Το ίδρυμα Cartier εστιάζει το ενδιαφέρον του στον κόσμο του αυτοκινήτου και με την έκθεση Autophoto παρουσιάζει τη σχέση της φωτογραφίας μ' αυτό. Από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα που άρχισε και η μαζική παραγωγή του το αυτοκίνητο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων. Έχει αναμορφώσει το τοπίο μας, έχει επεκτείνει τους γεωγραφικούς μας ορίζοντες και έχει αλλάξει ριζικά την αντίληψή μας για το χώρο και το χρόνο, επηρεάζοντας αναπόφευκτα την προσέγγιση των φωτογράφων στους οποίους πρόσφερε ένα νέο θέμα, μια νέα οπτική γωνία και έναν νέο τρόπο εξερεύνησης του κόσμου.
Η έκθεση παρουσιάζει 500 περίπου έργα από 100 σύγχρονους και παλιότερους καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Jacques-Henri Lartigue, του Lee Friedlander, της Rosângela Renno και του Yasuhiro Ishimoto. Καταγράφοντας την γεωμετρία των δρόμων, τις αντανακλάσεις σε έναν καθρέφτη ή την ιδιαίτερη σχέση μας με αυτό, το για πολλούς αντικείμενο πόθου, αυτοί οι φωτογράφοι μας προσκαλούν να δούμε τον κόσμο του αυτοκινήτου με έναν νέο τρόπο.
Facebook Twitter Jacques Henri Lartigue. Une Delage au Grand Prix de l’Automobile Club de France, circuit de Dieppe, 1912. Donation Jacques Henri Lartigue, Charenton-le-Pont Photographie Jacques Henri Lartigue. © Ministère de la Culture – France/AAJHL Facebook Twitter Relevé photographique des voies de circulation mondiales réalisé par Michelin περ. 1930. Collection Michelin, Clermont-Ferrand. © Michelin Facebook Twitter Nicolas Bouvier, Entre Prilep et Istanbul, Turquie, 1953. Musée de l’Élysée, Lausanne© Fonds Nicolas Bouvier / Musée de l’Élysée, Lausanne Facebook Twitter Seydou Keïta, Untitled, 1952-55. CAAC – The Pigozzi Collection, Geneva© SKPEAC (The Seydou Keïta Photography Estate Advisor Corporation) Facebook Twitter O. Winston Link, Hot Shot Eastbound, 1956. Collection Mathé Perrin, Bruxelles. © O. Winston Link Facebook Twitter Justine Kurland, 280 Coup, 2012. Courtesy of the artist/Mitchell-Innes & Nash, New York. © Justine Kurland Facebook Twitter Studio portraits, China, περ. 1950. Collected by Thomas Sauvin. Collection Beijing Silvermine/Thomas Sauvin, Paris Photo all rights reserved Facebook Twitter Peter Lippmann, Citroën Traction 7, 2012. From the Paradise Parking series. Collection of the artist. © Peter Lippmann Facebook Twitter Alain Willaume, #5069, 2012. From the Échos de la poussière et de la fracturation series. Collection de l’artiste. © Alain Willaume (Tendance Floue) Facebook Twitter Óscar Fernando Gómez, Windows series, 2009. Courtesy Martin Parr Studio, Bristol. © Óscar Fernando Gómez Facebook Twitter Óscar Fernando Gómez, Windows series, 2009. Courtesy Martin Parr Studio, Bristol. © Óscar Fernando Gómez Facebook Twitter Óscar Fernando Gómez, Windows series, 2009. Courtesy Martin Parr Studio, Bristol. © Óscar Fernando Gómez Facebook Twitter Stéphane Couturier, MELT, Toyota No. 8, 2005. From Melting Point, Usine Toyota, Valenciennes series. Collection of the artist. Courtesy La Galerie Particulière, Paris/Brussels. © Stéphane Couturier Facebook Twitter Valérie Belin, Untitled, 2002. Courtesy of the artist/Galerie Nathalie Obadia, Paris/Brussels. © Valérie Belin/ADAGP, Paris 2017 Facebook Twitter Rosângela Rennó, Cerimônia do Adeus series, 1997-2003. Courtesy of the artist/Cristina Guerra Contemporary Art, Lisbon. © Rosângela Rennó Facebook Twitter Andrew Bush, Woman Waiting to Proceed South at Sunset and Highland Boulevards, Los Angeles, at Approximately 11:59 a.m. One Day in February 1997, 1997. Courtesy M+B Gallery, Los Angeles. © Andrew Bush Facebook Twitter Bernard Asset, Passager d’Alain Prost (Alain Prost au volant d’une Renault RE30B, tests F1 sur le circuit Dijon-Prenois),1982. Collection de l’artiste. © Bernard Asset Facebook Twitter Joel Meyerowitz, Upstate New York, 1977. Collection Joel Meyerowitz Photography, New York. © Joel Meyerowitz, courtesy Polka Galerie, Paris Facebook Twitter Langdon Clay, Zizka Cleaners car, Buick Electra, Series Cars, New York City, 1976.Courtesy of the artist. © Langdon Clay Facebook Twitter Melle Smets and Joost Van Onna, Turtle 1. Building a Car in Africa, 2016.Courtesy des artistes / Paradox, Edam, © Melle Smets et Joost Van Onna Facebook Twitter Bill Rauhauser, Detroit Auto Show series, περ. 1975. Detroit Institute of Arts, don de l’artiste en mémoire de Doris Rauhauser. © 2007 Rauhauser Photographic Trust. All Rights Reserved Facebook Twitter William Eggleston, Los Alamos series, περ. 1974. Eggleston Artistic Trust, Memphis© Eggleston Artistic Trust, Memphis Facebook Twitter William Eggleston, Los Alamos series,1965-1968. Eggleston Artistic Trust, courtesy David Zwirner, New York/London. © Eggleston Artistic Trust. Courtesy David Zwirner, New York/London Facebook Twitter Henry Wessel, Pennsylvania, 1968. Courtesy Galerie Thomas Zander, Cologne. © Henry Wessel, courtesy Galerie Thomas Zander, Cologne. Facebook Twitter Bernard Plossu, Chiapas, Mexique. 1966. From Le Voyage mexicain series. Courtesy of the artist/Galerie Camera Obscura, Paris. © Bernard Plossu Facebook Twitter Bernard Plossu, Sur la route d’Acapulco, Mexique, 1966. From Le Voyage mexicain seriesCourtesy of the artist/Galerie Camera Obscura, Paris. © Bernard Plossu Facebook Twitter Ray K. Metzker, Washington, DC, 1964. Courtesy Les Douches la Galerie, Paris/Laurence Miller Gallery, New York. © Estate Ray K. Metzker, courtesy Les Douches la Galerie, Paris/Laurence Miller Gallery, New York Facebook Twitter Luciano Rigolini, Tribute to Giorgio de Chirico, 2017. Collection of the artist© Luciano Rigolini (appropriation – unknown photographer, 1958)
σχόλια