Η σύζυγος του Γουάινστιν, Τζορτζίνα Τσάπμαν σπάει τη σιωπή της: «Πίστευα ότι είχα έναν ευτυχισμένο γάμο»

Η σύζυγος του Γουάινστιν, Τζορτζίνα Τσάπμαν σπάει τη σιωπή της: «Πίστευα ότι είχα έναν ευτυχισμένο γάμο» Facebook Twitter
EPA/SEBASTIEN NOGIER
3

Η σχεδιάστρια μόδας Τζορτζίνα Τσάπμαν, μιλά δημοσίως για πρώτη φορά από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο γύρω από τον πρώην σύζυγό της, Χάρβεϊ Γουάινστιν, σε συνέντευξή της στην αμερικανική Vogue για το τεύχος Ιουνίου, δηλώνοντας ότι οι «ουδέποτε» υποψιάστηκε οτιδήποτε και οι κατηγορίες για ανάρμοστη σεξουαλική συμπεριφορά την αρρώστησαν.

Η συνέντευξη θεωρείται μία προσπάθεια να αποκατασταθεί το όνομα του οίκου μόδας Marchesa, του οποίου είναι συνιδρύτρια, ο οποίος έμεινε στην αφάνεια όλη αυτή την περίοδο.  Ο οίκος Marchesa ήταν κάποτε μια από τις μεγαλύτερες φίρμες πάνω στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ και άλλων κοσμικών εκδηλώσεων. Ωστόσο ελάχιστες προσωπικότητες φόρεσαν ρούχα του τους τελευταίους οκτώ μήνες.

Αυτήν την εβδομάδα, η Σκάρλετ Γιόχανσον εμφανίστηκε απαστράπτουσα με φόρεμα του οίκου αυτού στο γκαλά του Met 2018, μια ένδειξη ότι ο κόσμος της μόδας αρχίζει σιγά σιγά να δέχεται εκ νέου την Τσάπμαν στους κόλπους του, μετά το σκάνδαλο.

Η σύζυγος του Γουάινστιν, Τζορτζίνα Τσάπμαν σπάει τη σιωπή της: «Πίστευα ότι είχα έναν ευτυχισμένο γάμο» Facebook Twitter
EPA/JUSTIN LANE

Η Τσάπμαν «ουδέποτε» υποψιάστηκε οτιδήποτε, όπως δήλωσε. «Με τίποτα, ποτέ» απάντησε όταν ρωτήθηκε αν είχε ποτέ υποψίες, προσθέτοντας ότι «δεν ήμουν ποτέ από τους ανθρώπους που ήθελα να ξέρω όλες τις μετακινήσεις του άλλου ανά πάσα στιγμή της ημέρας» τόνισε.  

«Νόμιζα ότι είχαμε έναν πολύ ευτυχισμένο γάμο. Λάτρευα τη ζωή μου» πρόσθεσε.

Η 42χρονη σχεδιάστρια μόδας, η οποία είναι ιδρύτρια του οίκου μαζί με την Βρετανοελβετίδα Κέρεν Κρεγκ, είπε στο περιοδικό ότι όταν τα νέα ήρθαν στο φως «ένιωσα τόσο ταπεινωμένη, τόσο συντετριμμένη» και ότι όλο αυτό «ακόμη είναι πολύ νωπό. Ανέβαινα τις σκάλες τις προάλλες και σταμάτησα ξαφνικά. Ήταν σαν να μου είχαν δώσει μια γροθιά στην κοιλιά και δεν μπορούσα να πάρω αναπνοή» πρόσθεσε.

«Έχασα περίπου πέντε κιλά σε πέντε ημέρες. Δεν μπορούσα να κρατήσω ούτε γραμμάριο από αυτό που έτρωγα», δηλώσε στο περιοδικό.

Χρειάστηκε να περάσουν δύο ημέρες για να «καταπιεί» το δημοσίευμα για τον Γουάινστιν.

«Το κεφάλι μου γύριζε. Ήταν πολύ δύσκολο γιατί το πρώτο άρθρο αναφερόταν σε μια εποχή αρκετά πριν από τη γνωριμία μας. Συνεπώς μου χρειάστηκε χρόνος για να διαμορφώσω μια άποψη γι αυτό. Στη συνέχεια οι ιστορίες πλήθαιναν και συνειδητοποίησα ότι δεν επρόκειτο για ένα μεμονωμένο περιστατικό. Ήξερα ότι έπρεπε να φύγω και να πάρω τα παιδιά μαζί. Στην ιδιωτική μας ζωή, εκείνος ήταν καλός οικογενειάρχης κι αυτό είναι το πιο επώδυνο. Νόμιζα ότι ήμασταν πολύ ευτυχισμένοι στον γάμο μας. Λάτρευα τη ζωή μου (όπως ήταν)», εξήγησε.

Μόλις πέρασε η καταιγίδα, η Τσάπμαν αποφάσισε να επισκεφθεί ψυχολόγο.

«Στην αρχή δεν τα κατάφερνα γιατί ήμουν σε σοκ. Ένιωθα σαν να μην το άξιζα. Αλλά μετά είπα: ''Έληξε, πρέπει να το διαχειριστώ, πρέπει να γυρίσω σελίδα". Υπήρχε ένα κομμάτι του εαυτού μου που ήταν πολύ αφελές... προφανώς ήμουν αφελής. Υπάρχουν στιγμές που νιώθω μένος. Υπάρχουν στιγμές που έχω σύγχυση. Υπάρχουν στιγμές που έχω δυσπιστία. Υπάρχουν επίσης στιγμές που κλαίω για τα δύο παιδιά μου. Τι θα γίνει η ζωή τους; Τι θα λέει ο κόσμος γι αυτά; Λατρεύουν τον πατέρα τους, τον αγαπούν πολύ. Θα είναι φρικτό γι αυτά» εξομολογήθηκε.

Ο Γουάινστιν «ήταν υπέροχος σύντροφος απέναντί μου. Ήταν φίλος, ένας έμπιστος που με στήριζε. Είναι μια μεγάλη προσωπικότητα... και... δεν ξέρω. Θα ήθελα πολύ να έχω απαντήσεις, αλλά δεν τις έχω», δήλωσε.

Χαρακτηρίζοντας τον Γουάνστιν «χαρισματικό» και «απίστευτα ευφυή», η Τσάπμαν εξηγεί ότι ο σύζυγός της μπορούσε να είναι «πολύ γενναιόδωρος επίσης».

«Είχε πληρώσει τις ιατρικές δαπάνες της μητέρας ενός φίλου μου η οποία έπασχε από καρκίνο του μαστού και έπρεπε να επισκεφθεί έναν φημισμένο γιατρό. Ήταν απίστευτος υπό αυτή την έννοια. Αυτό είναι και το πιο δύσκολο σε όλα αυτά... αυτή η μαύρη και άσπρη πλευρά...η ζωή δεν είναι έτσι» ανέφερε. 

Η Τσάπμαν αρχικά πήγε στο Λος Αντζελες με τα παιδιά της.

Στη συνέχεια εγκαταστάθηκαν στο Λονδίνο, στο σπίτι του ηθοποιού Ντέιβιντ Ογιελόβο, φίλου από παλιά της Τζορτζίνα.

Μετά η σχεδιάστρια και τα παιδιά πήγαν στο σπίτι των γονιών της.

«Ζω μέρα με τη μέρα. Είναι δύσκολο; Εννοείται. Αλλά προσαρμόζεται κανείς. Άραγε η κατάσταση θα επιδεινωθεί; 'Ίσως όχι» αναφέρει.

Σήμερα δηλώνει έτοιμη να αφήσει το σπίτι στο Γκρίνγουιτς Βίλατζ, που πωλήθηκε, για να εγκατασταθεί με τα παιδιά της σε ένα αγρόκτημα στην πολιτεία της Νέας Υόρκης.

Η σύζυγος του Γουάινστιν, Τζορτζίνα Τσάπμαν σπάει τη σιωπή της: «Πίστευα ότι είχα έναν ευτυχισμένο γάμο» Facebook Twitter
EPA/PAUL BUCK

Για πολλούς λόγους, η Τσάπμαν επικοινωνεί σε τακτική βάση με τον Γουάινστιν, αλλά δεν μιλά για την ψυχική κατάσταση σήμερα του μεγιστάνα. Η σχεδιάστρια δηλώνει: «Προφανώς, όταν ήμουν παντρεμένη μαζί του, δεν κατάλαβα την ψυχική του κατάσταση. Συνεπώς δεν είμαι η καταλληλότερη να απαντήσω».

Στο άρθρο της, η διευθύντρια του περιοδικού Άννα Γουίντουρ εξηγεί ότι συνάντησε την Τσάπμαν όταν ξέσπασε το σκάνδαλο.

«Όταν πέρασα να δω την Τζορτζίνα λίγο μετά τα δημοσιεύματα, το σοκ την είχε αφήσει άναυδη, προσπαθούσε να καταλάβει τα συναισθήματά της - οργή, ενοχή, αποστροφή, φόβο».

Η συνέντευξη ήρθε δύο ημέρες μετά την εμφάνιση της Σκάρλετ Γιόχανσον με φόρεμα του οίκου Marchesa στο Met Gala.

Αρκετές ηθοποιοί, συμπεριλαμβανομένης και της Τζέσικα Τσαστέιν, είχαν αποκαλύψει ότι ο Γουάινστιν τις πίεζε να εμφανίζονται με φορέματα του οίκου όταν παρευρίσκονταν σε εκδηλώσεις για την προώθηση των ταινιών του. Η Τσάπμαν είπε ότι η απουσία του οίκου από το κόκκινο χαλί φέτος ήταν συνειδητή επιλογή, παρόλο που επικοινώνησαν αρκετές σταρ του Χόλιγουντ ζητώντας να εμφανιστούν με δημιουργίες του για να δείξουν την υποστήριξή τους.

«Δεν θεωρούσαμε ότι ήταν πρέπον δεδομένης της κατάστασης» ανέφερε η Τσάπμαν. «Όλες οι γυναίκες που πληγώθηκαν δικαιούνται σεβασμό και αξιοπρέπεια, έτσι ήθελα να δώσω το χρόνο που χρειαζόταν. Είναι ώρα για πένθος, πραγματικά» είπε.

Όμως η Τσάπμαν δεν θέλει να την βλέπουν ως θύμα, «γιατί δεν πιστεύω ότι είμαι», εξήγησε. «Είμαι μια γυναίκα σε μια δύσκολη κατάσταση».

«Είμαι πεπεισμένη ότι η Τζορτζίνα δεν ήξερε τίποτε για τη συμπεριφορά του συζύγου της, συνεπώς δεν θα έπρεπε να την καταδικάζουμε για ό,τι συνέβη», γράφει η Άννα Γουίντουρ.

«Κανείς δεν θα έπρεπε να ευθύνεται για τις πράξεις του συντρόφου του. Αυτό που η Τζορτζίνα θα πρέπει να έχει είναι συμπόνια και κατανόηση» αναφέρει η διευθύντρια της Vogue.

Πέρασαν ήδη επτά μήνες μετά τις πρώτες κατηγορίες σε βάρος του Χάρβεϊ Γουάινστιν για ανάρμοστη σεξουαλική συμπεριφορά που δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα New York Times και στο περιοδικό New Yorker. '

Εκτοτε δεκάδες γυναίκες κατηγόρησαν τον 65χρονο μεγιστάνα του Χόλιγουντ για σεξουαλική παρενόχληση, κακοποίηση ακόμη και βιασμό.

Ο Γουάινστιν μέσω των δικηγόρων του αρνείται συνολικά τις κατηγορίες.

Πέντε ημέρες μετά τη δημοσίευση του άρθρου, η Τσάπμαν, η σύζυγός του τα τελευταία σχεδόν 10 χρόνια, ανακοίνωσε ότι τον εγκαταλείπει.

Το διαζύγιο μεταξύ του Γουάινστιν και της Τσάπμαν διευθετήθηκε μερικούς μήνες αργότερα με το πρώην μοντέλο από τη Βρετανία να λαμβάνει ποσό 15 έως 20 εκατομμυρίων δολαρίων.

Mε πληροφορίες από The Guardian, Vogue

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

1 σχόλια