Η ζωή του Hunter S. Thompson σε κόμιξ

Η ζωή του Hunter S. Thompson σε κόμιξ Facebook Twitter
0

Ο μεγάλος αμερικανός εικονοκλάστης, ο μεγάλος έκνομος Αμερικανός, ο μεγαλύτερος ηδονιστής της Αμερικής. Όπως και να τον δει κανείς, ο Dr. Hunter S. Thompson ήταν ένας πραγματικά ατρόμητος πρωταθλητής των προσωπικών ελευθεριών.

Ο Hunter S. Thompson ήταν αυτός που όρισε τη γκόντζο δημοσιογραφία, ένα μίγμα πραγματικότητας και μυθοπλασίας στα όρια της δημοσιογραφίας και της διασποράς φημών. Έγραφε συχνά κομμάτια για το περιοδικό Rolling Stone ενώ ζούσε μια ζωή χωρίς όρια, γράφοντας για ό,τι περίπου συνέβαινε. Όταν του ανατέθηκε να παρακολουθήσει την προεκλογική καμπάνια του 1972 αποφάσισε να παρατήσει την ακολουθία των γεγονότων και να περιγράψει τις δικές του περιπέτειες, γεμάτες με ναρκωτικά και αλκοόλ. Έγραψε ότι ο υποψήφιος Edward Muskie ήταν χρήστης Ibogaine, ενός ναρκωτικού που του έδωσε «ένας μυστηριώδης γιατρός από τη Βραζιλία», και αυτή η πληροφορία, που ήταν εντελώς κατασκευασμένη, πέρασε ως πραγματικότητα. Το αστείο του συνέβαλλε στις εκρήξεις θυμού του Muskie. Κανένας άλλος ρεπόρτερ δεν θα τολμούσε να γράψει ένα τέτοιο ψέμα, αλλά ο Thompson ήταν προστατευμένος από το θρύλο του. Μπορούσε να γράψει οτιδήποτε. Ο υπεύθυνος καμπάνιας του McGoverns είπε «από όλους τους ανταποκριτές, ο Thompson ήταν ο λιγότερο πιστός στα γεγονότα, αλλά ήταν ο πιο ακριβής.» Ο Τhompson πίστευε ότι το βιβλίο του «Φόβος και Παράνοια στο Λας Βέγκας» δεν ήταν ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα δημοσιογραφίας γκόντζο γιατί ήταν αρκετά εκτός πραγματικότητας και εντός της μυθοπλασίας.

Η μοναδική του ζωή, η πάλη του με τις κακές του συνήθειες και η αυτοκτονία του περιγράφονται σε μορφή κόμιξ, όπως θα άρμοζε σ’ αυτόν τον άνθρωπο. Μέσα από ασπρόμαυρες εικόνες και λίγες λέξεις, ο συγγραφέας Will Bingley και ο σχεδιαστής Anthony Hope-Smith λένε την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού που έγινε παγκοσμίως αναγνωρίσιμη φιγούρα στο Gonzo: A Graphic Biography of Hunter S. Thompson .

Βιβλίο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Queer»: Το μυθιστόρημα της στέρησης που πόνεσε τον Μπάροουζ

Βιβλίο / «Queer»: Το μυθιστόρημα της στέρησης που πόνεσε τον Μπάροουζ

Μια αναδρομή στην έξοχη, προκλητική όσο και «προφητική» νουβέλα του Ουίλιαμ Μπάροουζ στην οποία βασίστηκε η πολυαναμενόμενη ταινία του Λούκα Γκουαντανίνο που βγαίνει σύντομα στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βιογραφίες: Aπό τον Γκαρσία Μάρκες στην Άγκελα Μέρκελ

Βιβλίο / Πώς οι βιογραφίες, ένα όχι και τόσο δημοφιλές είδος στη χώρα μας, κατάφεραν να κερδίσουν έδαφος

Η απόλυτη επικράτηση των βιογραφιών στη φετινή εκδοτική σοδειά φαίνεται από την πληθώρα των τίτλων και το εύρος των αφηγήσεων που κινούνται μεταξύ του autofiction και των βιωματικών «ιστορημάτων».
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
ΕΠΕΞ Λευτέρης Αναγνώστου, ένας μεταφραστής

Λοξή Ματιά / Λευτέρης Αναγνώστου (1941-2024): Ένας ορατός και συγχρόνως αόρατος πνευματικός μεσολαβητής

Ο Λευτέρης Αναγνώστου, που έτυχε να πεθάνει την ίδια μέρα με τον Θανάση Βαλτινό, ήταν μεταφραστής δύσκολων και σημαντικών κειμένων από τη γερμανική και αυστριακή παράδοση.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Βιβλίο / Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Ο Ιωάννης Στεφανίδης, καθηγητής Διπλωματικής Ιστορίας στη Νομική του ΑΠΘ και επιμελητής του τρίτομου έργου του ιστορικού Νίκου Πετσάλη-Διομήδη, εξηγεί γιατί πρόκειται για ένα κορυφαίο σύγγραμμα για την εποχή που καθόρισε την πορεία του έθνους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι»

Βιβλίο / Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι»

Με αφορμή το τελευταίο του μυθιστόρημα «Ο θάνατος του συγγραφέα» ο δημοσιογράφος μιλά για την τεχνητή νοημοσύνη, την εικονική πραγματικότητα και την υπαρξιακή διάσταση της τεχνολογίας.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Άλαν Χόλινγκερστ: «Η γραμμή της ομορφιάς»

Το πίσω ράφι / Η γραμμή της ομορφιάς: Η κορυφαία «γκέι λογοτεχνία» του Άλαν Χόλινγκχερστ

Ο Χόλινγκχερστ τοποθέτησε το βραβευμένο με Booker μυθιστόρημά του στα θατσερικά '80s και κατάφερε μια ολοζώντανη και μαεστρική ανασύσταση μιας αδίστακτης δεκαετίας.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Η συγγραφέας που έδωσε στον Στάινμπεκ το υλικό για «Τα σταφύλια της οργής» καταδικάζοντας το δικό της βιβλίο στην αφάνεια

Βιβλίο / Η συγγραφέας που έδωσε στον Στάινμπεκ το υλικό για «Τα σταφύλια της οργής» καταδικάζοντας το δικό της βιβλίο στην αφάνεια

Η Σανόρα Μπαρμπ είχε περάσει πολύ καιρό στους καταυλισμούς των προσφύγων από την Οκλαχόμα που είχαν πληγεί από την Μεγάλη Ύφεση και την ξηρασία, προκειμένου να γράψει το μυθιστόρημά της. Έκανε όμως το λάθος να δείξει την έρευνά της στον διάσημο συγγραφέα, ο οποίος την πρόλαβε.
THE LIFO TEAM