LIVE!

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter
2

 

 


"Είμαι ένα κορίτσι που μεγάλωσε μ' ένα όνειρο" λέει η Ζέτα Τσακούμη. "Μεγάλωσα ονειρευόμενη να γίνω πολεμική ανταποκρίτρια (η ηρωίδα της εποχής ήταν η Christiane Amanpour), αλλά φοιτώντας στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ ανακάλυψα τον πολλά υποσχόμενο (διπλής ανάγνωσης) κόσμο των δημοσίων σχέσεων. Έκτοτε έχω δουλέψει για μερικά από τα μεγαλύτερα ελληνικά και διεθνή brands. Για τα περισσότερα από αυτά δεν ήμουν καν πελάτης. Οπότε καταλαβαίνετε πόσο ενθουσιασμένη είμαι που χειρίζομαι σήμερα ένα brand που θα άδειαζα τα -εικονικά- ράφια του εν ριπή οφθαλμού! Αισθάνομαι ότι -κατά κάποιο τρόπο- κάνω το χόμπι μου, συνδυάζοντας την φυσική μου κλίση στην επικοινωνία με την μόδα που ποτέ δεν με άφησε ασυγκίνητη – α ναι, έχω κι ένα blog, το Pink Girl Notes.

 

Τι ήταν αυτό που σε ενέπνευσε με τα μαγιό; 

Όταν έχεις πάθος με τα μαγιό, όταν δεν μπορείς να αγοράσεις μόνο ένα (ή δύο ή τρία) τη σεζόν, ψάχνεις πάντα κάτι νέο, κάτι διαφορετικό, κάτι που δεν έχεις ακόμη στη συλλογή σου και που δεν θα δεις να έχουν και δεκάδες άλλοι γύρω σου. Και όταν αυτό το κάτι διαφορετικό δεν το βρίσκεις, παίρνεις την κατάσταση στα χέρια σου και το δημιουργείς εσύ ο ίδιος. Θεωρώ ότι η MITOS το κατάφερε παρουσιάζοντας τα 100% κεντημένα μαγιό της. (Αλήθεια! Με σταυροβελονιά!) Κάτι τέτοιο δεν υπήρχε στην παγκόσμια αγορά, πόσο μάλλον που εμείς το πήγαμε ένα βήμα παραπέρα αποφασίζοντας τα μοτίβα μας να μην είναι τυχαία ή απλά μοδάτα, αλλά να αντλούν έμπνευση από τις πιο συναρπαστικές παραδόσεις και πολιτισμούς ανά τον κόσμο. Τα δύο χρόνια ύπαρξης του brand έχουμε μεταφράσει σε αριστοτεχνικές βελονιές τα χρώματα και τις ντελικάτες φόρμες των λουλουδιών που συναντά κανείς στα κεντήματα των χωρών της Μεσογείου και φέτος τα περίτεχνα μαροκινά μωσαϊκά, γνωστά ως zellige.
Με λίγα λόγια, η ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό μαγιό, που να συνδυάζει τη μόδα με τέχνη και παραδόσεις.

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter
MITOS Swimwear SS'14 MOROCCAN MOSAIC Collection.

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter

 

Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει κανείς όταν ξεκινάει μια startup επιχείρηση, για να αναδείξει προϊόντα που αγαπάει και τον εκφράζουν; Ποιες δυσκολίες αντιμετώπισες εσύ;
Σίγουρα οι περισσότεροι μιλούν καταρχήν για τις εξοντωτικές διαδικασίες με τις οποίες έρχεται κανείς αντιμέτωπος καθημερινά στο στήσιμο και μετέπειτα στην λειτουργία μιας επιχείρησης. Είναι αρκετό από μόνο του να σου ρουφήξει όλο τον αέρα κάτω από τα φτερά. Ωστόσο στη δική μας περίπτωση, ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η ίδια η δημιουργία του ιδιαίτερου αυτού προϊόντος. Ήταν πολύ δύσκολο να κεντήσουμε πάνω σε τούλι και αυτή η κατασκευή να έχει να σχέση με μαγιό. Είναι κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι τώρα και έπρεπε μαζί με τους συνεργάτες μας να ανακαλύψουμε με διαρκείς δοκιμές τον τρόπο για να δημιουργήσουμε όχι μόνο ένα όμορφο αλλά και υψηλής ποιότητας και αντοχής προϊόν, που ταυτόχρονα θα έχει εμπορική βιωσιμότητα. Δεν είναι καθόλου απλή διαδικασία. Απαιτούνται μια σειρά́ ενεργειών -φαντασία, έμπνευση, λεπτομερής σχεδιασμός, δεξιοτεχνία και τεχνογνωσία - φανταστείτε ότι χρειάζονται 3 ώρες κεντήματος και 250.000 βελονιές για ένα και μοναδικό μαγιό. 

 

Όταν ήσουν πιο μικρή, τι μαγιό φορούσες στις καλοκαιρινές εξορμήσεις σου στην παραλία; Θυμάσαι ποιο ήταν το αγαπημένο σου;

Έκανα πάντα τόπλες! Εκτός από μια χρονιά που θυμάμαι έντονα να μην βγάζω από πάνω μου το μοβ ολόσωμο του κολυμβητηρίου. Το αγαπούσα τόσο πολύ το φορούσα και σαν κορμάκι με φούστες και σορτσάκια. Νομίζω η μαμά μου κάπου το εξαφάνισε μετά από εκείνο το καλοκαίρι.

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter


Για ποιο λόγο "παίζετε" τόσο πολύ με τα μαροκινά χρώματα; (μαροκινό μωσαϊκό zeligge, χρώματα μαροκινού καλοκαιριού κ.α.)
Κάθε χρόνο η συλλογή μας εμπνέεται από διαφορετικές κουλτούρες και concept. Πέρυσι ήταν τα μεσογειακά κεντήματα, και φέτος έμπνευσή μας είναι το Μαρόκο και συγκεκριμένα τα περίφημα μαροκινά μωσαϊκά, γνωστά και ως zellige. Η συλλογή μας Moroccan Mosaic επιχειρεί να μεταφράσει τον πολυτελή χαρακτήρα των εκπληκτικών αυτών αριστουργημάτων, τα περίτεχνα γεωμετρικά τους μοτίβα και την πλούσια χρωματική τους παλέτα σε εκλεπτυσμένη μόδα.

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter

 

Έχετε κλείσει έναν χρόνο δημιουργίας του brand MITOS Swimwear. Τι έχετε καταφέρει μέχρι σήμερα, και τι θέλετε να καταφέρετε στον επόμενο χρόνο;

Μέσα σε αυτόν τον χρόνο έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό προϊόν και είμαστε στα πιο σημαντικά σημεία πώλησης στην Ελλάδα. (Στην ιστοσελίδα μας www.mitoswimwear.com μπορεί κανείς να βρει τις συλλογές μας ολοκληρωμένες και να τις αποκτήσει μέσω του e-shop, αλλά και να ενημερωθεί για όλα τα σημεία πώλησης.) Μέσα στον επόμενο χρόνο όλη μας η προσοχή στρέφεται στην τοποθέτηση μας στο εξωτερικό. Ευχηθείτε μας καλή τύχη!

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter

 

 

 

 

Συνέντευξη στον Γιάννη Αμανατίδη

Μόδα & Στυλ
2

LIVE!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

σχόλια

2 σχόλια
και εγώ που νόμιζα οτι ο κοσμος δουλευει σε εταιρίες που προωθούν ή έχουν brands και όχι σε brands σκέτα νέτα. Προφανώς το "brand" σου δίνει μισθό. "Έκτοτε έχω δουλέψει για μερικά από τα μεγαλύτερα ελληνικά και διεθνή brands."Παρακολουθούμε ενα βιασμό της γλώσσας με σκοπό την προσωποποιηση εταιριών, διαφημηστικών φιρμών κλπ, μπροστά στα ματάκια μας...