O Μόργκαν Φρίμαν για τη νέα του ταινία και τα μελλοντικά του σχέδια…

O Μόργκαν Φρίμαν για τη νέα του ταινία και τα μελλοντικά του σχέδια… Facebook Twitter
0

» Όλοιμε ρωτάνε αν έχω επιθυμίες στο παράπέντε, όπως ο μηχανικός που υποδύομαιστην ταινία, αλλά δεν μπορώ να σας δώσωμια ωραία απάντηση. Δεν έχω τέτοιουείδους επιθυμίες. Εκτός από μια: να μάθωνα παίζω καλύτερο γκολφ. Επειδή μουαρέσει σαν άθλημα, αλλά και γιατί δενθέλω να γίνομαι ρεζίλι στα τουρνουάπου με καλούν επειδή είμαι γνωστόςηθοποιός.

» Κιεμένα μου άρεσε η σφοδρότητα του νταβατζήπου ενσάρκωνα στην ταινία Το Δόκανο(εκεί είχε λάβει και την πρώτη τουυποψηφιότητα για Όσκαρ). Δυστυχώς έπρεπενα αρνηθώ την τροπή που θα έπαιρνε ηκαριέρα μου, γιατί μετά από αυτό μουπρότειναν μόνο τέτοιους ρόλους. Βέβαια,μετά μου πρότειναν ρόλους ήσυχους καιμετρημένους. Τι να κάνω. Έτσι είναι οιεπιλογές στη ζωή. Ποιος ξέρει τι θαγινόταν αν...

» Μετιμά που με αποκαλούν ζεν. Για μέναείναι το ζητούμενο. Να είμαι συγκεντρωμένοςτη δεδομένη στιγμή και να αποφεύγω ταπεριττά. Αν το καταφέρω αυτό, είμαιευχαριστημένος.

» Μεμια λέξη, ο Τζακ Νίκολσον είναι ιδιοφυία.

» Θυμάμαιπολύ καλά τις αρνητικές κριτικές γιατον Σοφέρ της κυρίας Ντέιζι. Κατ'αρχήν, δεν μπορείς να αρέσεις σε όλους.Για το συγκεκριμένο ρόλο και για το αναναπαράγει τα στερεότυπα για τη μαύρηφυλή από την εποχή της σκλαβιάς είχαπροσωπική άποψη και τον ήξερα καλά,γιατί είχα την ευκαιρία να τον ενσαρκώσωδεκάδες φορές στη σκηνή πριν τον παίξωστο σινεμά. Ζήτησα τη γνώμη του ινδάλματόςμου, του Σίντνεϊ Πουατιέ, ο οποίος είχεακούσει πολλά και είχε επιφυλάξεις.Ήρθε και με είδε και μου είπε πως δενέχω να φοβάμαι τίποτα. Συγκινήθηκε καισυμφώνησε μαζί μου. Τι διάολο, από τοΝότο είμαι. Ξέρω...

» Τονα παίξω τον Νέλσον Μαντέλα είναι μιατεράστια πρόκληση γιατί πρέπει νααναπαράγω τα χαρακτηριστικά του. Γιανα το κάνω, επιστρατεύω την παρατηρητικότητάμου, που είναι σε γενικές γραμμές πολύκαλή. Δηλαδή έχω δει από την αρχή τηςκουβέντας μας πως σταυρώνετε τα χέριασας και κλείνετε μερικές φορές τα μάτια,μάλλον από ευαισθησία στο φως. Επίσηςπρέπει να ακουμπήσω ένα άτομο για νατο μάθω. Είμαι σωματικός τύπος,εμπιστεύομαι τη γλώσσα του σώματος,αγκαλιάζω, πιάνω.

» ΟΜαντέλα έχει πολλές αδυναμίες, τιςοποίες δεν θα δείξω στην ταινία. Δενυπήρξε καλός πατέρας, καλός σύζυγοςκαι καλός γιος. Ο κόσμος τον θεωρείσωτήρα ενός έθνους και όχι μόνο, αλλάεκείνος βλέπει τον εαυτό του ως ανεπαρκήάνθρωπο και είναι βαθιά και αιώνιασημαδεμένος από την ανημπόρια του αυτή.

» Οιβιογραφικές ταινίες είναι κυρίωςοχήματα δεξιοτεχνίας των ηθοποιών. Τοείδαμε στις ταινίες για τον Ρέι Τσαρλς,τον Μοχάμεντ Άλι, τον Τρούμαν Καπότε,την Εντίθ Πιαφ. Βήματα για τρομερέςερμηνείες. Αλλά τους λείπουν σημαντικέςπληροφορίες. Ποιος ήταν ο Άλι είναικάτι που δεν μαθαίνουμε στην ταινίατου Μάικλ Μαν, από πού προήλθε, ταπαρατσούκλια από την παιδική ηλικία.

» Δουλεύωπολύ γιατί τώρα γυρίζει ο τροχός. Σελίγο θα σταματήσει το πανηγύρι και τοτηλέφωνό μου δεν θα κουδουνίζει μεπροσφορές. Λένε πως στην περίπτωσή μουδεν θα γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, γιατίείμαι γνωστός και δημοφιλής. Μαλακίες,και με συγχωρείτε για τα «γαλλικά».Το ξέρω πως θα τελειώσει σύντομα.

Pulp Fiction
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιστορίες Εγκλεισμού: H Berlinale στον ρυθμό του κορονοϊού

Pulp Fiction / Ιστορίες Εγκλεισμού: H Berlinale στον ρυθμό του κορονοϊού

Επαγγελματίες απ' όλο τον κόσμο έγιναν κοινωνοί ταινιών απ' όλο τον κόσμο, αψηφώντας μια επιδημία που ξεκινούσε τα φονικά της βήματα στην Ευρώπη, και απουσίαζε ο Ιρανός Μοχάμεντ Ρασούλοφ που έμελλε να κερδίσει το κορυφαίο βραβείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κεν Λόουτς: Τo μελό στην υπηρεσία του πολιτικού σινεμά

Αποκλειστική συνέντευξη / Κεν Λόουτς: Τo μελό στην υπηρεσία του πολιτικού σινεμά

Ο πολυβραβευμένος Βρετανός σκηνοθέτης Κεν Λόουτς μιλά αποκλειστικά για τη νέα του ταινία αλλά και για τη χρυσή ευκαιρία που του έδωσε η κρατική τηλεόραση να στρώσει μια μεγάλη καριέρα σε έναν χώρο που έχει καταληφθεί ανεπιστρεπτί από την εφηβοκεντρική ψυχαγωγία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Έργο χωρίς δημιουργό: η περίπτωση του Γερμανού σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Pulp Fiction / Έργο χωρίς δημιουργό: η περίπτωση του Γερμανού σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Ο σκηνοθέτης του εξαιρετικού «Οι ζωές των άλλων» και του «Μη χαμηλώνεις το βλέμμα», που προβάλλεται αυτές τις μέρες στις αίθουσες, μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
O Μίκης Θεοδωράκης στο σινεμά

Pulp Fiction / O Μίκης Θεοδωράκης στο σινεμά

Η συνεργασία του με τον Μιχάλη Κακογιάννη στις τρεις τραγωδίες, η προέλευση του πιο γνωστού μουσικού θέματος που συνέθεσε στην καριέρα του, που δεν είναι άλλο από το συρτάκι στον Ζορμπά, και η προοπτική μιας χολιγουντιανής σταδιοδρομίας που δεν συνέβη ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τσερνόμπιλ: το χρονικό μιας τραγωδίας έγινε μια εξαιρετική μίνι σειρά

TV & Media / Τσερνόμπιλ: το χρονικό μιας τραγωδίας έγινε μια εξαιρετική μίνι σειρά

Βουτηγμένο στον πράσινο, μουχλιασμένο τρόμο ενός Φίντσερ, μακάβρια κλειστοφοβικό, στημένο σαν προλεταριακή επιστημονική φαντασία, το «Τσερνόμπιλ» ποντάρει στο απροσποίητο σασπένς
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βέρνερ Χέρτσογκ: Ο μεγάλος τυχοδιώκτης του σινεμά στη Στέγη

Pulp Fiction / Βέρνερ Χέρτσογκ: Ο μεγάλος τυχοδιώκτης του σινεμά στη Στέγη

Ένας από τους πιο ασυμβίβαστους καλλιτέχνες της εποχής μας έρχεται στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση για μια ζωντανή συζήτηση, ενώ μερικές από τις σημαντικότερες ταινίες του θα προβάλλονται παράλληλα. Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συγκεντρώνει μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για εκείνον και το έργο του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ