Η μητρική εταιρεία της Louis Vuitton γίνεται χορηγός της Formula 1

Η μητρική εταιρεία της Louis Vuitton γίνεται χορηγός της Formula 1 Facebook Twitter
Louis Vuitton / Φωτ.: Unsplash
0

Η LVMH -οποία ελέγχει περίπου 60 θυγατρικές που διαχειρίζονται 75 επώνυμες μάρκες, μεταξύ των οποίων Louis Vuitton, Moët Hennessy, Tiffany & Co και Christian Dior- θα γίνει κορυφαίος χορηγός της Formula 1.

Ο κορυφαίος όμιλος πολυτελείας εισέρχεται περαιτέρω στον κόσμο του αθλητισμού και η συμφωνία με τη Formula 1 θα ξεκινήσει το 2025, ενώ θα διαρκέσει μια δεκαετία, όπως ανακοίνωσε η LVMH την Τετάρτη (2/10). Η συμφωνία έχει αξία σχεδόν 100 εκατ. ευρώ ετησίως, σύμφωνα με δύο άτομα που έχουν γνώση της συμφωνίας. Θα περιλαμβάνει αρκετές από τις κορυφαίες μάρκες της αυτοκρατορίας πολυτελείας του Bernard Arnault, συμπεριλαμβανομένης της Louis Vuitton, της μεγαλύτερης μάρκας πολυτελείας στον κόσμο βάσει πωλήσεων, του τμήματος ποτών Moët Hennessy και της ωρολογοποιίας Tag Heuer. 

Επικεφαλής της συμφωνίας ήταν ο Φρεντερίκ Αρνό, ο δεύτερος νεότερος από τα πέντε παιδιά του δισεκατομμυριούχου Μπερνάρ Αρνό, ο οποίος προήχθη ως επικεφαλής του τμήματος ωρολογοποιίας της LVMH στις αρχές του 2024. Ήταν προηγουμένως διευθύνων σύμβουλος της Tag Heuer και είναι απόφοιτος της κορυφαίας γαλλικής σχολής μηχανικών Ecole Polytechnique, όπως και ο πατέρας του.

«Η ευκαιρία να κλιμακώσουμε τις εμπορικές μας συμφωνίες είναι εμβληματική του οράματος που έχουμε για τη Formula 1, καθώς η επιχείρηση συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Μπερνάρ και τον Φρεντερίκ Αρνό τα επόμενα χρόνια» δήλωσε ο Γκρεγκ Μαφφέι, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ιδιοκτήτριας εταιρείας της Formula 1, Liberty Media.

Οι όμιλοι πολυτελείας στοχεύουν όλο και περισσότερο στον αθλητισμό για να αυξήσουν το κοινό και τη δημοτικότητά τους. Ενώ η πολυτέλεια έχει συνδεθεί εδώ και πολύ καιρό με ελίτ αθλήματα όπως τα άλματα και το τένις, οι δεσμοί με πιο mainstream αθλήματα όπως το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο γίνονται όλο και πιο συχνοί. Η διείσδυση του γαλλικού ομίλου στον κόσμο των αγώνων ακολουθεί τη χορηγία υψηλού προφίλ των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, όπου τα μπαρ έρεαν Moët Hennessy και στους αθλητές απονεμήθηκαν μετάλλια κατασκευασμένα από το κοσμηματοπωλείο Chaumet που ανήκει στην LVMH.

Νωρίτερα φέτος η LVMH ξεκίνησε μια νέα διαφημιστική καμπάνια της Louis Vuitton με τους ύθους του τένις Ρότζερ Φέντερερ και Ραφαέλ Ναδάλ να κάνουν πεζοπορία στους ιταλικούς Δολομίτες -  ναυαρχίδα του χειμερινού τουρισμού. Ήταν μια νέα επανάληψη της καμπάνιας του 2022 με τους ποδοσφαιριστές Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι να παίζουν σκάκι.

Εν τω μεταξύ, η Formula 1 έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια μια πορεία προς νέες αγορές και νέα κοινά. Από τότε που η αμερικανική Liberty Media την απέκτησε έναντι 8 δισ. δολαρίων το 2017, το αγωνιστικό ημερολόγιο έχει επεκταθεί σε φανταχτερές τοποθεσίες στο Μαϊάμι και το Λας Βέγκας, ενώ η σειρά ντοκιμαντέρ του Netflix «Drive to Survive» βοήθησε στην ενίσχυση της τηλεθέασης.

*Με πληροφορίες από Financial Times

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ολομέτωπη επίθεση Τραμπ στο Χάρβαρντ: Απειλεί το αφορολόγητο καθεστώς του πανεπιστημίου

Διεθνή / Ολομέτωπη επίθεση Τραμπ στο Χάρβαρντ: Απειλεί το αφορολόγητο καθεστώς του πανεπιστημίου

Το Χάρβαρντ να φορολογηθεί ως πολιτική οντότητα «αν συνεχίσει να προωθεί πολιτικές, ιδεολογικές και τρομοκρατικής έμπνευσης/υποστήριξης "αρρώστιες"» λέει ο Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο Αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας

Διεθνή / Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας της Δανίας

Ο 64χρονος Δανός χρηματοοικονομικός σύμβουλος διακομίστηκε άμεσα με ελικόπτερο στο νοσοκομείο, όμως υπέκυψε λίγο αργότερα από εσωτερική αιμορραγία
LIFO NEWSROOM
Η αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH που είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Διεθνή / Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH, η οποία είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Η Hermès ξεπέρασε την LVMH σε κεφαλαιοποίηση, ενισχυμένη από την ανθεκτικότητα του μοντέλου της πολυτέλειας, ενώ η LVMH πλήττεται από χαμηλότερα κέρδη λόγω της ποικιλίας εμπορικών σημάτων
LIFO NEWSROOM
Η CIA αποκαλύπτει αρχείο της KGB: Εξωγήινοι μετέτρεψαν σε πέτρα σοβιετικούς στρατιώτες

Διεθνή / Όταν οι εξωγήινοι μετέτρεψαν σε πέτρα σοβιετικούς στρατιώτες - Το αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA που έγινε viral

Μια έκθεση της CIA αποκαλύπτει την ιστορία σοβιετικών στρατιωτών που φέρεται να μετατράπηκαν σε πέτρα μετά από συνάντηση με εξωγήινο αντικείμενο, προκαλώντας έντονες αντιπαραθέσεις και σκεπτικισμό
LIFO NEWSROOM
«Ο Έντι Ράμα λέει ψέματα στην Ελλάδα»

LiFO politics / «Ο Έντι Ράμα λέει ψέματα στην Ελλάδα»

Ο διπλωμάτης Αλέξανδρος Μαλλιάς, πρώην πρέσβης της Ελλάδας στην Ουάσιγκτον, τα Τίρανα και τα Σκόπια, μιλάει για τις αλλαγές που φέρνει η πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ, καθώς και για τις δύσκολες σχέσεις της Ελλάδας με την Αλβανία, ειδικά κατά τη διάρκεια της πρωθυπουργίας του Έντι Ράμα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ