ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Ο Σταμάτης Κάντζας μιλάει για την κοινότητα Zampple

Ο Σταμάτης Κάντζας μιλάει για την κοινότητα Zampple Facebook Twitter
14

 

Ο Σταμάτης Κάντζας μιλάει για την κοινότητα Zampple Facebook Twitter

Τι συμβαίνει στο zampple;
Οι καταναλωτές γίνονται μέλη και επισκέπτονται το φυσικό κατάστημα μία φορά τον μήνα, όπου επιλέγουν κατά βάση 6 προϊόντα που επιθυμούν να δοκιμάσουν από μία γκάμα περίπου 50, που βρίσκονται κάθε φορά στα ράφια. Αφού τα δοκιμάσουν, τα αξιολογούν και προωθούν αυτά που αξίζουν μέσω μιας πολύ εύχρηστης online πλατφόρμας.


Μέλη μπορούν να γίνουν όλοι;
Αυτήν τη στιγμή η συμμετοχή είναι ελεύθερη για όλους όσοι διαμένουν στην Ελλάδα και είναι πάνω από 15 ετών. Αργότερα οι αιτήσεις θα αξιολογούνται με βάση δημογραφικά στοιχεία, ώστε το δείγμα των zampplers να είναι πάντα σταθμισμένο και άρα πιο αξιόπιστο.


Γιατί να γίνει κάποιος μέλος και πόσα έχετε μέχρι στιγμής;
Για να βλέπει πρώτος τα νέα προϊόντα, να τα δοκιμάζει χωρίς ρίσκο, να λέει τη γνώμη του κι αυτή να πιάνει τόπο. Μέχρι στιγμής έχουμε περίπου 1.500 εγγεγραμμένα μέλη, ενώ εκκρεμούν τουλάχιστον 4.000 αιτήσεις.


Πώς ξέρουμε εμείς ότι τα μέλη αξιολογούν δίκαια;
Τα μέλη δεν έχουν κανέναν λόγο να μην είναι δίκαια. Όχι μόνο δεν πληρώνονται γι' αυτό αλλά πληρώνουν και μια συμβολική συνδρομή, ως ένδειξη υποστήριξης στην προσπάθεια αυτή.


Πιστεύετε ότι αυτό είναι το επόμενο στάδιο της διαφήμισης προϊόντων;
Δεν ξέρω αν είναι το επόμενο στάδιο, είναι όμως σίγουρα το πιο ουσιαστικό. Σκεφτείτε, αντί να προσπαθεί μια εταιρεία να πείσει τον καταναλωτή με μηνύματα να δοκιμάσει ένα προϊόν, του το δίνει δωρεάν και το αφήνει στην κρίση του. Αν δεν του αρέσει, είναι εκεί για να το διορθώσει άμεσα. Αν του αρέσει, τότε και ο ίδιος ο καταναλωτής συμβάλλει στην προώθησή του από στόμα σε στόμα ή, όπως λέμε στο zampple... από καρδιά σε καρδιά.


Πού και πότε σας βρίσκει κανείς;
Το πρώτο στάδιο είναι να μπει κάποιος στο www.zampple.com για να κάνει αίτηση, η οποία είναι δωρεάν. Αφού η αίτησή του γίνει αποδεκτή, θα πρέπει να επισκεφτεί το κατάστημά μας που βρίσκεται στο Σύνταγμα, Ναυάρχου Νικοδήμου 5, Τρίτη με Σάββατο.

Συνεντεύξεις
14

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μόνη πλέον λύση η δημιουργία ενός διεθνικού ομοσπονδιακού κράτους Ισραηλινών και Παλαιστινίων»

Διεθνή / «Μόνη πλέον λύση η δημιουργία ενός διεθνικού ομοσπονδιακού κράτους Ισραηλινών και Παλαιστινίων»

Από τις πιο έγκυρες πηγές αναφορικά με τα τεκταινόμενα στη Μέση Ανατολή, ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Πέτρος Παπακωνσταντίνου σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην ισραηλινοπαλαιστινιακή σύγκρουση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Δεν χρειάζεται να έχει ένας αστυνομικός προοδευτικές ιδέες, προέχει να είναι επαγγελματίας»

Οπτική Γωνία / «Δεν χρειάζεται να έχει ένας αστυνομικός προοδευτικές ιδέες, προέχει να είναι επαγγελματίας»

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, Ανδρέας Τάκης, μιλά για την αστυνομική βία και αυθαιρεσία με αφορμή την έκδοση της έρευνας που συνέπεσε με τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης του Μοχάμεντ Καμράν Ασίκ, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στο τμήμα του Αγίου Παντελεήμονα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Lgbtqi+ / Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Η κλινική ψυχολόγος και συνιδρύτρια του Orlando LGBT+ σε μια συγκινητική, διαφωτιστική και ενδυναμωτική συζήτηση για την πορεία που έχει διανύσει η εγχώρια ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, αλλά και η ίδια, προς την ορατότητα και για όσα ακόμα πρέπει να γίνουν για την ισότητα και την αποδοχή άμεσα, εδώ και τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Συνέντευξη / Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας εξηγεί πώς πήρε το όνομά του, ποιο είναι το πρόβλημα με τις περιουσίες των Χειμαρριωτών, τι θα κάνει αν πάει στην Ευρωβουλή και δηλώνει πως θα υπερασπιζόταν με χαρά τα δικαιώματα oποιασδήποτε άλλης μειονότητας.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

7 σχόλια
Μπίου.Τέλος πάντων,εγώ αυτό που ήθελα να πω είναι ότι απογοητεύτηκα από την ¨κοινότητα¨ zammple.Ραντεβού και αναμονή για πατατάκια,μπύρες και οδοντόβουρτσες?Ποτέ ξανά.Θάψιμο των παραπόνων στη σελίδα στο facebook?Δόξα το Θεό βγήκαν κάποιες φίλες που έχουν blog και είπαν την αλήθεια από τις σελίδες τους!Η συνδρομή επίσης δεν είναι ένδειξη υποστήριξης,είναι μία πατέντα που βρήκατε για να μη μη γίνονται εμπορικές συναλλαγές!Και μου αρέσει που λέτε ότι δε κάνετε επικοινωνιακά παιχνίδια.Πάντως εγώ θα ακολουθήσω τις φίλες μου και δε θα ανανεώσω τη συνδρομή.Τα προϊόντα δεν έχουν ποικιλία και μετά τις 20 του μήνα δε βρίσκουμε τίποτα της προκοπής.Κανένας σεβασμός στο κοινό σε αυτό.Κρατήστε με απλά ως μία από τα 3000 μέλη που λέτε ότι έχετε,μπας και πείσετε τους επόμενους.Γεια χαρά.Κάτια
Όταν ενημερώθηκα από φίλη για το εγχείρημα του zammple η αλήθεια είναι ότι ενθουσιάστηκα.Μου φάνηκε καλή ιδέα και είναι καλό να βλέπουμε τον Έλληνα να βρίσκει επιχειρηματικές ευκαιρίες εν μέσω κρίσης.Όντως,εγγράφτηκα με τη γυναίκα μου,η οποία είναι μέλος του zammple αυτή τη στιγμή,άρα θα μιλήσω ως πελάτης.Και ναι,είναι δελεαστικό να παίρνει κανείς προϊόντα (που ούτως ή άλλως τα έδιναν οι εταιρίες δωρεάν στις δειγματοδιανομές) σε αρκετά χαμηλή τιμή (μη λέτε δωρεάν-η "συμβολική συνδρομή¨ δεν είναι δωρεάν).Ναι,έκανα like.Ωστόσο,μετά από μία μικρή έρευνα και χωρίς διάθεση να προσβάλλω το zammple,προς ενημέρωση του κοινού,διαπίστωσα ότι:α. Δεν είναι νέα και "δωρεάν" ιδέα.Στο εξωτερικό υπάρχουν εκατοντάδες εταιρίες που προωθούν με ίδιο ή ανάλογο τρόπο προϊόντα,συνήθως δωρεάν.Στο γνωστό Forbes και στους Times υπάρχουν αναφορές για τις εταιρίες αυτές,ψάξτε τις.Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να τα πληρώνουμε "συμβολικά¨ στην Ελλάδα.β.Όχι όλα,αλλά τα περισσότερα προϊόντα προς προώθηση είναι προϊόντα πολυεθνικών.Δε μπορώ να καταλάβω,εδώ στην Ελλάδα δεν παράγουμε προϊόντα;Δεν παράγουμε ξυραφάκια,πατατάκια,μπύρες και καλλυντικά;Θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα και ελπίζω και πολύ κόσμο μαζί μου αν το zammple έπαιρνε λίγο πιο πολύ άρωμα Ελλάδας.Ένας καχύποπτος ίσως έλεγε ότι πρόκειται για επιλεκτική προώθηση.Επίσης,χωρίς διάθεση υποτίμησης,θα με χαροποιούσε αν ιδεατά ο ιδρυτής του zammple ήταν ένας φέρελπις νέος από το 2ο Λύκειο Κερατσινίου που κυνηγά τη ζωή και όχι απόφοιτος γνωστού κολλεγίου και σε πόστο πολυεθνικής για χρόνια.Αλλά μπορεί εγώ να είμαι παράξενος,αγνοήστε το.γ.Έχω μπερδευτεί με το : ¨To Zampple δεν είναι μια εταιρία έρευνας αγοράς¨ ενώ στην ιστοτελίδα του zammple αναφέρει ότι : ¨Το zampple συνδυάζει Sampling, Market Research(-δηλαδή έρευνα αγοράς) και Word of Mouth εργαλεία με απίστευτες δυνατότητες το καθένα.¨ Επειδή δουλέυω σε χώρο φίλιο του marketing,θα πρότεινα να μη λέμε ότι το tryvertising δεν έχει market research.Εκτός αν παίζουμε με τις λέξεις.δ.Επίσης,θα πρότεινα ,για το καλό των zammplers να βρεθεί ένας τρόπος η διαδικασία να είναι πιο απλή.Κλείσιμο ραντεβού;Αναπάντητα email ή τηλεφωνήματα;Νόμιζα ότι ήμουν άτυχος με την κοπέλα μου,αλλά υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις παραπόνων,όπως στη σελίδα fb του zammple..Κοιτάξτε το αν μπορείτε.ε.Τι θα γίνει αν για κάποιο λόγο κλείσει (που το απεύχομαι) το zammple;Θα επιστραφούν οι "συμβολικές συνδρομές";Συμπερασματικά,για να μη θεωρηθώ κακός αλλά αντικειμενικός,πρόκειται για πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα ιδέα,αλλά για να μεταδοθεί,πιστεύω ότι χρειάζονται αλλαγές.Να μην πληρώνει το κοινό.Ας πληρώνουν μόνο οι εταιρίες.Να δούμε περισσότερα ελληνικά προϊόντα.Να υπάρχει καλύτερη ανταπόκριση από το zammple σε εμάς,τους zammplers.Και φυσικά όχι επικοινωνιακά τρικ.Ο Έλληνας καταναλωτής είναι απαιτητικός και θέλει σεβασμό.Τhis is not USA.
Αγαπητέ Στέφανε, Χαίρομαι πολύ που μπήκες στη διαδικασία να εξερευνήσεις το zampple, άλλωστε αυτούς τους ανθρώπους θέλουμε να προσελκύσουμε ως μέλη. Σχετικά με τα σχόλιά σου έχω να πω τα εξής: α. Το Tryvertising δεν είναι δική μας εφεύρεση (και αυτό το λέμε συνεχώς), αν και πρόκειται για κάτι πολύ φρέσκο και πρωτοποριακό. Το zampple παρ’ όλ’ αυτά εισάγει πολλές καινοτομίες σε αυτή τη διαδικασία, που το κάνουν ακόμα πιο νέο και μοναδικό για τα παγκόσμια δεδομένα. Θεωρούμε λοιπόν σπουδαίο επίτευγμα που στην Ελλάδα κάτι τόσο πρωτοποριακό εξελίσεται ακόμη περισσότερο. Όσον αφορά στο δωρεάν, όλες οι αντίστοιχες ιδέες του εξωτερικού ακολουθούν παρόμοια πολιτική (συνδρομή μελών) και ο λόγος είναι απλός: το να πείσεις τόσες εταιρίες να δοκιμάσουν κάτι τόσο νέο δεν είναι και τόσο εύκολο. Χρειάζεσαι λοιπόν την υποστήριξη των καταναλωτών τόσο άυλα όσο και υλικά για να ανταπεξέλθει. Οι εταιρίες που ακολουθούν παρόμοιο μοντέλο tryvertising στον κόσμο δεν είναι πάνω από 2-3. Θα μ' ενδιέφερε όμως πολύ να δω και τη λίστα του Forbes και των Times στην οποία αναφέρεσαι. β. Στο zampple δεν επιλέγουμε εμείς τα προϊόντα προς δοκιμή αλλά οι ίδιες οι εταιρίες. Είναι λοιπόν λογικό οι πολυεθνικές εταιρίες (στις οποίες όμως θα πρέπει να θυμόμαστε ότι εργάζονται Έλληνες) να αγκαλιάσουν πρώτες μια τέτοια ιδέα. Παρ' ολ' αυτά, στο zampple προσπαθούμε συνεχώς να φέρνουμε προϊόντα που το αξίζουν και μάλιστα έχουμε ειδικές χρεώσεις για τις μικρές εταιρίες, ακόμη και δωρεάν συμμετοχή. Τώρα όσον αφορά στις σπουδές και την καταγωγή μου, λυπάμαι που το γεγονός οτι δεν γεννήθηκα στο Κερατσίνι αλλά στα Σέρρας και αποφάσισα να φοιτήσω στο Deree παράλληλα με τις σπουδές μου στο Πάντειο δεν σε χαροποιεί. Εγώ πάντως δεν το μετανιώνω. γ. Το zampple δεν είναι μια εταιρία έρευνας αγοράς, αλλά μια εταιρία που μέσα στις υπηρεσίες που προσφέρει την εμπεριέχει. Η βασική διαφορά βρίσκεται στο ότι μια εταιρία έρευνας αγοράς πληρώνεται από εταιρίες για να ερευνήσει κάτι συγκεκριμένο γι' αυτές, ενώ το zampple πληρώνεται για να διαθέσει στις εταιρίες γνώμες που οι καταναλωτές είπαν ελεύθερα. δ. Όλες οι διαδικασίες του zampple έχουν προκύψει έπειτα από πολύ σχεδιασμό και δοκιμή με σκοπό να διατηρήσουμε την εμπειρία των μελών όσο το δυνατόν καλύτερη. Τα ραντεβού είναι κάτι αναγκαίο, προκειμένου να διαχειριστούμε τα 3000 μέλη που έχουμε αυτή τη στιγμή. Φυσικά και θα υπάρχουν κάποια παράπονα - και να είσαι σίγουρος πως όλη η ομάδα του zampple δουλεύει καθημερινά για να τα ελαχιστοποιήσει - στη σελίδα μας στο Fb όμως θα δεις οτι τα θετικά σχόλια είναι 100 φορές περισσότερα. ε. Η συνδρομή του zampple δεν αποτελεί εμπορική συναλλαγή - Πληρώνω κάτι για να πάρω κάτι σε αντάλλαγμα - και αυτό το λέμε ρητά στους όρους συμμετοχής. Η συνδρομή είναι ένδειξη υποστήριξης στην προσπάθειά μας να μειώσουμε το ρίσκο του καταναλωτή και βελτιώσουμε τα προϊόντα που αγοράζει συγκεντρώνοντας τη γνώμη του. Εάν για κάποιο λόγο το zampple κλείσει κι ένα μέλος έως τότε έχει λάβει προϊόντα χαμηλότερης αξίας από το ποσό που κατέβαλε ως συνδρομή, να είσαι σίγουρος πως θα καλύψουμε τη διαφορά. Κάτι τέτοιο όμως είναι σχεδόν αδύνατο, καθώς τα προϊόντα που παίρνει κάποιος σε μία επίσκεψη καλύπτουν σχεδόν τη συνδρομή 6 μηνών. Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω πως σκοπός του zampple είναι να φέρει εταιρίες και καταναλωτές πιο κοντά, χωρίς μεσάζοντες και επικοινωνιακά τρικ. Χρειαζόμαστε λοιπόν μέλη που πραγματικά θα δουν αυτή τη διαδικασία ως μια τέτοια προσπάθεια και θα βοηθήσουν αξιολογώντας με συνέπεια τα προϊόντα και προωθώντας την ιδέα ώστε να έρθουν περισσότερα μέλη και περισσότερες εταιρίες. This is definitely not USA.
Παιδιά, ό,τι και να λέτε, το Zammple ΛΕΕΙ, έδωσα 25 € για 6μηνη Συνδρομή, και η αγορά του Πρώτου Μήνα Ξεπέρασε τα 25 €, και έχω ακόμη 5 τέτοιες ΑγορέςΝαι Λοιπόν , Είμαι Zsmmpler!!!!
κ γω το ίδιο έκανα αλλά με το που είδα ότι όταν κατα λάθος πήρα προιόν που είχα ξαναπάρει, με ειρωνεύτηκαν λέγοντάς μου "τώρα να πας στο σούπερμάρκετ να το πάρεις" (προς Θεού δεν φταινε οι υπάλληλοι αλλά αυτοί που τους λένε να απαντούν έτσι), κ μετά έστειλαν σε όλα τα μέλη mail που έλεγε ότι μας τιμωρούν όλους επειδή κάποιοι κάλεσαν φίλους τους κ δεν γράφτηκαν (λες κ ηταν υποχρεωτικό), σηκώθηκα κ έφυγα. Χαλάλι σας τα 25ε κυρ Σταμάτη. Πιείτε μια μπύρα από μένα.
Αγαπητή Αγνή,Λυπάμαι πολύ εάν για οποιδήποτε λόγο ένιωσες ότι το zampple δεν λειτουργεί υπέρ, αλλά εναντίον σου. Ο λόγος που σταματήσαμε να δίνουμε 5 πόντους σε κάθε προεγγραφή και 45 στην εγγραφή αλλά πλέον δίνουμε 50 πόντους μια και καλή με την εγγραφή, έπειτα από κρούσματα εξαπάτησης, είναι γιατί θεωρούμε οτι έτσι προστατεύουμε τα μέλη μας που είναι έντιμα και σωστά, και σε καμία περίπτωση δεν τα τιμωρούμε. Σχετικά με την απαγόρευση επιλογής του ίδιου προϊόντος 2η φορά, αυτός είναι ένας βασικός κανόνας λειτουργίας του zampple ο οποίος υπάρχει για να υποστηρίζει τη "δοκιμή" σε σχέση με την "κάλυψη αναγκών". Όσον αφορά τώρα στην ειρωνεία των ανθρώπων του καταστήματος, λυπάμαι αλλά αδυνατώ να πιστέψω οτι ένα τόσο ευγενικό προσωπικό κατά γενική ομολογία (δες σχόλια άλλων μελών στο facebook) σε αντιμετώπισε έτσι, μάλλον θα παρανόησες. Προτείνω λοιπόν να ξανάρθεις στο κατάστημα για να στο αποδείξουμε... κερνάμε και μπύρα :)
Δεν καταλαβαίνω το νόημα του "πληρώνω για να βοηθήσω πολυεθνικές στο product review" τους!Επιχειρηματικότητα "Τομ Σώγιερ" το λέω αυτό. (Θα σε αφήσω να βάψεις τον φράκτη αντί για εμένα, φτάνει να μου δώσεις ενα μήλο)
Αν εσένα σου προτείνουν να δώσεις 100 ευρώ για να κάνεις test drive σε ένα αυτοκίνητο με τον όρο να πεις τις εντυπώσεις σου στην εταιρία από το test drive και να κρατήσεις το αυτοκίνητο μετά, θα τους απαντήσεις "Δεν καταλαβαίνω το νόημα του “πληρώνω για να βοηθήσω πολυεθνικές στο product review” τους!Επιχειρηματικότητα “Τομ Σώγιερ” το λέω αυτό. (Θα σε αφήσω να βάψεις τον φράκτη αντί για εμένα, φτάνει να μου δώσεις ενα μήλο)";Εγώ πάλι θα πάρω το αυτοκίνητο χωρίς δεύτερη σκέψη
Μέγα δίκιο ο spankster.Ιδιώτική εταιρεία μαζεύει και πουλά τα σχόλιά μου προς Πολυεθνικές και εγώ πρ έπει να πληρώσω συνδρομή για αυτή την τιμή που μου γίνεται???!?!?Τι σκ@τ@, όλοι από τον "Τομ Σώγιερ" γίναν επιχειρηματίες σε αυτόν τον τόπο?
Δεν καταλαβαίνω ποια είδους λογική υπαγορεύει το "μια συμβολική συνδρομή, ως ένδειξη υποστήριξης στην προσπάθεια αυτή", τη στιγμή που μιλάμε για μία κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία. Δηλαδή, ας πούμε: η εταιρεία αναλαμβάνει το project για λογαριασμό του πελάτη της επί πληρωμή κι εγώ θα πρέπει α) να πάω από τα γραφεία τους, β) να επιλέξω να δοκιμάσω κάποιο προϊόν, γ) να γράψω τη γνώμη μου γι' αυτό και δ) να μην πληρωθώ (έστω και συμβολικά) γι' αυτό, αλλά ε) να πληρώσω κι από πάνω "για να στηρίξω την προσπάθεια". Ποια "προσπάθεια"; Μήπως η εταιρεία θέλει να κάνω και την ανάλυση δεδομένων και να τη στείλω στον πελάτη κατευθείαν; Δεν εξετάζω καθόλου το ποσό της συνδρομής, όποιο κι αν είναι, αλλά την ύπαρξη συνδρομής σε μία εταιρεία Marketing Research. Υπάρχουν πολλές πολλές εταιρείες ερευνών που πληρώνουν αρκετά χρήματα τους συμμετέχοντες σε έρευνες αγοράς, υπάρχουν εταιρείες word of mouth που σου στέλνουν στο σπίτι σου προϊόντα για δοκιμή μαζί με κάποιο δωράκι και, φυσικά, υπάρχουν και τα survey panels, όπου κανείς μπορεί εθελοντικά να απαντήσει και να πληρωθεί συμβολικά γι' αυτό. Όπως και να έχει, πάντως, κάτι σου δίνουν, δε σου ζητάνε κι από πάνω για να κάνεις τη δική τους δουλειά.
Αγαπητέ Spankster,To Zampple δεν είναι μια εταιρία έρευνας αγοράς, αλλά ένας νέος τρόπος προώθησης προϊόντων ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να δοκιμάζουν προϊόντα πριν τα αγοράσουν, χωρίς το ρίσκο του να πληρώσουν για κάτι που δεν τους ικανοποιεί. Η γνώμη σου είναι προαιρετική αλλά για μας απαραίτητη καθώς βοηθά στη βελτίωση προϊόντων και υπηρεσιών για όλους τους καταναλωτές. Όλη αυτή η προσπάθεια είναι τόσο καινούρια - σε παγκόσμιο επίπεδο - που έχει ανάγκη την υποστήριξη τόσο των εταιριών, αλλά κυρίως των καταναλωτών. Σκέψου οτι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο που να σου επιτρέπει να επιλέγεις εσύ 6 προϊόντα κάθε μήνα για να δοκιμάσεις, μέσα από μια γκάμα περίπου 50. Θα σου πρότεινα λοιπόν να ξεχάσεις ότι έχεις δει μέχρι σήμερα και να επισκεφθείς το zampple store στο Σύνταγμα για να δεις στην πράξη τη διαφορά. 1800 μέλη μέσα σε μόλις 2 μήνες δε μπορεί... κάποια λογική θα είδαν.
To zampple store προς το παρόν λειτουργεί στην Αθήνα.Βλέπουμε όμως ότι το zampple σας ενδιαφέρει πολύ και στην Θεσσαλονίκη καθώς έχουμε λάβει εκατοντάδες αιτήσεις. Μόλις λοιπόν ξεπεράσουμε ένα αριθμό αιτήσεων, θα είμαστε έτοιμοι να ανοίξουμε το δεύτερο κατάστημα μας στην Θεσσαλονίκη! Γι’ αυτό, διαδώστε το μήνυμα του zampple ώστε πολύ σύντομα να είμαστε κοντά σας!