Οι προπαραγγελίες για το έξυπνο ηχείο HomePod της Apple έχουν ήδη ξεκινήσει και η συσκευή έχει οριστεί να κυκλοφορήσει στις 9 Φεβρουαρίου. Ως αποτέλεσμα, η Apple κυκλοφόρησε τέσσερις νέες διαφημίσεις για τη συσκευή. Οι τέσσερις διαφημίσεις που βρίσκονται και στο ΥouTube έχουν τίτλο Beat, Equalizer, Distortion και Bass. Τα τραγούδια που ακούγονται σε αυτές είναι τα "DNA" του Kendrick Lamar, "All Night" του Big Boi, "Holy Water" του Hembree και "Ain't I" από τον Lizzo.
Πρόκειται περισσότερο για μικρά teasers, αφού το προϊόν δεν φαίνεταi σε κανένα από τα κλιπ, παρά μόνο λίγο προς το τέλος. Οι διαφημίσεις αφορούν την πιστή αναπαραγωγή του beat ενός τραγουδιού, τις ικανότητες ισοστάθμισης του equalizer, την έλλειψη παραμόρφωσης του ήχου και το ισχυρό μπάσο που η συσκευή είναι σε θέση να προσφέρει στους ακροατές. Είναι προφανές πως η Apple δίνει έμφαση στην συνολική ποιότητα αναπαραγωγής, ενδεχομένως για να προσελκύσει όσους έχουν στο νου τους άλλες προτάσεις όπως τα Amazon Echo που υστερούν στο συγκεκριμένο κομμάτι.
Φυσικά, κοντά στο τέλος κάθε σποτ θα δείτε τις λέξεις "Order Now" να πετάγονται για μερικά κλάσματα δευτερολέπτου, υπενθυμίζοντάς σας ότι το παράθυρο προ-παραγγελίας είναι πλέον ανοιχτό.
Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα «τρέξει» το HomePod στην κούρσα των έξυπνων ηχείων, ανάμεσα στην Amazon και την Google. Στα 349 δολάρια, η Apple τοποθετεί το έξυπνο ηχείο κατευθείαν στην premium αγορά. Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, υποστηρίζει ότι χάρη στα 7 tweeters στο εσωτερικό του ηχείου και την ευαισθησία του στο χώρο, κάτι που το βοηθά να «γεμίσει» ένα δωμάτιο με ήχο, το HomePod προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ήχου σε σύγκριση με τα μοντέλα Amazon Echo και Google Home.
σχόλια