ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

Το YouTube μπλοκάρει λογαριασμούς αντιεμβολιαστών και κάθε περιεχόμενο κατά των εμβολίων

Το YouTube μπλοκάρει αντιεμβολιαστές ακτιβιστές και κάθε περιεχόμενο κατά των εμβολίων Facebook Twitter
Οι δικηγόροι Michael H. Sussman (αριστερά) και Robert F. Kennedy, Jr (δεξιά/AP
0

Το YouTube καταργεί πολλά κανάλια, που σχετίζονται με γνωστούς ακτιβιστές του αντιεμβολιαστικού κινήματος, συμπεριλαμβανομένων των Joseph Mercola και Robert F. Kennedy Jr..

Σύμφωνα με τους ειδικούς αυτοί είναι εν μέρει υπεύθυνοι για τη διασπορά του σκεπτικισμού που συνέβαλε στην επιβράδυνση των ποσοστών εμβολιασμού σε όλη τη χώρα.

Ο Mercola, επιχειρηματίας εναλλακτικής ιατρικής και ο Kennedy, δικηγόρος και γιος του γερουσιαστή Robert F. Kennedy, ο οποίος είναι κυρίαρχο πρόσωπο του αντιεμβολιαστικού κινήματος εδώ και χρόνια, έχουν πει στο παρελθόν ότι δεν είναι εναντίον όλων των εμβολίων, αλλά πιστεύουν ότι δεν αποκαλύπτονται όλες οι πληροφορίες σχετικά με τους κινδύνους των εμβολίων.

Το Facebook απαγόρευσε την παραπληροφόρηση αναφορικά με όλα τα εμβόλια πριν από επτά μήνες, αν και οι σελίδες τόσο του Mercola όσο και του Kennedy παραμένουν στα social media ενώ και οι λογαριασμοί τους στο Twitter είναι επίσης ενεργοί.

Το YouTube, το Facebook και το Twitter απαγόρευσαν όλα όσα σχετίζονταν με την παραπληροφόρηση σχετικά με τον κορωνοϊό από την έναρξη της πανδημίας. Ωστόσο, ψευδείς ισχυρισμοί συνεχίζουν να υπάρχουν και στις τρεις πλατφόρμες.

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι επίσης στενά συνδεδεμένα, με το YouTube να λειτουργεί συχνά ως ευρετήριο βίντεο που γίνονται viral στο Twitter ή στο Facebook. Το YouTube έχει αφαιρέσει πάνω από 133.000 βίντεο για τη μετάδοση της παραπληροφόρησης σχετικά με τον κορωνοϊό.

Στο πλαίσιο μιας νέας δέσμης πολιτικών που αποσκοπούν στη μείωση του περιεχομένου κατά των εμβολίων στον ιστότοπο που ανήκει στην Google, το YouTube θα απαγορεύσει όλα τα βίντεο που ισχυρίζονται ότι τα εμβόλια είναι αναποτελεσματικά ή επικίνδυνα.

Η εταιρεία είχε μπλοκάρει στο παρελθόν βίντεο που πρόβαλαν ανάλογους ισχυρισμούς κατά των εμβολίων για τον κορωνοϊό αλλά όχι για άλλα εμβόλια όπως αυτά της ιλαράς ή της ανεμοβλογιάς.

Οι ερευνητές λένε εδώ και χρόνια ότι η δημοτικότητα του αντι-εμβολιαστικού περιεχομένου στο YouTube συνέβαλε στον αυξανόμενο σκεπτικισμό κατά του εμβολιασμού για τον κορωνοϊό.

Τα ποσοστά εμβολιασμού έχουν επιβραδυνθεί και περίπου το 56% του πληθυσμού των ΗΠΑ έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό κατά του Covid-19 έναντι 71% στον Καναδά και 67% στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τον Ιούλιο, ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν είπε ότι οι εταιρείες social media ήταν εν μέρει υπεύθυνες για τη διάδοση της παραπληροφόρησης σχετικά με τα εμβόλια και πρέπει να κάνουν περισσότερα για να αντιμετωπίσουν το ζήτημα.


Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια αλλαγή για τον κολοσσό των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, ο οποίος μεταδίδει περιεχόμενο αξίας των ωρών (προβολής) άνω του 1 δισεκατομμυρίου κάθε μέρα.

Όπως και οι ομότιμοι της Facebook και Twitter, η εταιρεία έχει αντισταθεί εδώ και πολύ καιρό στην αστυνόμευση του περιεχομένου της, υποστηρίζοντας ότι η διατήρηση μιας ανοιχτής πλατφόρμας είναι κρίσιμη για την ελευθερία του λόγου.

Όμως, καθώς οι εταιρείες δέχονται ολοένα και περισσότερο αντιδράσεις από τις ρυθμιστικές αρχές και όχι μόνο για τη συμβολή τους σε κοινωνικά προβλήματα - συμπεριλαμβανομένου του σκεπτικισμού κατά των εμβολίων - το YouTube αλλάζει ξανά τις πολιτικές που εφαρμόζει εδώ και μήνες.

Το YouTube δεν ενήργησε νωρίτερα επειδή επικεντρώθηκε στην παραπληροφόρηση ειδικά για τα εμβόλια του κορωνοϊού, δήλωσε ο Matt Halprin, αντιπρόεδρος παγκόσμιας εμπιστοσύνης και ασφάλειας του YouTube. Όταν παρατήρησε ότι οι εσφαλμένοι ισχυρισμοί σχετικά με άλλα εμβόλια συνέβαλαν στους φόβους για τα εμβόλια του κορωνοϊού, επέκτεινε την απαγόρευση.

«Η ανάπτυξη ισχυρών πολιτικών απαιτεί χρόνο», δήλωσε ο Halprin. «Θέλαμε να ξεκινήσουμε μια πολιτική που θα είναι ολοκληρωμένη, εφαρμόσιμη με συνέπεια και θα αντιμετωπίζει επαρκώς την πρόκληση».

Οι εταιρείες έχουν προσλάβει χιλιάδες παρατηρητές και χρησιμοποιούν αλγόριθμους υψηλής τεχνολογίας αναγνώρισης εικόνας και κειμένου για να προσπαθήσουν να ελέγξουν την παραπληροφόρηση.

Υπάρχουν επίσης εκατομμύρια άνθρωποι με ανησυχίες για το ιατρικό σύστημα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα μέρος όπου απευθύνονται για να κάνουν πραγματικές ερωτήσεις και να εκφράσουν τις ανησυχίες και τους φόβους τους, κάτι που οι εταιρείες δεν θέλουν να σβήσουν.

.

Εξάλλου, το κίνημα κατά των εμβολίων είχε επιστρέψει πολύ πριν από την πανδημία. Ψευδείς επιστημονικοί ισχυρισμοί ότι τα παιδικά εμβόλια προκάλεσαν αυτισμό στα τέλη της δεκαετίας του 1990 συνέβαλαν στον αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων που αρνούνται να αφήσουν τα παιδιά τους να κάνουν εμβόλια.

Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατέλαβαν περισσότερο το τοπίο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, το αντι-εμβολιαστικό κίνημα ενισχύθηκε.

Όταν η πανδημία ξέσπασε και τα εμβόλια έγιναν ένα θέμα που ξαφνικά αφορούσε τους πάντες, όχι μόνο για τους γονείς των μικρών παιδιών, πολλοί έψαχναν για απαντήσεις στο διαδίκτυο.

Ακτιβιστές του αντιεμβολιαστικού κινήματος όπως ο Mercola, ο Kennedy και η Erin Elizabeth Finn μπόρεσαν να κερδίσουν έδαφος και ακολούθους.

Το κίνημα κατά των εμβολίων ενσωματώνει πλέον ομάδες τόσο διαφορετικές μεταξύ τους, όσο οι θεωρίες συνωμοσίας που πιστεύουν ότι ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ εξακολουθεί να είναι ο νόμιμος πρόεδρος των ΗΠΑ. 

Πολλοί βλέπουν τα εμβόλια ως αφύσικες ουσίες που θα δηλητηριάσουν τα ανθρώπινα σώματα. Όλα τα εγκεκριμένα από την κυβέρνηση εμβόλια για τον κορωνοϊό έχουν περάσει από αυστηρούς ελέγχους και έχουν αποδειχθεί επιστημονικά ότι είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά και ασφαλή, σχολιάζει η Washington Post.

Η νέα πολιτική του YouTube θα επιτρέπει στους ανθρώπους να προβάλλουν τους δικούς τους ισχυρισμούς με βάση τη δική τους προσωπική εμπειρία, όπως μια μητέρα που μιλά για παρενέργειες που βίωσε το παιδί της μετά τη λήψη του εμβολίου, είπε ο Halprin.

Θα επιτρέπεται επίσης η επιστημονική συζήτηση για τα εμβόλια και η δημοσίευση ιστορικών αποτυχιών ή επιτυχιών των εμβολίων, είπε.


Η εταιρεία επεκτείνει επίσης το έργο της προκειμένου να φιλοξενεί περισσότερα βίντεο από επίσημες πηγές στην πλατφόρμα, όπως η Εθνική Ακαδημία Ιατρικής και η Κλινική του Κλίβελαντ, δήλωσε ο Garth Graham, παγκόσμιος υπεύθυνος συνεργασιών υγειονομικής περίθαλψης και δημόσιας υγείας του YouTube.

Ο στόχος είναι να αποκτήσει η πλατφόρμα βίντεο με επιστημονικές πληροφορίες.

Με πληροφόιρες της Washington Post

Διεθνή
0

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραήλ: Επίθεση από τον πρώην υπουργό Άμυνας στον Νετανιάχου για την απόλυση Γκάλαντ

Διεθνή / Επίθεση από τον πρώην υπουργό Άμυνας στον Νετανιάχου: Μετατρέπει το Ισραήλ σε «μπανανία»

«Αν ένας υπουργός Άμυνας μπορεί να αντικατασταθεί εν μέσω πολέμου, μπορεί να αντικατασταθεί και ένας πρωθυπουργός», λέει ο Αβιγκντόρ Λίμπερμαν για τον Μπενιαμίν Νετανιάχου
LIFO NEWSROOM
Ο Ρίτσαρντ Γκιρ πουλά το σπίτι του για 11 εκατ.$ μετά την ανακοίνωση ότι φεύγει από τις ΗΠΑ

Διεθνή / Ο Ρίτσαρντ Γκιρ πουλά το σπίτι του για 11 εκατ.$ μετά την ανακοίνωση ότι φεύγει από τις ΗΠΑ

Το ακίνητο, το οποίο ανήκε για 17 χρόνια στους μουσικούς Πολ Σάιμον και Έντι Μπρικέλ, διαθέτει έξι υπνοδωμάτια, 11 μπάνια, ξενώνα τριών υπνοδωματίων, πισίνα και κήπους σε έκταση 32 στρεμμάτων
LIFO NEWSROOM
Ο γρίφος της εξωτερικής πολιτικής της Κίνας και το ρίσκο του Σι

Διεθνή / Ο γρίφος της εξωτερικής πολιτικής της Κίνας και το ρίσκο του Σι Τζινπίνγκ

Η Κίνα επιδιώκει ταυτόχρονα τη μακροπρόθεσμη ανατροπή της διεθνούς τάξης και τη βραχυπρόθεσμη διατήρησή της. Ο Σι είναι πρόθυμος να ανεχθεί έναν κόσμο που φλέγεται, με την ελπίδα ότι η Κίνα δεν θα καεί.
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: Αναλυτικά τα μέτρα 10,6 δισ. ευρώ για τους πληγέντες- Έως 60.000 για κατοικίες, 150.000 για επιχειρήσεις

Διεθνή / Ισπανία: Αναλυτικά τα μέτρα 10,6 δισ. ευρώ για τους πληγέντες- Έως 60.000 για κατοικίες, 150.000 για επιχειρήσεις

Ο πρόεδρος της ισπανικής κυβέρνησης, Πέδρο Σάντσεθ, ανακοίνωσε ότι τα μέτρα θα τεθούν άμεσα σε ισχύ, τονίζοντας ότι «αυτό είναι μόνο η αρχή, και θα στηρίξουμε τον κόσμο μας μέχρι το τέλος»
LIFO NEWSROOM
Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Διεθνή / Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Παρ' ότι η ιδέα του αέρα σε κονσέρβα δεν είναι εντελώς πρωτοφανής στην Ιταλία, αφού παρόμοια προϊόντα διατίθενται σε τουριστικά σημεία όπως η Νάπολη, η κίνηση αυτή προκαλεί ανάμεικτες αντιδράσεις
LIFO NEWSROOM