5 ελληνικά brands με βιώσιμη μόδα

Musa Facebook Twitter
Oι συλλογές του brand Musa είναι εμπνευσμένες από τις 9 Μούσες της μυθολογίας.
0

Ο κόσμος της μόδας βιώνει μια μεγάλη –και σημαντική– αλλαγή. Η βιωσιμότητα, η διαφάνεια και η ηθική αποτελούν πλέον βασικές προϋποθέσεις για τις επιλογές που κάνουμε σχετικά με το τι θα βάλουμε στην γκαρνταρόμπα μας. Θέλουμε ρούχα και αξεσουάρ που όχι μόνο θα βρίσκονται στην ντουλάπα μας για πολύ καιρό αλλά θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον και μοναδικά με τον δικό τους τρόπο. 

1.

MUSA

Το MUSA είναι ένα ελληνικό brand που δημιουργεί κομμάτια-statements. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι βιώσιμα και ηθικά, ενώ τα ρούχα και τα αξεσουάρ είναι χειροποίητα, από ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις. Με βάση τη φιλοσοφία της φροντίδας του σώματος, αλλά και του πλανήτη, οι συλλογές του brand είναι εμπνευσμένες από τις 9 Μούσες της μυθολογίας, ενώ κάθε κομμάτι μπορεί να συνδυαστεί μέχρι και σε πέντε διαφορετικά outfits.

www.musacollection.gr, Instagram

 

2.

VATHOS Apparel

Vathos Apparel Facebook Twitter

Το VATHOS Apparel είναι ένα σύγχρονο brand με ηθικό χαρακτήρα, που πρεσβεύει τη φιλική και υπεύθυνη προς το περιβάλλον μόδα στην Ελλάδα. Θα βρείτε άνετα και κομψά κομμάτια σε «καθαρές» και μίνιμαλ γραμμές, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από 100% οργανικά υλικά και οικολογικές πρακτικές. Για την παραγωγή των ρούχων το brand συνεργάζεται με μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις, ενισχύοντας τις μικρές οικονομίες και συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του επαγγέλματος.

www.vathosapparel.com, Instagram

3.

2WO + 1NE = 2

2wo 1ne Facebook Twitter

To 2WO + 1NE = 2 είναι ένα ηθικό designer brand με βάση την Αθήνα και στόχο τη δημιουργία βιώσιμων, διαχρονικών και ανθεκτικών ρούχων. Θα βρείτε tailored, ready-to-wear κομμάτια σε συλλογές εμπνευσμένες από διαφορετικές πόλεις του κόσμου, ραμμένα με γαλλικές ραφές και φτιαγμένα αποκλειστικά από οργανικές πρώτες ύλες. Η παραγωγή των ρούχων γίνεται πάντα τοπικά, ενώ καθένα φέρει τη δική του «ιστορία» μέσα από τον μοναδικό του χαρακτήρα.


www.2plus1equals2.com, Instagram

4.

Arjuna Knitwear

Arjuna Knitwear Facebook Twitter

Το Arjuna Knitwear είναι ένα ελληνικό fashion brand που δημιουργήθηκε με έμπνευση τη φιλοσοφία της γιόγκα. Θα βρείτε πλεκτά ρούχα από extra fine μερινό μαλλί, 100% οργανικό βαμβάκι αλλά και ανακυκλωμένο νήμα σε οργανικό βαμβάκι. Όλα τα ρούχα είναι άνετα, ζεστά και σχεδιασμένα για να επιτρέπουν στο σώμα να αναπνέει μέσα από ιδιαίτερα σχέδια και έντονη περιβαλλοντική συνείδηση. Η παραγωγή των πλεκτών πραγματοποιείται με υγιή και ηθικό τρόπο, με έμπνευση τη σύνδεση με τη φύση.

www.arjuna-knitwear.com, Instagram

5.

Make Room

Make Room Facebook Twitter

Το Make Room είναι ένα ανεξάρτητο ελληνικό fashion brand που δημιουργήθηκε με όραμα να δώσει σε κάθε γυναίκα άνεση, αυτοπεποίθηση και coolness. Θα βρείτε prints ζωγραφισμένα στο χέρι, κολακευτικές σιλουέτες για κάθε σωματότυπο και μοναδικά κομμάτια, φτιαγμένα από υλικά με ελληνική ταυτότητα – όλα δημιουργημένα με στόχο την ηθική μόδα.


www.makeroom.world, Instagram

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

 
Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ