Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει»

Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
0
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter

Στο έργο του Γερμανού Klaus Staeck συμπεριλαμβάνονται περίπου 300 αφίσες και πολυάριθμες φωτογραφίες, οι οποίες έχουν παρουσιαστεί σε περισσότερες από 3.000 εκθέσεις. Ευρύτερα γνωστός άρχισε να γίνεται από τη δεκαετία του 1970 λόγω της ενασχόλησής του με την πολιτική. Φρόντιζε για σκάνδαλα, εκφράζοντας τις κοινωνικοπολιτικές απόψεις του με τα καλλιτεχνικά μέσα της σάτιρας και του μοντάζ κειμένου-εικόνας. Θεωρείται πλέον ως ένας από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες στο χώρο της τέχνης της αφίσας.

Στο Goethe-Institut παρουσιάζονται τώρα σαράντα πρωτότυπες αφίσες με θέμα το περιβάλλον. Ήδη πολύ πριν από την ίδρυση της παράταξης των Οικολόγων-Πράσινων στη Γερμανία, ο Klaus Staeck επιχειρούσε να επιστήσει την προσοχή με αφυπνιστικά μοτίβα και σλόγκαν σε θέματα σχετικά με την κλιματολογική αλλαγή, τη μόλυνση της ατμόσφαιρας, την αύξηση του όγκου των απορριμμάτων, το πρόβλημα των πυρηνικών αποβλήτων και τη μόλυνση των ωκεανών. Ορισμένες από τις αφίσες της έκθεσης -αν και συγκαταλέγονται στις παλαιότερες αφίσες με θέμα το περιβάλλον- μοιάζουν να είναι πιο επίκαιρες από ποτέ. Γι' αυτό το λόγο η έκθεση φέρει και τον τίτλο: Τίποτα δεν έχει τελειώσει.

 

 

Πέμπτη 7 Μαρτίου - Τετάρτη 10 Απριλίου

Goethe-Institut

Ομήρου 14-16

Τηλ. 210 36 61 000

Είσοδος ελεύθερη

 

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM