Μπορεί τα έτοιμα φίλτρα στα φωτογραφικά apps, που δίνουν την ψευδαίσθηση της δημιουργικότητας με το πάτημα ενός κουμπιού να μην είναι ιδιαίτερα δημοφιλή σε όσους ασχολουνται σοβαρά με τη φωτογραφία, όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και με τις φωτογραφίες που υφίστανται αυτή την αυτοματοποιημένη επεξεργασία, όταν αναρτώνται στα σόσιαλ μίντια.
Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται έρευνα της Yahoo, που δημοσιεύεται στο επίσημο blog της στο Tumblr, η οποία υποστηρίζει ότι οι φωτογραφίες με φίλτρο είναι πολύ πιο δημοφιλείς από αυτές που δημοσιεύονται χωρίς την επεξεργασία κάποιου φίλτρου, σαν αυτά που κάνουν τοις φωτογραφίες να δείχνουν vintage κλπ.
Η έρευνα της Yahoo αφού εξέτασε πάνω από 7,5 εκατομμύρια φωτογραφίες στο Flickr απέδειξε ότι όσες έχουν υποστεί επεξεργασία με κάποιο από τα έτοιμα φίλτρα παυ παρέχουν αφειδώς τα apps, είναι κατά 21% πιθανότερο να συγκεντρώσουν τα βλέμματα και κατά 45% πιθανότερο να σχολιαστούν.
Παρόλα αυτά, η χρήση οποιουδήποτε φίλτρου δεν εγγυάται ότι θα την κάνει "μαγνήτη" likes και σχολίων, αφού η έρευνα διευκρινίζει ότι τα φίλτρα που δίνουν έναν πιο ζεστό τόνο στη φωτογραφία τείνουν να έλκουν περισσότερο την προσοχή από φίλτρα που κάνουν τις φωτογραφίες να δείχνουν πιο 'κρύες'. Ολόκληρη η έρευνα, είναι διαθέσιμη σε αυτό το σύνδεσμο.
σχόλια