Το Facebook λανσάρει ενσωματωμένο Χρυσό Οδηγό στο WhatsApp

Το Facebook ξεκίνησε τη λειτουργία Χρυσoύ Οδηγού ενσωματωμένη στο WhatsApp Facebook Twitter
AP
0

Το Facebook ανακοίνωσε την ανάπτυξη μιας νέας σύγχρονης, δυνατότητας «Χρυσού Οδηγού» που θα ενσωματωθεί στο WhatsApp.

Αυτό θα επιτρέψει στους χρήστες να αναζητήσουν τοπικές επιχειρήσεις απευθείας στην εφαρμογή. Η νέα λειτουργία ξεκίνησε ήδη στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας με στόχο περισσότερες πόλεις στο μέλλον.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ έσπευσε να ανακοινώσει τη νέα εφαρμογή μέσω της σελίδας του στην πλατφόρμα.

«Χτίζουμε έναν σύγχρονο Χρυσό Οδηγό στο WhatsApp όπου μπορείτε να αναζητήσετε και να επικοινωνήσετε με τοπικές επιχειρήσεις απευθείας από στην εφαρμογή. Ξεκίνησε σήμερα στο Σάο Πάολο και ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρξουν περισσότερα μέρη».


 

Παλαιότερα, ο Χρυσός Οδηγός ήταν βασικό μέσο εντοπισμού επιχειρήσεων στην κάθε περιοχή.

Σήμερα, οι περισσότεροι άνθρωποι, ωστόσο, αναζητούν στοιχεία επικοινωνίας στο Google ή στα social media.


 
Σύμφωνα με το Reuters, το WhatsApp θα περιλαμβάνει διάφορες επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων τροφίμων, λιανικής πώλησης και τοπικών υπηρεσιών σε όλες τις γειτονιές του Σάο Πάολο.

Ο αντιπρόεδρος επιχειρησιακών μηνυμάτων του Facebook, Matt Idema, είπε ότι επόμενο υποψήφιο μέρος για εφαρμογή της λειτουργίας είναι η Ινδία.

Ο Idema υπαινίχθηκε επίσης τη δυνατότητα εισαγωγής διαφημίσεων εντός της εφαρμογής στο WhatsApp στο μέλλον.


«Υπάρχει σίγουρα μια ιδέα στις διαφημίσει, που είναι το βασικό επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook, το οποίο μακροπρόθεσμα πιστεύω ότι με κάποια μορφή θα αποτελέσει μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου για το WhatsApp», είπε.

Μια έκθεση για το WhatsApp στο Reuters έδειξε ότι τουλάχιστον ένα εκατομμύριο διαφημιζόμενοι στο Facebook και το Instagram διαθέτουν τη δυνατότητα «Κάντε κλικ στο Whatsapp» που επιτρέπει στους επισκέπτες να τους στέλνουν απευθείας ένα μήνυμα WhatsApp.

Με πληροφορίες του Reuters

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM