Οι αναγνώστες θα μπορούν να έχουν δωρεάν πρόσβαση σε έναν συγκεκριμένο αριθμό άρθρων ανά μήνα και στη συνέχεια θα χρεώνονται από τη στιγμή που υπερβαίνουν αυτό τον αριθμό. Δεν διευκρίζεται το ύψος της χρέωσης ούτε ο αριθμός των άρθρων για τον οποίο η πρόσβαση θα είναι δωρεάν.
Αυτό ίσως σηματοδοτήσει μια γενικότερη αλλαγή τακτικής στο χώρο των εφημερίδων, οι οποίες βρίσκονται σε κρίση σε όλο τον κόσμο καθώς η κυκλοφορία κα τα διαφημιστικά έσοδα πέφτουν και οι αναγνώστες «μεταναστεύουν» στο Διαδίκτυο.
Ανάλογο μοντέλο με τους New York Times έχουν ήδη υιοθετήσει οι Financial Times του Λονδίνου, ενώ οι μόνες άλλες αμερικανικές εφημερίδες που χρεώνουν την απεριόριστη πρόσβαση στους δικτυακούς τους τόπους είναι η Newsfay και η Wall Street Journal. Και οι δύο ανήκουν στο μεγιστάνα των ΜΜΕ, Ρούπερτ Μέρντοχ, ο οποίος έχει προειδοποιήσει ότι η ποιοτική δημοσιογραφία στο Διαδίκτυο δεν είναι δυνατό να υποστηριχθεί μόνο από τις διαφημίσεις.
Οι Times της Νέας Υόρκης έχουν επιχειρήσει και στο παρελθόν να επιβάλλουν χρεώσεις, αρχικά το 1996 και ξανά το 2007, αναγκάστηκαν όμως να υπαναχωρήσουν λόγω του μικρού αριθμού των ενδιαφερόμενων και της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων.
σχόλια