Μια νέα πρωτοβουλία που αφορά σε σύναψη συμμαχίας υπό την ονομασία Pangaea, μερικών από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα της διεθνούς ειδησεογραφίας (Financial Times, Reuters, Guardian, The Economist και CNN) με στόχο την αύξηση των online διαφημιστικών τους εσόδων, κόντρα στην παντοδυναμία της Google και του Facebook, ανακοίνωσε με δημοσίευμά του ο Guardian.
Η διαφημιστική συμμαχία έχει στόχο να χτυπήσει τη διαρροή διαφημιστικών κονδυλίων μεγάλων brands που αγοράζουν άπλετο διαφημιστικό χώρο σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook ή σε online διαφημιστικά δίκτυα γιγάντων της τεχνολογίας όπως την Google ή τη Microsoft.
H Pangaea, αναφέρει το δημοσίευμα, σκοπεύει να χρησιμοποιήσει μια μέθοδο αυτοματοποιημένης διαφήμισης στα σάιτ των οργανισμών που συμμετέχουν, παρέχοντας στα brands που θα την επιλέξουν, διαφημιστική προβολή που θα αγγίξει πάνω από 110 εκατομμύρια επισκέπτες σε καθημερινή βάση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παγκόσμια online διαφήμιση αποτελεί μια από τις ισχυρότερες βιομηχανίες παγκοσμίως με έσοδα που φτάνουν τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ σε μια αγορά σαν της Μ. Βρετανίας την μερίδα του λέοντος, δηλαδή πάνω από το 50%, λαμβάνει το Facebook.
Η νέα συμμαχία των μεγάλων μιντιακών οργανισμών φιλοδοξεί να ανατρέψει αυτό το καθεστώς της παντοδυναμίας εταιρειών όπως το Facebook, προβάλλοντας ως ανταγωνιστικό επιχείρημά της την υψηλή ποιοτική σύσταση του αναγνωστικού κοινού που συγκεντρώνουν στα σάιτ της.
"Αυτό που στην ουσία αγοράζουν όσοι θα επιλέξουν να διαφημιστούν είναι η ποιότητα του αναγνωστικού κοινού των Financial Times", δήλωσε ο υπεύθυνος online διαφήμισης του έγκυρου οργανισμού.
Η Pangaea πρόκειται να λειτουργήσει πιλοτικά, σε beta, από τον Απρίλιο και να τεθεί επίσημα στη διάθεση όλων των Brands πρός τα τέλη του 2015.
σχόλια