MONEY BACK

MONEY BACK Facebook Twitter
0

Το σύστημα MONEY BACK είναι μια ακόμα Ελληνική δημιουργική ιδέα, μια καινοτομία  στον τομέα του εμπορίου, κατοχυρωμένη σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό σύστημα αμφίδρομης καταναλωτικής ενέργειας, βασισμένο σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά κριτήρια και με αποδεδειγμένο αποτέλεσμα στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένα win win  σύστημα και για τα τέσσερα εμπλεκόμενα μέρη : επιβάτες, καταστήματα, ΜΜΜ, διαχειριστής.

 Το MONEY BACK (σύστημα επιστροφής χρημάτων) είναι εφαρμογή καταναλωτικού κινήτρου που βασίζεται στην αντίληψη « ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ …. ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ» για κάτι που ήδη δαπάνησες. Αντίληψη που αποκτά ιδιαίτερη σημασία στις σημερινές συνθήκες.

 

Τι είναι το MONEY BACK και πως λειτουργεί.

Το σύστημα MONEY BACK αφορά στην πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών που κάνει ο καταναλωτής μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων όλων των ΜMM σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο να είναι σε ευρώ. Δηλαδή με τη  λειτουργία του συστήματος μέσω των συμβεβλημένων  επιχειρήσεων όλων των κλάδων του εμπορίου και των υπηρεσιών, επιστρέφεται ολόκληρη η αξία των εισιτηρίων στον επιβάτη/καταναλωτή και προσφέρεται πραγματική εξοικονόμηση χρημάτων.

Έτσι, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.

Η μείωση του κόστους των αγορών υπολογίζεται με βάση την κλίμακα εξαργύρωσης της κάθε επιχείρησης και στην οποία καθορίζεται το ακριβές ύψος των αγορών που πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής. Αναλόγως  των αγορών, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.

Παράδειγμα: υπό κλίμακα καταστήματος 5 προς 1, σε αγορές του καταναλωτή συνολικής αξίας € 5 θα αφαιρεθεί από το λογαριασμό του € 1, δίνοντας στο ταμείο μαζί με τα χρήματα (€ 4 ) και  χρησιμοποιημένα εισιτήρια αξίας (μόνο του ή συγκεντρωτικά) ενός ευρώ.  

Πως ωφελούνται οι επιχειρήσεις

Πολλαπλά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει το σύστημα MONEY BACK  στις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Ενισχύοντας το κοινωνικό-ανθρώπινο (αποδεικνύοντας εμπράκτως τη στήριξή τους στο βαλλόμενο από την κρίση καταναλωτή) και περιβαλλοντικό (ενισχύοντας έμμεσα την χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς) προφίλ τους αποκτούν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Ακόμη, μέσω της ένταξής της στο σύστημα, η επιχείρηση εξασφαλίζει διαφημιστική προβολή έμμεση (ως μέλος του δικτύου MONEY BACK μέσα από την προβολή του συστήματος) και άμεση (μέσω της σχεδιασμένης  επικοινωνίας για την ενημέρωση των πολιτών).

Έχει αποδειχθεί  ότι η ένταξη στο   σύστημα MONEY BACK  λειτουργεί ως «μαγνήτης» τόσο για τους υφιστάμενους πελάτες δίνοντας τους ένα λόγο ακόμη να προτιμούν την συγκεκριμένη επιχείρηση, όσο και για την προσέλκυση νέων πελατών επιτυγχάνοντας αύξηση της πελατειακής τους βάσης έως και 25%. Επίσης, με το MONEY BACK τα συμβεβλημένα καταστήματα έχουν και την ευκαιρία να αυξήσουν την μέση κατανάλωση, καθώς ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να κάνει υψηλότερες αγορές για να αποκομίσει τα οφέλη της εξαργύρωσης των εισιτηρίων.

 (διατήρηση υπαρχόντων πελατών – προσέλκυση νέων πελατών – αύξηση μέσης κατανάλωσης)

Δεδομένου δε ότι η αύξηση αυτή καταγράφεται μεσούσης της οικονομικής κρίσης αποδεικνύεται ότι το σύστημα αποδίδει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Ο κυρίαρχος καταναλωτής

Ο  πολίτης ως καταναλωτής είναι ο κυρίαρχος  και ο πλέον ευνοημένος παράγοντας του συστήματος. Έχει τη μοναδική δυνατότητα να πάρει πίσω όλα τα χρήματα, που απαραιτήτως δαπανά στις μετακινήσεις του, μέσω των εισιτηρίων που χρησιμοποιεί, εξαργυρώνοντάς τα με τις αγορές του. Έτσι, ο καταναλωτής πρέπει να φροντίζει να φυλάσσει όλα τα εισιτήρια από οποιαδήποτε μετακίνησή του ώστε να τα εξαργυρώνει.

 

Τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει το σύστημα MONEY BACK 

Ως οφέλη για το περιβάλλον και κατ’ επέκταση και την κοινωνία μπορούμε να σημειώσουμε  ως το πλέον σημαντικό  την προτροπή και  το κίνητρο που δέχεται ο πολίτης να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, με τα ανεκτίμητα αποτελέσματα στη ζωή της πόλης. Δεν θα παραλείψουμε την ανακύκλωση των εισιτηρίων που μόνο έτσι, συγκεντρωμένα σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί να γίνει, καθώς και την καθαριότητα των δημόσιων χώρων.

 

Ποιο είναι το κόστος μιας επιχείρησης για να  γίνει μέλος του συστήματος  MONEY BACK; 

Δεν υπάρχει κόστος  ένταξης μίας επιχείρησης στο σύστημα. Η επιλογή αφορά σε «ζωντανές» μονάδες του λιανεμπορίου με όραμα και εξωστρέφεια. Για την ένταξη στο σύστημα, μετά την μεθοδευμένη επικοινωνία, υπογράφεται σχετική σύμβαση μεταξύ των δύο μερών, επιχείρησης και MONEY BACK (διαχειριστής).

 

Συμβεβλημένα καταστήματα

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν 150 ενεργοποιημένα καταστήματα σε όλες τις περιοχές της Αττικής, όπου οι επιβάτες/καταναλωτές μπορούν να εξαργυρώσουν ήδη τα χρησιμοποιημένα τους εισιτήρια.

Υπάρχουν ακόμα περίπου 100 καταστήματα που έχουν συμφωνήσει για την ένταξή τους στο MONEY BACK και θα ενεργοποιηθούν άμεσα.

Στο www.moneybacksystem.gr μπορείτε να βρείτε την ανανεωμένη  κάθε φορά λίστα των συμβεβλημένων καταστημάτων, όπως και στη σελίδα μας στο Facebook   http://www.facebook.com/MoneyBackGR

Φυσικά, το σύστημα είναι ακόμα στη διαδικασία ένταξης νέων επιχειρήσεων και η λίστα μεγαλώνει κάθε μέρα. Στόχος του MONEY BACK  είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα να μπορούν οι επιβάτες να ικανοποιούν όλες τους τις ανάγκες μέσα από το δίκτυο των συμβεβλημένων καταστημάτων.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ