To new entry της εβδομάδας: we.own.the.sky

To new entry της εβδομάδας: we.own.the.sky Facebook Twitter
Δεν τρέφουμε ψευδαισθήσεις πως θα γίνουμε μεγάλοι και τρανοί, αλλά μέσα στα στενά όρια του μουσικού είδους που εκπροσωπούμε, θέλουμε να πάμε το όλο πράγμα όσο ψηλότερα γίνεται. Φωτογραφία: Αναστασία Παπαδάκη / LIFO.
0

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

Είναι απόγευμα Κυριακής, σε έναν πεζόδρομο του Κεραμεικού, στο μέρος που οι Αθηναίοι post rockers we.own.the.sky διατηρούν το μικρό ιδιωτικό τους προβάδικο. Εν’ όψει της συναυλίας τους, την Παρασκευή 8 Απριλίου στην Αθήνα, για την παρουσίαση πρώτου album τους, με τίτλο “Earths Collide”, το ανερχόμενο instrumental κουιντέτο μας υποδέχτηκε στον χώρο του, ευδιάθετο και ακομπλεξάριστο, μας έδωσε πληροφορίες για την καθημερινότητα της μπάντας και μοιράστηκε μαζί μας τους στόχους, τις επιδιώξεις, όπως και τη γνώμη τους για τη σύγχρονη μουσική πραγματικότητα της Ελλάδας. Ο Ηλίας (κιθάρα), ο Κώστας (κιθάρα), ο Alex (κιθάρα), ο Δημήτρης (μπάσο) και ο Στέφανος (ντραμς), μας είπαν όσα χρειάζεται να ξέρουμε για ένα από τα σημαντικότερα ανερχόμενα ονόματα της εγχώριας rock σκηνής.

Σε λίγη ώρα θα γινόταν μία από τις τελευταίες πρόβες τους για το show της Παρασκευής 8 Απριλίου και βρήκα την αφορμή για να ρωτήσω περισσότερα για αυτό. «Τι διαφορετικό θα υπάρχει στο show της Παρασκευής σε σχέση με τα άλλα shows της μπάντας;». «Θα έχουμε χειρότερο ντράμερ αυτή τη φορά», απαντάει ο Δημήτρης και όλοι ξεσπάνε σε γέλια. Το πείραγμα δεν μοιάζει να πειράζει τον Στέφανο που μόλις έγινε μέλος του συγκροτήματος, και γενικά οι we.own.the.sky δίνουν την αίσθηση μπάντας με ιδιαίτερα καλό κλίμα ανάμεσα στα μέλη της. «Πέραν της πλάκας, ο χώρος του An Club θα αναδιαμορφωθεί ειδικά για το συγκεκριμένο show, με την προσθήκη δικού μας ηχοσυστήματος. Θα χρησιμοποιήσουμε ελάχιστο από τον εξοπλισμό του μαγαζιού, προκειμένου να μπορούμε να έχουμε τον ήχο μας. Επιπλέον θα  παίξουμε όλο τον δίσκο “Earths Collide” μιας που αυτόν παρουσιάζουμε». συμπληρώνει ο Alex. «Διαθέσιμο θα είναι και όλο το σχετικό merchandise. CDs, LPs, T-shirts… Ό,τι σχετίζεται με την κυκλοφορία».

Ελπίζω στο μέλλον όλες οι μπάντες να έχουμε τη δυνατότητα να γράφουμε δίσκους και να παίζουμε live χωρίς να δυσκολευόμαστε τόσο πολύ στο οικονομικό κομμάτι.

Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια υπάρχει ιδιαίτερος αναβρασμός στο Αθηναϊκό underground και ειδικότερα στα παρακλάδια της σκληρής και εναλλακτικής μουσικής. Οι we.own.the.sky αποτελούν ένα μέρος αυτής της κοινότητας, που όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερο δίνει την αίσθηση “σκηνής”. Ο Ηλίας μου δίνει την δική του οπτική πάνω στο θέμα. «Υπάρχει μια έντονη κινητικότητα σε όλα τα μουσικά ρεύματα και οι μπάντες αντιμετωπίζουν τη δουλειά και το υλικό τους πιο επαγγελματικά, σε σχέση με το παρελθόν, είναι αλήθεια αυτό. Πολλές από αυτές είναι εν τω μεταξύ πολύ αξιόλογες και βλέπουν το όλο πράγμα όλο και πιο σοβαρά, ενώ σημαντικό είναι πως πλέον τους δίνεται και βήμα, γιατί υπάρχουν χώροι που μπορεί να παιχτεί η μουσική τους».

Το θέμα της αλληλεγγύης ανάμεσα στις μπάντες-μέλη της εγχώριας σκηνής είναι ιδιαίτερα αμφιλεγόμενο και θα ακούσεις πολλές απόψεις σε σχέση με το αν υπάρχει ή όχι τελικά. Ο Ηλίας λέει: «Δεν πιστεύω πως υπάρχει μη-υγιής ανταγωνισμός, αλλά από την άλλη δεν θα έλεγα πως υπάρχει “σκηνή” όπως θα την συναντήσεις σε άλλα μεγάλα ευρωπαϊκά κέντρα και ο βασικός λόγος είναι πως δεν υπάρχει η υποδομή για κάτι τέτοιο. Οι οικονομικές δυσκολίες του ελληνικού περιβάλλοντος είναι η βασική αιτία για αυτό, μάλλον. Αυτό που έχω στο κεφάλι μου σαν σκηνή -όπως υπήρξε λόγου χάριν στο Bay Area, το Seattle κλπ-, είναι μπάντες οι οποίες κάνουν πράγματα μαζί. Περιοδεύουν μαζί, ανταλλάζουν εξοπλισμό μεταξύ τους. Δεν υπάρχει τόσο έντονη συσπείρωση, συλλογικότητα και αλληλεγγύη εδώ». «Δεν είναι τόσο έντονη η DIY νοοτροπία στην Ελλάδα και ίσως αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε σκηνή», συμπληρώνει ο Alex.

To new entry της εβδομάδας: we.own.the.sky Facebook Twitter
Το όλο θέμα με τους στίχους είναι και λίγο taboo στον σκληρό ήχο. Το ότι δεν έχουμε στίχους μας απελευθερώνει, από την άποψη ότι δεν έχουμε ποτέ μια σαφή κατεύθυνση ως προς το που θα πάει ένα κομμάτι, πράγμα που μπορεί συχνά να συμβεί αν έχεις μια συγκεκριμένη θεματολογία στο μυαλό σου. Φωτογραφία: Αναστασία Παπαδάκη / LIFO

Επιμένετε στο post rock παρά το ότι είναι ένα είδος που εξασθενεί» λέω και πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη σκέψη μου, ο Δημήτρης με προλαβαίνει: «Κάποιοι από εμάς σίγουρα έχουν επηρεαστεί από post rock σχήματα, αλλά ποτέ δεν χαρακτηρίσαμε τον ήχο μας ως post rock. Αυτό που μας αρέσει να λέμε είναι πως παίζουμε instrumental rock / metal. Μην σου κάνει εντύπωση αν σε μια επόμενη κυκλοφορία μας ακούσεις να κάνουμε στροφή προς πιο progressive ή math ηχοχρώματα».  

«Πολλές μπάντες στην Ελλάδα ακολούθησαν το ύφος των Explosions in the Sky, η δική μας αισθητική είναι πιο αμερικάνικη και θεωρούμε πως λίγο διαφοροποιούμαστε από τα άλλα σχήματα της σκηνής», μου λέει ο Alex.  «Έχετε πάει σε πιο αυστηρές μουσικές δομές, δηλαδή;» ρωτάω. «Πολλές jamming στιγμές δεν είχαμε ποτέ στον ήχο μας», απαντά ο Δημήτρης. «Πάντα μας άρεσαν οι πιο metal δομές. Αυτό που διαφοροποιήθηκε ήταν σίγουρα η διαδικασία. Ο εξοπλισμός μας βελτιώθηκε, οι μουσικές μας ικανότητες αυξήθηκαν, ακόμη και ο χρόνος που επενδύουμε στην όλη διαδικασία είναι περισσότερος τώρα. Πιστεύω πως αυτό είναι που μας κάνει να ηχούμε διαφορετικά. Ακόμη και τραγούδια από το “Glass / Nails” EP μας, πλέον όταν τα παίζουμε ακούγονται διαφορετικά». «Ήταν και πιο έντονες οι αναφορές στις post rock καταβολές μας τότε. Πλέον έχουμε περισσότερα ακούσματα και επιρροές ενώ μας αρέσει να ηχούμε πιο heavy. Αν θα έπρεπε να περιγράψω κάπως τον ήχο μας θα έλεγα πως παίζουμε πιασάρικα instrumental κομμάτια με hooks, για να κάνεις headbanging», συμπληρώνει ο Ηλίας.

«Instrumental…» σκέφτομαι και εκφράζω την ανησυχία μου. Δυσκολεύεται ένα μουσικό σύνολο να εκφράσει τα συναισθήματά του μέσω της μουσικής του, χωρίς στίχους; Μπορεί να περάσει κάποιο μήνυμα; Ποιο είναι τελικά το μήνυμα πίσω από τη μουσική των we.own.the.sky; «Νομίζω πως αν είχαμε στίχους θα μιλούσαν για τις ταλαιπωρημένες εφηβείες μας», μου απαντά ο Ηλίας και όλοι ξεσπάνε και πάλι σε γέλια. «Το όλο θέμα με τους στίχους είναι και λίγο taboo στον σκληρό ήχο. Το ότι δεν έχουμε στίχους μας απελευθερώνει, από την άποψη ότι δεν έχουμε ποτέ μια σαφή κατεύθυνση ως προς το που θα πάει ένα κομμάτι, πράγμα που μπορεί συχνά να συμβεί αν έχεις μια συγκεκριμένη θεματολογία στο μυαλό σου. Ρώτησε ποτέ κανείς τον Mozart ή τον Beethoven γιατί δεν έχουν στίχους στη μουσική τους; Φυσικά δεν υπονοώ σε καμία περίπτωση πως μπορεί η μουσική μας να συγκριθεί έστω και στο ελάχιστο με το έργο αυτών των τεράστιων καλλιτεχνών, αλλά καταλαβαίνεις πού το πάω. Δεν αισθανόμαστε περίεργα χωρίς στίχους και δεν μας βγαίνει να κάνουμε και κάτι διαφορετικό». «Οι Since Time έβγαλαν concept album χωρίς ούτε έναν στίχο! Μπορείς να έχεις θεματολογία και χωρίς να έχεις στίχους», συμπληρώνει ο Alex, ενώ αμέσως μετά ο Κώστας παραδέχεται πως η θεματολογία του σχήματος δεν είναι και τόσο σαφής. «Δεν μεταφέρουμε μηνύματα, μεταφέρουμε εικόνες», λέει.

«Θα είχατε ποτέ στίχους;» τους ρωτάω. «Ποτέ μη λες ποτέ», λέει ο Ηλίας κλείνοντάς μου το μάτι. «Παράπονο το έχω να έρθει κάποιος και να μας ρωτήσει αν θα θέλαμε να έχουμε βιολί ή τρομπέτα λόγου χάριν!» πετάγεται και πάλι ο Κώστας. «Εντάξει, λοιπόν, θα κάνω την αρχή!» απαντώ εγώ. «Θα πειραματιζόσασταν με άλλα όργανα;» Τον λόγο παίρνει ο Ηλίας επιβεβαιώνοντας την πειραματική διάθεση της μπάντας που εύκολα θα αντιληφθείς από την πρώτη ακρόαση του υλικού τους. «Αν ρωτάς εμένα, θα ήθελα και περισσότερα ηλεκτρονικά στοιχεία και άλλα όργανα. Σημασία έχει να μην το κάνεις επιτηδευμένα όμως. Αν το ζητάει το κομμάτι, τότε ευχαρίστως να το δοκιμάσεις».

Οι we.own.the.sky, σε αντίθεση με πολλές από τις μπάντες του ιδιώματος που υπηρετούν, έχουν τρεις κιθαρίστες. «Ακούγαμε πολύ Iron Maiden» λέει ο Δημήτρης. «Ή πολύ Lynyrd Skynyrd!» συμπληρώνει ο Kώστας».  

«Οι στόχοι μας παραμένουν σταθεροί, δηλαδή να μπορέσει η μουσική μας να ακουστεί σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο γίνεται», λέει ο Ηλίας. «Ευτυχώς το internet βοηθάει πολύ σε αυτό, ενώ αν μιλήσεις για βραχυπρόθεσμους στόχους, σίγουρα θα θέλαμε να κάνουμε μια περιοδεία στην Ελλάδα και οπωσδήποτε στην Ευρώπη, όσο δύσκολο κι αν είναι για μία μπάντα που ζει στην Ελλάδα. Επιπλέον θα θέλαμε να ανατροφοδοτούμε συνέχεια όλη αυτή την κατάσταση, οπότε νομίζω πως σίγουρα θα γράψουμε και μερικούς ακόμη δίσκους. Δεν τρέφουμε ψευδαισθήσεις πως θα γίνουμε μεγάλοι και τρανοί, αλλά μέσα στα στενά όρια του μουσικού είδους που εκπροσωπούμε, θέλουμε να πάμε το όλο πράγμα όσο ψηλότερα γίνεται», καταλήγει, δείχνοντάς μου πως η rock μουσική δεν γνωρίζει από απαισιόδοξα σενάρια.

To new entry της εβδομάδας: we.own.the.sky Facebook Twitter
Κάποιοι από εμάς σίγουρα έχουν επηρεαστεί από post rock σχήματα, αλλά ποτέ δεν χαρακτηρίσαμε τον ήχο μας ως post rock. Αυτό που μας αρέσει να λέμε είναι πως παίζουμε instrumental rock / metal. Φωτογραφία: Αναστασία Παπαδάκη / LIFO

Πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει όμως μια παρέα πέντε ανθρώπων με την καθημερινότητά τους να αποτελεί εμπόδιο; «Προερχόμαστε από τελείως διαφορετικά backgrounds και ο καθένας μας ασχολείται με πολύ διαφορετικές μεταξύ τους δραστηριότητες, οπότε πολλές φορές η όλη κατάσταση τείνει να γίνει αρκετά προβληματική σε θέμα χρόνων. Εγώ και ο Στέφανος (ντραμς) είμαστε επαγγελματίες μουσικοί, οπότε μας είναι πιο εύκολο να επενδύσουμε χρόνο σε ένα project σαν αυτό των we.own.the.sky. Ευτυχώς είμαστε ακόμη μικροί ηλικιακά και το όλο πράγμα είναι διαχειρίσιμο. Φαντάζομαι πως αν κάποιος από εμάς είχε οικογένεια ή “σπιτικό” το όλο πράγμα θα ήταν τελείως διαφορετικό», δηλώνει ο Δημήτρης.

Κρατώντας το “Earths Collide” στα χέρια μου, παρατηρώ πως ένα από τα κομμάτια τους ονόμάζεται “yodatrainschewbacca”. «Ο τίτλος είναι ένας άτυπος φόρος τιμής στο Star Wars που όλοι μας γουστάρουμε», εξηγεί ο Δημήτρης. «Δεν είμαστε πολύ nerdy σε αυτό το θέμα, δεν συλλέγουμε action figures ή οτιδήποτε τέτοιο, αλλά σίγουρα όλοι μας απολαμβάνουμε τις ταινίες. Η ιδέα πίσω από τον τίτλο είναι το πόσο παράδοξο θα ήταν ο Yoda να εκπαιδεύει τον Chewbacca που είναι τριτοτέταρτος ρόλος στη συγκεκριμένη σειρά ταινιών».  

Η μπάντα είναι σχεδόν έτοιμη να ξεκινήσει την πρόβα της και ο χρόνος της συζήτησής μας λιγοστεύει απειλητικά. Δεν μπορώ να κρύψω τον ενθουσιασμό που μου προκαλεί το μικρό στουντιάκι των we.own.the.sky και τους ζητάω να μου πουν περισσότερα πίσω από την απόφασή τους να το φτιάξουν. «Το να μην έχεις τον δικό σου χώρο είναι πολύ περιοριστικό», λέει ο Ηλίας. «Μπορεί να σε κρατήσει πολύ πίσω. Εμείς μπορούμε απλά όποτε γουστάρουμε να έχουμε διαθέσιμο τον χώρο μας για να προβάρουμε και όλο αυτό μας απελευθερώνει. Βέβαια δεν είμαστε πλέον 20 χρονών και έχουμε αρκετές υποχρεώσεις, οπότε μη φανταστείς πως παίζουμε και τζαμάρουμε όλη μέρα. Θα γουστάραμε πολύ να το κάνουμε, αλλά δυστυχώς οι χρόνοι μας δεν μας το επιτρέπουν». Ο Δημήτρης συμπληρώνει: «Επίσης είναι φοβερό το ότι παρά το γεγονός ότι είμαστε φρέσκοι σε αυτόν τον χώρο, έχουμε ήδη γνωρίσει παιδιά από πολλές άλλες μπάντες και έχουμε γίνει φίλοι με αυτούς. Θα έλεγες πως εδώ πέρα υπάρχει όντως μια μικρή “σκηνή”, μιας που όλο το κτίριο είναι γεμάτο προβάδικα μπαντών της εγχώριας underground σκηνής».  

«Προτείνετέ μου σχήματα από την εγχώρια σκηνή». «The Road Miles, One Leg Mary, Afformance, Whereswilder, One Hour Before The Trip, Blame Kandinsky, Insect Radio, Puta Volcano, Allochiria και πολλά άλλα πολύ αξιόλογα και κάποιες φορές μη αναγνωρισμένα στον βαθμό που το αξίζουν. Ελπίζω στο μέλλον όλες οι μπάντες να έχουμε τη δυνατότητα να γράφουμε δίσκους και να παίζουμε live χωρίς να δυσκολευόμαστε τόσο πολύ στο οικονομικό κομμάτι. Τα μαγαζιά να στηρίξουν περισσότερο την όλη φάση γιατί υπάρχει κάτι πραγματικά αξιόλογο εκεί. Αν ανοίξουν και μερικά νέα τέτοια με καλή τεχνική υποδομή θα ήταν φυσικά σημαντικότατο, μιας που τα περισσότερα από αυτά που τώρα υπάρχουν, δεν είναι σε καμία περίπτωση χώροι κατάλληλοι για τον ήχο μας. Μόνο έτσι ωραίες μπάντες σαν αυτές θα μπορέσουν να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που αγαπάνε».

Info:

Την Παρασκευή, 8 Απριλίου οι we.own.the.sky παρουσιάζουν στο An Club τον πρώτο δίσκο τους “Earths Collide”.

Facebook

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ