Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter
13

Η εταιρεία gaming Capcon άνοιξε μια προσωρινή κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στην αγορά Smithfield του Ανατολικού Λονδίνου, για να προωθήσει το έκτο παιχνίδι της σειράς Resident Evil. 

H food-artist Sharon Baker ανέλαβε τη διακόσμηση του μακάβριου σκηνικού, στο οποίο υπάρχουν διαμελισμένα «ανθρώπινα» σώματα.

1.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

2.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

3.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

4.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

5.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

6.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

7.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

8.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

9.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

10.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

11.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

12.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

13.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

[via]

Φωτογραφία
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI

σχόλια

13 σχόλια
"Εσείς υποτίθεται απορρίπτετε μετά βδελυγμίας τέτοιες μεθόδους προσέλκυσης κοινού", επισημαίνει εδώ μια αναγνώστρια, ενώ ένας άλλος ρωτάει αγανακτισμένος: "Ο Τσαγκαρουσιάνος έχει γνώση για αυτό???".Αγαπητοί φίλοι, μάλλον δεν γνωρίζετε ότι το LIFO υπήρξε από τους υποστηρικτές της έκθεσης "BODIES", που έλαβε χώρα αρχές του 2009 στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ του Δήμου Αθηναίων, και στην οποία παρουσιάζονταν ΓΔΑΡΜΕΝΑ και σε διάφορες ευφάνταστες πόζες (τενίστας, κ.λπ.) ΑΛΗΘΙΝΑ πτώματα κάποιων άτυχων Κινέζων κρατουμένων...
Vasika to provlima einai oti to arthro einai epiikos kakogrameno.ta sigkekrimena meli apo somata exoun ginei apo kreas zoon apla ta exoun ftiaksei etsi gia tin proothisi tou pexnidiou. sto londino den kaneis vima xoris na se pianei kamera tha anigane kreopolio gia anthrwpofagous? Apla kalo tha itan opios anevazei to arthro na diefkrinizei.
Προσωπικά πιστεύω πως θα έπρεπε να απαγορευτεί. Αλλά θα πει κανείς, αφού αποδεχτήκαμε ανάλογα θεάματα από "μεγάλους" καλλιτέχνες, που ως σκοπό έχουν δηλαδή τη δημιουργία, πώς να κατηγορήσουμε μια εταιρία που ξεκάθαρα έχει ως σκοπό το ντόρο και το κέρδος;
.(Ξανά)θα ρωτήσω κάτι, αυτόν που έβαλε, αυτό το φρικαλέο post. Ο Τσαγκαρουσιάνος έχει γνώση για αυτό??? Μου θυμίσατε ακριβώς αυτό που είπε ο Χατζιδάκης πριν από χρόνια: "Όποιος δεν φοβάται το πρόσωπο του τέρατος, πάει να πει ότι του μοιάζει. Και η πιθανή προέκταση του αξιώματος είναι, να συνηθίσουμε τη φρίκη, να μας τρομάζει η ομορφιά.Από την ώρα που ο Frankenstein γίνεται στόλισμα νεανικού δωματίου, o κόσμος προχωράει μαθηματικά στην εκμηδένιση του. Γιατί δεν είναι που σταμάτησε να φοβάται, αλλά γιατί συνήθισε να φοβάται. Κι εγώ με τη σειρά μου δεν φοβάμαι τίποτα περισσότερο, απ’ το μυαλό της κότας. Απ’ το να υποχρεωθώ να συνομιλήσω με μια κότα ή μ’ ένα σκύλο, ή τέλος πάντων, μ’ ένα ζώο δυνατό πού βρυχάται. Τί να τους πω και πώς να τους το πω; Και μήπως δεν είναι εξευτελισμός, αν επιχειρήσω να μεταφράσω ή να καλύψω τις σκέψεις μου, κάτω από φράσεις απλοϊκές και ηλίθια νοήματα, για να καθησυχάσω τυχόν τη φιλυποψία μιας κότας, που όμως έχει άνωθεν τοποθετηθεί για να μας ελέγχει και να μας καθοδηγεί;Η υποταγή ή ο εθισμός σε μια τέτοια συνύπαρξη, ή συνδιαλλαγή, δεν προκαλεί τον κίνδυνο της αφομοίωσης ή της λήθης, του πώς πρέπει, του πώς οφείλουμε να σκεφτόμαστε, να πράττουμε και να μιλάμε; Αναμφισβήτητα αρχίσαμε να το ανεχόμαστε. Και η ανοχή, πολλαπλασιάζει τα ζώα στη δημόσια ζωή, τα ισχυροποιεί και τα βοήθα να συνθέσουν με ακρίβεια τη μορφή του τέρατος, που προΐσταται, ελέγχει και μας κυβερνά.Το τέρας σχηματίζεται από τα ζώα κι απ’ τους εχθρούς."Πόσο κρίμα! Πόσο λυπάμαι, γιαυτό το άρθρο σας!(Για την ακρίβεια...δεν λυπάμαι! Είμαι έξαλλη!)
Μα είναι τίτλος αυτός; Εσείς υποτίθεται απορρίπτετε μετά βδελυγμίας τέτοιες μεθόδους προσέλκυσης κοινού. Κόντεψα να μείνω. Όχι σχήμα λόγου, αλήθεια. Άκου άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινο κρέας στο Λονδίνο... Τα ύστερα του κόσμου. Αλλά τους έχω ικανούς. Αντί να καταργηθεί η κρεωφαγία, να επεκταθεί.