Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος είναι ένας από τους πιο αγαπημένους σεφ του κοινού - τηλεοπτικά και μη. Ως γνώστης, μέντορας, master της γεύσης, αλλά και ως φίλος που θα έβγαινε κανείς για μία παγωμένη μπύρα, ο σεφ πρωταγωνιστεί στο νέο τηλεοπτικό σποτ της ανανεωμένης ΒΕΡΓΙΝΑ, ως «από μηχανής θεός».

Άλλωστε, οι αξίες της ΒΕΡΓΙΝΑ, όπως η εκλεκτή πρώτη ύλη, η αυθεντικότητα, η γνώση, η αφοσίωση, βρίσκουν την ιδανική τους έκφραση στο πρόσωπο του Λεωνίδα Κουτσόπουλου. Αυθεντικός και οικείος, εκτιμά και αναδεικνύει τις καλές πρώτες ύλες του τόπου μας, όπως η ΒΕΡΓΙΝΑ τόσα χρόνια με συνέπεια και κυρίως με αγάπη για καλή μπύρα, ξεχωρίζει, χάρη στην εκλεκτή Βύνη Θράκης, στην τεχνογνωσία και στο μεράκι που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους της.

 

Αυθεντικά απολαυστικός, ο «θείος Λεωνίδας» (όπως πολλοί των φωνάζουν) καταφθάνει σε ένα χωριό στην αναζήτηση συνεργείου - εκεί ανακαλύπτει πως το χωριό ετοιμάζει γιορτή και μάλιστα έχει ανάγκη από μάγειρα. Λίγες ώρες αργότερα, βρίσκεται να στήνει πιάτα και στο τέλος να απολαμβάνει παγωμένη ΒΕΡΓΙΝΑ με όλο το χωριό.

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter

Σε αυτήν την ατμόσφαιρα παρουσιάζεται η ΒΕΡΓΙΝΑ με νέα εικόνα, λογότυπο και συσκευασίες αναδεικνύοντας την υψηλή ποιότητα καθώς και τον premium χαρακτήρα του brand.

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter

Η νέα ετικέτα που σχεδίασε και επιμελήθηκε η k2design διαφοροποιεί ξεκάθαρα τους premium τύπους μπύρας και ενισχύει στοιχεία ενιαίας εταιρικής ταυτότητας για τους έξι διαφορετικούς κωδικούς της ΒΕΡΓΙΝΑ. Το νέο λογότυπο γίνεται κεντρικό σημείο στην οργάνωση της ετικέτας, με σύγχρονη, μίνιμαλ και ταυτόχρονα στιβαρή γραφή. Εμβληματική η απεικόνιση του λιονταριού που αποκτά τον χαρακτήρα «θυρεού», όπως αξίζει σε μία μπύρα που συνεχίζει την αρχαία παράδοση στη ζυθοποιία στην Ελλάδα.

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter

Κυρίαρχη στη νέα εταιρική ταυτότητα, είναι η αναφορά στη Βύνη Θράκης. Πρόκειται για την πρώτη ύλη που αποτελεί την «ψυχή» της μπύρας, και ειδικά στη ΒΕΡΓΙΝΑ, βρίσκει την πιο ποιοτική έκφρασή της, χάρη και στο μεράκι και την τεχνογνωσία των ανθρώπων της. Έτσι, οι παραδοσιακές αξίες της ζυθοποίησης, η προέλευση και ο craft χαρακτήρας της ΒΕΡΓΙΝΑ συνδυάζονται με δυναμικά εικαστικά στοιχεία στις νέες συσκευασίες, φέρνοντας έναν αέρα ανανέωσης και φρεσκάδας στην εικόνα της.

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter
Γεύση
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς ο Ιωσήφ Ζησιάδης δημιούργησε το μοναδικό οινοποιείο της Πάτμου

Το κρασί με απλά λόγια / Πώς ένας πρώην υπουργός της Ελβετίας έγινε ο μοναδικός οινοποιός της Πάτμου

Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης φιλοξενούν τον Ιωσήφ Ζησιάδη, έναν άνθρωπο με πολυδιάστατη πορεία που κάποια στιγμή αποφάσισε να δημιουργήσει το μοναδικό οινοποιείο της Πάτμου.
THE LIFO TEAM
Από arrancini μέχρι καλαμάκι συκώτι στο χέρι: Αυτό είναι το νέο αθηναϊκό street food

Γεύση / Από arrancini μέχρι καλαμάκι συκώτι στο χέρι: Αυτό είναι το νέο αθηναϊκό street food

H Αθήνα έχει πολλά στριτφουντάδικα. Όμως κάποια νέα, εκτός από το ότι ανεβάζουν το επίπεδο, έχουν καταφέρει να γίνουν instant συνήθεια για το προσεγμένο φαγητό τους, αλλά όχι μόνο γι' αυτό.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Σουπιοπίλαφο

Γεύση / Σουπιοπίλαφο: Η μυστηριώδης γεύση του Αιγαίου

Από τον μινωικό πολιτισμό και τα κύπελλα του μέχρι τα σύγχρονα τσουκάλια, το μελάνι της σουπιάς συνεχίζει να αφήνει το αποτύπωμά του, ενώ το σουπιοπίλαφο αναδεικνύει τη μοναδικότητά του, τόσο στην εμφάνιση όσο και στο γευστικό του αποτέλεσμα.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Νάπολη: Γιορτάζοντας τη χαρά της ζωής στη σκιά του Βεζούβιου

Nothing Days / Νάπολη: Γιορτάζοντας τη χαρά της ζωής στη σκιά του Βεζούβιου

Ένα «ανοιξιάτικο» τριήμερο σε μία πόλη που ξέρει από φυσικές καταστροφές αλλά ξέρει και να υμνεί τη ζωή, και μία μεγάλη βόλτα στην Πομπηία και στο Ερκολάνο. Από το αρχαίο «fast food» στις σύγχρονες γεύσεις της ναπολιτάνικης κουζίνας.
M. HULOT
Από Άγιο Όρος στην Κρήτη: Πώς μαγειρεύει η Ελλάδα τον μπακαλιάρο

Γεύση / Από το Άγιο Όρος στην Κρήτη: Πώς μαγειρεύει η Ελλάδα τον μπακαλιάρο

Σε μακαρονάδα ή παστός με ρεβίθια, ή λεμονάτος με ολόκληρα κρεμμύδια: Από το ένα πέλαγος στο άλλο, το τελετουργικό μας πιάτο παίρνει διαφορετικές μορφές, αποτελώντας ένα εκλεκτό έδεσμα της ελληνικής cucina povera.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Τραβόλτα: Σ’ αυτή την ψαροταβέρνα η παράδοση και η καινοτομία που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα της θάλασσας πάνε χέρι-χέρι

Γεύση / Πώς να φτιάξετε στο σπίτι τα κορυφαία πιάτα του Τραβόλτα

Πριν από 13 χρόνια, σε μια ψαροταβέρνα πολύ μακριά από τη θάλασσα, οι αδελφοί Λιάκοι μαζί με τον Ανέστη Λαζάι συνδυάσαν την παράδοση με την καινοτομία και δημιούργησαν γεύσεις-σταθμούς, όπως το καλαμάρι κοντοσούβλι και η τσιπούρα χουνκιάρ, κερδίζοντας φανατικούς θαυμαστές.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Λήμνος: Ταξίδι στους αμπελώνες και τις γεύσεις του νησιού

Το κρασί με απλά λόγια / Λήμνος: Ένα από τα αρχαιότερα μέρη στον κόσμο που έφτιαχνε κρασί

Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET ταξιδεύει στη Λήμνο για να οινοτουρισμό και μοιράζεται με τον Παναγιώτη Ορφανίδη τις εμπειρίες της από τις γεύσεις που δοκίμασε και φυσικά ό,τι έμαθε για τα κρασιά, τις ποικιλίες, την αμπελουργία και τα οινοποιεία του νησιού.
THE LIFO TEAM