Δεν ανεβάζω τίποτα, δεν κάνω like σε τίποτα

Δεν ανεβάζω τίποτα, δεν κάνω like σε τίποτα Facebook Twitter
1

«Το facebook, καθώς και όλα τα κοινωνικά δίκτυα, είναι κατασκοπεία, χάσιμο χρόνου, κάψιμο εγκεφαλικών κυττάρων, αυξάνει τον ναρκισσισμό του ατόμου και μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνο, ειδικά για ανηλίκους» σχολιάζει ο/η Ημέρα της Γέννησης στο συλλογικό μας άρθρο «7 πράγματα που θα μπορούσαν να λείπουν από τα social media». Και συνεχίζει: «Προσωπικά, το χρησιμοποιώ αναγκαστικά λόγω κάποιων φίλων και συγγενών. Δεν ανεβάζω τίποτα, δεν κάνω λάικ σε τίποτα, δεν μπορούν να μου κάνουν αίτημα άγνωστοι άνθρωποι, το προφίλ μου είναι κλειδωμένο όσο γίνεται, και παιχνίδια, σέλφι, γκρουπ εκτός των επαγγελματικών ούτε καν. Ως πλατφόρμα επικοινωνίας σε προσκαλεί ανοιχτά να φακελώσεις τα πάντα γύρω από σένα και τις παρέες σου, αλλά έχουμε επιλογές και μπορούμε να μην το κάνουμε, ξέρετε. Εγώ ακόμα και φωτό προφίλ βάζω λουλούδια π.χ.». Και η Ψαρόσουπα συμπληρώνει: «Κάποτε ο κόσμος διαμαρτυρόταν για το φακέλωμα, τώρα τα δίνουν όλα στο πιάτο και νιώθουν περήφανοι! Σβήστε το fb».


Ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος έγραψε το τελευταίο του editorial και οι αναγνώστες τον αποχαιρέτησαν με τον δικό τους τρόπο.
«Είναι πραγματικά υπέροχο να μπορεί να ξεκολλάει ο ταξιδιώτης απ' το τοπίο και να συνεχίζει το ταξίδι του... Καλή συνέχεια, κύριε Τσαγκαρουσιάνε, σε ό,τι θα κάνετε κι εμείς θα είμαστε εδώ, να αγαπάμε και να στηρίζουμε τη LifΟ και τα καινούργια σας ξεκινήματα. Αν και δεν μπορώ να πω πως αποχαιρετώ ελαφρά τη καρδία τα editorials σας». (Ξέγνοιαστη Μαρξίστρια). «Σίγουρα ένας κύκλος κλείνει για πολλούς από μας. Ευχαριστώ θερμά για όσα γενναιόδωρα προσφέρατε. Σίγουρα θα μου λείψει το εντιτόριαλ, ο χρόνος όμως της ελευθερίας σας θα είναι κέρδος για όλους. Αγάπη!». (και όμως γυρίζει). «Δεν λέω ότι θα λείψει το κύρος, αλλά, όσο να 'ναι, είσαι μια εγγύηση ποιότητας. Λυπάμαι, όχι για τη LifO γενικά, αλλά γιατί θα της λείψεις, ειλικρινά». (ΑΛΕΞ). «Μαζί σας κλείνει και ανοίγει η μέρα μου. Καλή (δεύτερη) αρχή, η επιτυχία είναι –και θα είναι– σίγουρη. Κόντρα στις Κασσάνδρες και τα "άσχημα" σχόλια/διαφωνίες αρκετών ανθρώπων που δεν μπορούν απλώς να εννοήσουν το διαφορετικό και να το αποδεχθούν (αναφορικά με ορισμένες τολμηρές σας αναρτήσεις). Είμαστε πάντα εκεί, σε κάθε βήμα σας. Ανυπομονούμε διακαώς». (J.Pol)
«Δεν λυπάμαι, γιατί σίγουρα θα επανέλθετε με κάτι νέο και συναρπαστικό, όπως κάνετε κάθε φορά. Πολλά φιλιά και να είστε καλά». (hali houli). «Απόλαυσε όσο μπορείς το μετέωρο βήμα...». (Nikatsu). «Κ. Τσαγκαρουσιάνε, σκέφτομαι πολύ συχνά πως η ελληνική πραγματικότητα, τουλάχιστον η δική μου πραγματικότητα, θα ήταν πολύ διαφορετική αν δεν υπήρχε η LifO. Θα ήταν ίσως αβάσταχτη, ακαταλαβίστικη. Με την κρίση στον Τύπο και τη δημοσιογραφία, η LifO όχι απλώς δεν πτοήθηκε μα βρήκε τρόπους να γίνει ακόμη πιο ελκυστική. Πάντα με υπευθυνότητα και ακεραιότητα. Τα editorials σας τα περίμενα τα τελευταία χρόνια πώς και πώς. Συχνά –δεν αστειεύομαι– μετρούσα, μετρώ τις μέρες. Ευκαιρία να τα ξαναδιαβάσω όλα από την αρχή. Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε, να δημιουργείτε και να αντέχετε. Σας χρειαζόμαστε. Με εκτίμηση». (Μαίρη Καιρίδη)


Στο «Σιγά τα Αβγά!» ο Θοδωρής Αντωνόπουλος έγραψε για το «εκσυγχρονισμένο» lifestyle στο οποίο επενδύει η Χρυσή Αυγή. Σχολίασε η nitsa: «Το λαϊφστάιλ των φασιστών το υπηρέτησαν όλα τα κανάλια όταν είχαν πρωτοβγεί. Μετά τη δολοφονία Φύσσα, τρέχαν να τα μαζέψουν. Αναρωτιόμουνα πώς βλέπουν το γυμνασμένο κορμί του Κασιδιάρη και δεν βλέπουν το ύφος του... Κατά τα λοιπά, ντροπή μας για το 7%, αλλά αυτό που έχει μια αξία είναι πως όταν πήγαν όλοι στην μπουζού, έξω απ' τις φυλακές δεν μαζεύονταν ούτε εκατό άτομα να τους υπερασπιστούν. Τέτοια "ιδεολογία", τέτοιες κότες... Ελπίζω να σαπίσουν στη φυλακή».


Στο «Street Style» o Αλέξανδρος Διακοσάββας ζήτησε από τέσσερις ανθρώπους που εκπροσωπούν διαφορετικά κομμάτια του χάρτη της αθηναϊκής μόδας να μας παρουσιάσουν από ένα look που θεωρούν αντιπροσωπευτικό για το σήμερα. «Δηλαδή, αυτά τα στυλ αντιπροσωπεύουν τους Αθηναίους;» αναρωτήθηκε ο/η FranSin. «Αν εξαιρέσεις το 2ο, τα άλλα είναι εκτός τόπου και χρόνου. Έχουν δει, δηλαδή, πολλές στον δρόμο με πλισέ πουκάμισο, δαντέλα φουστάνι και γουναρικό στο χέρι; Ή το άλλο με την κάλτσα να πιάνει γόνα; Ας τελειώνει, επιτέλους, αυτή η wannabe λογική. Δυστυχώς, ο μέσος Αθηναίος και γενικότερα Έλληνας, εκτός απ' το ότι είναι υπέρβαρος, περιορίζεται στο τζιν, στο αθλητικό παπούτσι και κάνα πουκάμισο στο τσακίρ κέφι».


Ο Νικόλας Σεβαστάκης έγραψε για τα «Φαντάσματα του λαού» στη στήλη του. Ο Καλλίμαχος σχολίασε: «Ενδιαφέρον κείμενο. Οι συλλογικές διεκδικήσεις παραμένουν όμως. Και να τονίσω πως ένα μεγάλο μέρος του λαού δεν βγήκε ποτέ και ούτε θα βγει, εκτός κι αν πεινάσει, γιατί δεν καταδέχεται να καθίσει στο πεζοδρόμιο ("δεν ασχολούμαι με αυτά", "δεν πάω εγώ σε πορείες και τέτοια"), ενώ η αληθινή αλλαγή, οι συνελεύσεις, η διακίνηση ιδεών και η προσπάθεια αυτο-οργάνωσης, ο αληθινός αγώνας των πολιτών ενάντια στην ανάθεση λοιροδείται...».

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια