από τη γερμανική και αυστριακή παράδοση.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Βιβλίο / Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Ο Ιωάννης Στεφανίδης, καθηγητής Διπλωματικής Ιστορίας στη Νομική του ΑΠΘ και επιμελητής του τρίτομου έργου του ιστορικού Νίκου Πετσάλη-Διομήδη, εξηγεί γιατί πρόκειται για ένα κορυφαίο σύγγραμμα για την εποχή που καθόρισε την πορεία του έθνους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι»

Βιβλίο / Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι»

Με αφορμή το τελευταίο του μυθιστόρημα «Ο θάνατος του συγγραφέα» ο δημοσιογράφος μιλά για την τεχνητή νοημοσύνη, την εικονική πραγματικότητα και την υπαρξιακή διάσταση της τεχνολογίας.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ