Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter
13

Η εταιρεία gaming Capcon άνοιξε μια προσωρινή κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στην αγορά Smithfield του Ανατολικού Λονδίνου, για να προωθήσει το έκτο παιχνίδι της σειράς Resident Evil. 

H food-artist Sharon Baker ανέλαβε τη διακόσμηση του μακάβριου σκηνικού, στο οποίο υπάρχουν διαμελισμένα «ανθρώπινα» σώματα.

1.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

2.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

3.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

4.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

5.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

6.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

7.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

8.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

9.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

10.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

11.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

12.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

13.

Άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινη σάρκα στο Λονδίνο Facebook Twitter

[via]

Φωτογραφία
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM

σχόλια

13 σχόλια
"Εσείς υποτίθεται απορρίπτετε μετά βδελυγμίας τέτοιες μεθόδους προσέλκυσης κοινού", επισημαίνει εδώ μια αναγνώστρια, ενώ ένας άλλος ρωτάει αγανακτισμένος: "Ο Τσαγκαρουσιάνος έχει γνώση για αυτό???".Αγαπητοί φίλοι, μάλλον δεν γνωρίζετε ότι το LIFO υπήρξε από τους υποστηρικτές της έκθεσης "BODIES", που έλαβε χώρα αρχές του 2009 στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ του Δήμου Αθηναίων, και στην οποία παρουσιάζονταν ΓΔΑΡΜΕΝΑ και σε διάφορες ευφάνταστες πόζες (τενίστας, κ.λπ.) ΑΛΗΘΙΝΑ πτώματα κάποιων άτυχων Κινέζων κρατουμένων...
Vasika to provlima einai oti to arthro einai epiikos kakogrameno.ta sigkekrimena meli apo somata exoun ginei apo kreas zoon apla ta exoun ftiaksei etsi gia tin proothisi tou pexnidiou. sto londino den kaneis vima xoris na se pianei kamera tha anigane kreopolio gia anthrwpofagous? Apla kalo tha itan opios anevazei to arthro na diefkrinizei.
Προσωπικά πιστεύω πως θα έπρεπε να απαγορευτεί. Αλλά θα πει κανείς, αφού αποδεχτήκαμε ανάλογα θεάματα από "μεγάλους" καλλιτέχνες, που ως σκοπό έχουν δηλαδή τη δημιουργία, πώς να κατηγορήσουμε μια εταιρία που ξεκάθαρα έχει ως σκοπό το ντόρο και το κέρδος;
.(Ξανά)θα ρωτήσω κάτι, αυτόν που έβαλε, αυτό το φρικαλέο post. Ο Τσαγκαρουσιάνος έχει γνώση για αυτό??? Μου θυμίσατε ακριβώς αυτό που είπε ο Χατζιδάκης πριν από χρόνια: "Όποιος δεν φοβάται το πρόσωπο του τέρατος, πάει να πει ότι του μοιάζει. Και η πιθανή προέκταση του αξιώματος είναι, να συνηθίσουμε τη φρίκη, να μας τρομάζει η ομορφιά.Από την ώρα που ο Frankenstein γίνεται στόλισμα νεανικού δωματίου, o κόσμος προχωράει μαθηματικά στην εκμηδένιση του. Γιατί δεν είναι που σταμάτησε να φοβάται, αλλά γιατί συνήθισε να φοβάται. Κι εγώ με τη σειρά μου δεν φοβάμαι τίποτα περισσότερο, απ’ το μυαλό της κότας. Απ’ το να υποχρεωθώ να συνομιλήσω με μια κότα ή μ’ ένα σκύλο, ή τέλος πάντων, μ’ ένα ζώο δυνατό πού βρυχάται. Τί να τους πω και πώς να τους το πω; Και μήπως δεν είναι εξευτελισμός, αν επιχειρήσω να μεταφράσω ή να καλύψω τις σκέψεις μου, κάτω από φράσεις απλοϊκές και ηλίθια νοήματα, για να καθησυχάσω τυχόν τη φιλυποψία μιας κότας, που όμως έχει άνωθεν τοποθετηθεί για να μας ελέγχει και να μας καθοδηγεί;Η υποταγή ή ο εθισμός σε μια τέτοια συνύπαρξη, ή συνδιαλλαγή, δεν προκαλεί τον κίνδυνο της αφομοίωσης ή της λήθης, του πώς πρέπει, του πώς οφείλουμε να σκεφτόμαστε, να πράττουμε και να μιλάμε; Αναμφισβήτητα αρχίσαμε να το ανεχόμαστε. Και η ανοχή, πολλαπλασιάζει τα ζώα στη δημόσια ζωή, τα ισχυροποιεί και τα βοήθα να συνθέσουν με ακρίβεια τη μορφή του τέρατος, που προΐσταται, ελέγχει και μας κυβερνά.Το τέρας σχηματίζεται από τα ζώα κι απ’ τους εχθρούς."Πόσο κρίμα! Πόσο λυπάμαι, γιαυτό το άρθρο σας!(Για την ακρίβεια...δεν λυπάμαι! Είμαι έξαλλη!)
Μα είναι τίτλος αυτός; Εσείς υποτίθεται απορρίπτετε μετά βδελυγμίας τέτοιες μεθόδους προσέλκυσης κοινού. Κόντεψα να μείνω. Όχι σχήμα λόγου, αλήθεια. Άκου άνοιξε κρεαταγορά με ανθρώπινο κρέας στο Λονδίνο... Τα ύστερα του κόσμου. Αλλά τους έχω ικανούς. Αντί να καταργηθεί η κρεωφαγία, να επεκταθεί.