Πέγκυ, τι θα πει «στυλ φλώρο-punk»;

Πέγκυ Θεοδωρογιάννη Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Πέγκυ, πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με τη φωτογραφία μόδας και το βίντεο;

Ξεκίνησα τη φωτογραφία γιατί επηρεάστηκα από το βιβλίο Just Kids της Πάτι Σμιθ, και μετά άρχισα να ψάχνω φωτογράφους όπως η Nan Goldin. Η φωτογραφία και το βίντεο μόδας έχουν μια πιο καλλιτεχνική ματιά και ίσως πιο προσωπική. Μπορώ να εκφράσω την τέχνη μου πιο δημιουργικά μέσα από αυτά.

— Ασχολείσαι και με το μόντελινγκ. Πού προτιμάς να βρίσκεσαι, μπροστά ή πίσω από τον φακό;

Το μόντελινγκ είναι κάτι που απλώς προέκυψε, δεν θα φανταζόμουν ποτέ τον εαυτό μου μπροστά από την κάμερα, αλλά, εφόσον έγινε, συνειδητοποίησα ότι είναι εξίσου ωραίο να είσαι και μπροστά από τον φακό. Δεν τα διαχωρίζω, παρ’ όλα αυτά, με τη φωτογραφία μπορώ να εκφράσω περισσότερο την αισθητική μου. 

— Πάνω σε τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτόν τον καιρό;

Οργανώνω κάποια προσωπικά πρότζεκτ, δοκιμάζοντας καινούργια μέσα και εκμεταλλεύομαι όσο μπορώ τον χρόνο που έχω λόγω της κατάστασης. Αυτά που θα βγουν εκφράζουν πολύ εμένα ως φωτογράφο και περιμένω να τα μοιραστώ. Δεν θα πω κάτι ακόμη, θα το δείτε.

Το μόντελινγκ είναι κάτι που απλώς προέκυψε, δεν θα φανταζόμουν ποτέ τον εαυτό μου μπροστά από την κάμερα, αλλά, εφόσον έγινε, συνειδητοποίησα ότι είναι εξίσου ωραίο να είσαι και μπροστά από τον φακό. Δεν τα διαχωρίζω, παρ’ όλα αυτά, με τη φωτογραφία μπορώ να εκφράσω περισσότερο την αισθητική μου. 

— Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;

Γυμνάζομαι, παίζω μουσική, βλέπω πολλές ταινίες και τελευταία ασχολούμαι πολύ με τη διακόσμηση του σπιτιού μου.

— Από πού αγοράζεις τα ρούχα σου; Πες μας ένα μυστικό για να βρει κανείς κρυμμένους θησαυρούς.

Κυρίως φοράω vintage ρούχα που τα βρίσκω σε διάφορα thrift shops. 

— Πώς θα χαρακτήριζες το προσωπικό σου στυλ;

Φλωρο-πανκ! 

Πέγκυ Θεοδωρογιάννη Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Ποιο trend του παρελθόντος θα ήθελες να επαναφέρεις στη μόδα του σήμερα;

Κανένα, δεν είμαι υπέρ των trends.

— Πώς επιλέγεις τι θα φορέσεις καθημερινά;

Κάνω freestyle συνήθως – βέβαια, κάποιες φορές οραματίζομαι τα looks και τα «χτίζω».

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μπλούζα, παντελόνι και τζάκετ, όλα vintage, κοστίζουν λιγότερο από 10 ευρώ. Παπούτσια Crocs, της μαμάς μου, στα 45 ευρώ. 

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σπίτι μου!

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ