Ο Marco De Vincenzo είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της ιταλικής μάρκας Etro υπεύθυνος για όλες τις συλλογές (γυναικείες, ανδρικές, οικιακές).
Αναλαμβάνει επίσημα από 1η Ιουνίου. Τα πρώτα του σχέδια θα τα παρουσιάσει τον Σεπτέμβριο στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο για τη γυναικεία συλλογή Spring/Summer 2023.
«Μέσω της ευαισθησίας του για τα χρώματα, τα μοτίβα και τα υφάσματα, είμαστε βέβαιοι ότι ο Marco θα μπορέσει να μεταφράσει με τον καλύτερο τρόπο την καταπληκτική κληρονομιά του Etro, να αναδημιουργήσει τις διάφορες συλλογές του brand, και παράλληλα να δώσει μία νέα ώθηση στον κόσμο των αξεσουάρ», δήλωσε ο Fabrizio Cardinali, CEO του Etro.
Ο ιδρυτής Gerolamo ή Gimmo, και τα μέλη της οικογένειας του Etro, Veronica, Kean και Jacopo, θα συνεχίσουν να εργάζονται στον οίκο, ο οποίος είναι υπό τον έλεγχο της εταιρείας ιδιωτικών μετοχών L Catterton από τον περασμένο Ιούλιο.
Ο οίκος είναι ευρέως γνωστός για το χαρακτηριστικό μοτίβο του paisley αλλά και τα έντονα prints. Ιδρύθηκε το 1968 ως επιχείρηση κλωστοϋφαντουργίας. Στη δεκαετία του '80 επεκτάθηκε σε ανδρικές και γυναικείες συλλογές, αξεσουάρ, ομορφιά, αρώματα και είδη σπιτιού. Έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο καταστημάτων που περιλαμβάνει 140 μπουτίκ σε περισσότερες από 58 χώρες, από το Μιλάνο και το Λονδίνο μέχρι το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, το Πεκίνο και το Τόκιο.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ