Όταν η Βραζιλία ήταν ένα μέρος για να ξεφύγεις απ' τον πόλεμο
FacebookTwitter José Medeiros (1921-1990)Carnival in the nightclub Au Bon Gourmet, Rio de Janeiro
Γίνεται μια έκθεση αυτές τις μέρες ωραία στο Παρίσι (Fondation Calouste Gulbenkian – Délégation en France 39 bd de la Tour Maubourg 75007), για τη βραζιλιάνικη φωτογραφία μεταξύ του 1940 και του 1964. Εποχή που κατευθύνονταν εκεί όσοι ήθελαν να αποφύγουν το μεγάλο πόλεμο και ο Νιεμέγιερ μεγαλουργούσε.
Ξεχωρίζω αυτές τις φωτογραφίες του Jose Medeiros, τον οποίο αγνοούσα (ένας φωτορεπόρτερ στις εφημερίδες του Ρίο).
Είναι κλεμμένες εικόνες, αλλά δεν έχουν τίποτα αρπακτικό.
Στη σκηνή του βουντού η ιέρεια δεν είναι καν ιδρωμένη.
Έχουν κάτι ασημένιο αυτές οι φωτογραφίες...
FacebookTwitter José Medeiros (1921-1990)Oscar Niemeyer, Vinicius de Moraes, his wife Lila and Tom Jobim Bôscoli (background), behind the scenes of the first performance of Orfeu da Conceição, Rio de Janeiro FacebookTwitter José Medeiros (1921-1990)Novice painted with white dots that allude to Oxalá, the god of creation, and with red feathers (ekodidé), the initiation ritual, Salvador FacebookTwitter José Medeiros (1921-1990)Novice during the initiation ritual of the holy daughters, Salvador FacebookTwitter José Medeiros (1921-1990)Pedra da Gávea, Morro dos Dois Irmãos and the beaches of Ipanema and of Leblon, Rio de Janeiroc. 1955