ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
5

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
Η Λουπίτα Νιόνγκο με κοσμήματα Chopard στο 68ο Φεστιβάλ Καννών
 

Είναι γνωστό ότι σελέμπριτις όπως η Κιμ Καρντάσιαν και η Ριάνα μπορούν να ζητήσουν μέχρι και 100.000 δολάρια για να εμφανιστούν σε κάποιο fashion show και να καθίσουν στην πρώτη σειρά. 'Η μήπως νομίζατε ότι καίγονται να δουν από κοντά τι θα φορεθεί την επόμενη σεζόν; Επίσης, όλοι γνωρίζουν ότι οι σελέμπριτις δανείζονται συχνά τα ρούχα, τα παπούτσια και τα κοσμήματα που φορούν στα κόκκινα χαλιά, ή τους χορηγούνται ως δώρο. Αυτό που ίσως δεν είναι και τόσο γνωστό στην "οικονομία του κόκκινου χαλιού" είναι ότι οι μεγάλοι σταρ πληρώνονται με έξτρα μεγάλα ποσά για να εμφανίζονται φορώντας συγκεκριμένες δημιουργίες σχεδιαστών. Με άλλα λόγια για να κάνουν μια δημόσια εμφάνιση φορώντας ένα κολιέ μπορεί να κερδίσουν πολύ περισσότερα από όσα βγάζει ο μέσος άνθρωπος σε ένα χρόνο.

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
To κατάστημα της Chopard στην Croisette Boulevard

Σύμφωνα με τους Financial Times, οι διάσημοι ηθοποιοί μπορούν να ζητήσουν μέχρι και 100.000 δολάρια για να εμφανιστούν φορώντας ένα συγκεκριμένο κόσμημα. Η "ταρίφα" αυτή δεν έχει επιβεβαιωθεί από κάποιον σχεδιαστή αφού οι περισσότεροι τις κρατούν κρυφές, ωστόσο έρχεται να συμπληρώσει πρόσφατες ανακοινώσεις για τη συνεργασία της Σαρλίζ Θερόν με την Chopard. Ο πασίγνωστος γαλλικός οίκος κοσμημάτων έντυσε 11 σταρ στο φετινό φεστιβάλ Καννών, μεταξύ των οποίων την Τζούλιαν Μουρ και τη Λουπίτα Νιόνγκο, οπότε αν κάνουμε την πρόσθεση, το ποσό που διέθεσε γι' αυτό τον σκοπό θα μπορούσε να ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
Ο Sean Penn και η σύντροφός του Charlize Theron η οποία επέλεξε Chopard για όλες σχεδόν τις εμφανίσεις της

Η λογική της Chopard είναι απλή. Οι σελέμπριτις στο κόκκινο χαλί προσφέρουν ένα επίπεδο αναγνώρισης και λάμψης για το προϊόν που ξεπερνά όσα μπορεί να καταφέρει η παραδοσιακή διαφήμιση. "Δεν έχει σημασία αν τα κοσμήματα βρίσκονται στο πιο εξαίσιο showroom ή σε βιτρίνα της Bond Street, γιατί εκεί θα είναι πάντα μονοδιάστατα" εξηγεί η Caroline Scheufele, πρόεδρος και καλλιτεχνική διευθύντρια του brand. "Στο σώμα μιας όμορφης και γοητευτικής ηθοποιού, τα κομμάτια ζωντανεύουν με πολύ δυναμικό τρόπο".

 

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
H βραζιλιάνα Adriana Lima με κοσμήματα του οίκου Chopard στο κόκκινο χαλί της Κρουαζέτ

Οι πωλήσεις αποδεικνύουν ότι η λογική αυτή λειτουργεί. Μια μόνο εμφάνιση της Τζούλιαν Μουρ στο Met Ball με τα σμαραγδένια περικάρπια της Irene Neuwirth που κοστίζουν 150.000 έκαστο, αρκούσε για να τα κάνει να ξεπουλήσουν.

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
H Julianne Moore με εντυπωσιακά σκουλαρίκια Chopard
Μόδα & Στυλ
5

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

5 σχόλια
αυτο δεν ειναι κατι καινουριο,γινεται ακομη και στην ελλαδα,προφανως με πολυ μικροτερες αμοιβες η πολλες φορες η αμοιβη περιοριζεται στο οτι περνουν τα ρουχα η τα κοσμηματα δωρεαν.
Και σε ένα παρόμοιο άρθρο εδώ μέσα, οι μισοί σχολιαστές επισήμαιναν τον "φασισμό και τον σεξισμό" του φεστιβάλ, που απαιτεί από κάθε γυναίκα που περπατά στο κόκκινο χαλί να φορά παπούτσια με τακούνι. Με 100000€ εγώ θα το διέσχιζα στα τέσσερα, σαν τις μπουσουλήστρες της Τήνου.