Το μέικ απ και η απίστευτη μεταμόρφωση ενός μπέργκερ

Το μέικ απ και η απίστευτη μεταμόρφωση ενός μπέργκερ Facebook Twitter
6

Πώς καταφέρνουν οι διαφημίσεις και παρουσιάζουν λαχταριστά φαγητά που δε μπορούμε να φτιάξουμε στο σπίτι; Είναι η τεχνική του μάγειρα, αλλά όταν πρόκειται για φωτογραφίες, είναι και η τεχνική και άλλων ειδικών που με διάφορα τρικ φουσκώνουν σαλάτες, λιώνουν τυριά και προσθέτουν χρώματα σε φαγητά που διαφορετικά μπορεί να φαίνονται βαρετά.

Η εκπαιδευτική σειρά "Buy me that" γυρίστηκε το 1990 από το κανάλι HBO σε συνεργασία με την Consumer Reports Television. Τα τρία της επεισόδια είχαν τον στόχο να παρουσιάσουν στα παιδιά τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης. Η σειρά, ξεσκεπάζοντας πολλά από τα τρικ που σόκαραν μικρούς και μεγάλους, έγινε δημοφιλής σε γονείς και δασκάλους. Τα βίντεο εξακολουθούν να παρουσιάζονται σε αμερικάνικα σχολεία ακόμα και σήμερα. Στο παρακάτω επεισοδίο μια food stylist της εποχής δείχνει πώς οι εταιρίες κάνουν φαγητά που συχνά μας κάνουν κακό να μοιάζουν μεγάλα, ζουμερά και λαχταριστά:

Έχουν περάσει 22 χρόνια από τότε, αλλά οι τεχνικές δεν έχουν αλλάξει καθόλου, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο βίντεο της γερμανικής διαφημιστικής εταιρίας Silberfalke:

Ή εδώ:

Να ο ένας λόγος που οι δικές μας φωτογραφίες φαίνονται άχαρες και γκρι. Όμως το tumblr και το twitter συνεχίζουν να γεμίζουν με βαρετές ή ακόμα και απωθητικές φωτογραφίες μεσημεριανών και βραδινών γευμάτων των χρηστών. Αν είσαστε από αυτούς που φωτογραφίζουν ό,τι τρώνε, μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο στο οποίο ένας επαγγελματίας φωτογράφος δίνει συμβουλές για να ανεβάσετε κάπως το επίπεδο:

Γεύση
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιαννούδι, Μαραθέφτικο, Μαύρο: Οι άγνωστες δυνάμεις του κυπριακού αμπελώνα

Το κρασί με απλά λόγια / Γιαννούδι, Μαραθεύτικο, Μαύρο: Οι ερυθρές δυνάμεις του κυπριακού αμπελώνα

Σε τι ξεχωρίζουν οι γηγενείς κόκκινες ποικιλίες της Κύπρου; Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης φιλοξενούν τον οινολόγο και οινοποιό Σοφοκλή Βλασίδη και συζητούν μαζί του για τα αυτόριζα αμπέλια του νησιού.
THE LIFO TEAM
Ronin: Ένα καταφύγιο ιαπωνικής κομψότητας και γεύσης στο Κολωνάκι/ Στο Ronin στο Κολωνάκι θα ανακαλύψεις το νόημα της ιαπωνικής απλότητας/ Ronin: Η ιαπωνική απλότητα που συγκινεί σε κάθε πιάτο

Γεύση / Ronin: Ιαπωνέζικη κουζίνα με ακρίβεια, λιγότερο fusion, περισσότερο zen

Το εστιατόριο Ronin φέρνει στο Κολωνάκι τη δύναμη της απλότητας της ιαπωνικής κουλτούρας και την αποθέωση της γευστικής λεπτομέρειας σε έναν απολαυστικό διάλογο μεταξύ παράδοσης και μοντέρνας δημιουργίας.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Καπάνι Μάρκετ: Ένα οινορεστοράν που παντρεύει Βορρά, Βαλκάνια και Ανατολή

Γεύση / Καπάνι Μάρκετ: Ένα οινορεστοράν που παντρεύει Βορρά, Βαλκάνια και Ανατολή

Ο σεφ Δημήτρης Μπαλάκας σιγομαγειρεύει σχεδόν τα πάντα στον ξυλόφουρνο, «ψήθηκε» με τις παραδοσιακές γεύσεις στον φούρνο του παππού και της γιαγιάς του, και μοιράστηκε μαζί μας τρεις αυθεντικές συνταγές από τη Φλώρινα.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πούλοι και κουκνούκοι, τα ζυμαρένια ειδώλια της Ανάστασης

Γεύση / Πούλοι και κουκνούκοι, τα ζυμαρένια ειδώλια της Ανάστασης

Ευφάνταστα τσουρέκια και καλιτσούνια της Λαμπρής, που βγαίνουν σε ποικίλα σχήματα και εκδοχές στα νησιά του Αιγαίου, θυμίζουν ζυμαρένια μικρογλυπτά και αναδίδουν την αρχοντική ευωδιά των ημερών.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Πώς ο Ιωσήφ Ζησιάδης δημιούργησε το μοναδικό οινοποιείο της Πάτμου

Το κρασί με απλά λόγια / Πώς ένας πρώην υπουργός της Ελβετίας έγινε ο μοναδικός οινοποιός της Πάτμου

Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης φιλοξενούν τον Ιωσήφ Ζησιάδη, έναν άνθρωπο με πολυδιάστατη πορεία που κάποια στιγμή αποφάσισε να δημιουργήσει το μοναδικό οινοποιείο της Πάτμου.
THE LIFO TEAM
Από arrancini μέχρι καλαμάκι συκώτι στο χέρι: Αυτό είναι το νέο αθηναϊκό street food

Γεύση / Από arrancini μέχρι καλαμάκι συκώτι στο χέρι: Αυτό είναι το νέο αθηναϊκό street food

H Αθήνα έχει πολλά στριτφουντάδικα. Όμως κάποια νέα, εκτός από το ότι ανεβάζουν το επίπεδο, έχουν καταφέρει να γίνουν instant συνήθεια για το προσεγμένο φαγητό τους, αλλά όχι μόνο γι' αυτό.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Σουπιοπίλαφο

Γεύση / Σουπιοπίλαφο: Η μυστηριώδης γεύση του Αιγαίου

Από τον μινωικό πολιτισμό και τα κύπελλα του μέχρι τα σύγχρονα τσουκάλια, το μελάνι της σουπιάς συνεχίζει να αφήνει το αποτύπωμά του, ενώ το σουπιοπίλαφο αναδεικνύει τη μοναδικότητά του, τόσο στην εμφάνιση όσο και στο γευστικό του αποτέλεσμα.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
χα! πολύ ενδιαφέρον! εγώ νόμιζα πως τα φτιάχνουν οι επαγγελματίες σεφ και κάνουν τρικ μετά με τις κάμερες ή επεξεργάζονται τις φωτό, κάτι τέτοιο... αλλά σοβαρά τώρα γιατί να φωτογραφίζεις ότι τρως; το κάνουν κ αυτό ακόμη οι χρήστες των twitter; help!