Το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου 2014, ερευνητές του Twitter ανάλυσαν πάνω από 350 hashtags (οι λέξεις που με την προσθήκη του συμβόλου # ομαδοποιούν τα tweets γύρω από ένα θέμα) που εμφανίστηκαν σε 8 τηλεοπτικά reality υψηλής τηλεθέασης, προκειμένου να ανακαλύψουν τα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα hashtag επιτυχές.
Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε το Twitter, υπάρχουν ορισμένοι τύποι hashtag που επιλέγονται με μεγαλύτερη συχνότητα από τους χρήστες σε σχέση με άλλους. Τάση που καταδεικνύει ότι τα δημοφιλή hashtag διαθέτουν κάποιο χαρακτηριστικό που τα κάνει πιο ελκυστικά.
Το Twitter, αναφέρει ότι τρεις είναι οι προσεγγίσεις που κάνουν ένα hashtag επιτυχημένο, ώστε να αυξήσει τις πιθανότητες να εμφανιστεί στα trending topics, ιδίως όταν πρόκειται για τηλεοπτικές εκπομπές:
- το hashtag θα πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα του προγράμματος
- θα πρέπει να γίνεται χρήση του ονόματος κάποιου celebrity ή guest σε συνδυασμό με την λέξη 'Team'
- σε 15 χαρακτήρες θα πρέπει να περιγράφεται κάποια σκηνή ή περιστατικό - κλειδί