H 1η Μαρτίου είναι μια μεγάλη νίκη για σας;
Έχει κερδηθεί μια σημαντική μάχη. Νίκη στο συγκεκριμένο θέμα θα θεωρούσαμε την απελευθέρωση του ωραρίου και είσοδο στο μετρό.
Τι θα ισχύσει ακριβώς;
Η πρώτη φάση του πιλοτικού προβλέπει την είσοδο σε όλους τους σταθμούς του μετρό, Κυριακές από τις 12:00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας και Τετάρτες από τις 18:00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας, στο τελευταίο βαγόνι του συρμού. Να συμπληρώσω πως επιτρέπονται 2 ποδήλατα ανά συρμό.
Γιατί καθυστέρησαν τόσο πολύ να μπουν τα ποδήλατα στο μετρό;
Μετά τον ΗΣΑΠ, τον προαστιακό και το τραμ, η είσοδος στο μετρό είναι μια από τις κυριότερες διεκδικήσεις των ΠΟΔΗΛΑΤισσΩΝ, με σημαντικές δράσεις και πρωτοβουλίες εδώ και 6 χρόνια. Συμφωνούμε στο αρχικό πιλοτικό, σίγουρα όμως με πιο διευρυμένο πλαίσιο. Τα προβλήματα που παρουσιάζονταν από φορείς και ειδικά από το μετρό ήταν κάποια στα οποία άλλες χώρες έχουν δώσει λύσεις και έχουν θετικά αποτελέσματα εδώ και καιρό. Δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να ανακαλύψουμε την πυρίτιδα!
Το μέτρο αυτό θα ωθήσει περισσότερους Αθηναίους να χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους;
Σκοπός του μέτρου είναι η συνδυασμένη μετακίνηση στην πόλη, η έμφαση στα ΜΜΜ. Όχι η υποκατάσταση του μετρό. Γι' αυτό, η πολιτική που προωθούμε αφορά συνολικότερα τις υποδομές στην πόλη.
Ποια είναι τα αιτήματα που δεν έχουν ικανοποιηθεί ακόμα; Ποια είναι τα «νέα μέτρα» που περιμένει η ποδηλατική κοινότητα;
Άμεση διεύρυνση του πιλοτικού στο μετρό, ώστε να έχουμε περισσότερα στοιχεία και να προχωρήσουμε σε τυχόν επισημάνσεις, και ενημέρωση των φορέων και των επιβατών. Δράσεις και νέα μέτρα, με τα οποία η πόλη αποκτά αμέσως ένα δίκτυο-κορμό, είναι η χρήση των λεωφορειο-λωρίδων ως ποδηλατικών αξόνων και η θέσπιση της εισόδου σε αυτές. Αναθεώρηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, επίσημη και ενεργή συμμετοχή στο Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας για την ένταξη του ποδηλάτου και την ασφάλεια στην καθημερινή μετακίνηση και μέτρα κατά της κλοπής ποδηλάτων.
σχόλια