ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Το iPhone και οι τρελές πωλήσεις

Το iPhone και οι τρελές πωλήσεις Facebook Twitter
5

Ο Eric Chemi, επικεφαλής ερευνητής του Bloomberg Businessweek, δημοσίευσε ένα εκπλητικό στατιστικό στοιχείο.

Οι αγορές του iPhone την προηγούμενη χρονιά, ξεπέρασαν τις εισπράξεις των Microsoft, Amazon, Comcast και Google. Μάλιστα, μόνο το iPhone ξεπερνά σε πωλήσεις την Coca-Cola και τα McDonald's μαζί! Και μιλάμε για δυο από τα πιο "διάσημα" brand.

Για να το θέσουμε αλλιώς, αλλά το ίδιο εντυπωσιακά, ένα προϊόν που δεν υπήρχε τον Μάιο του 2007 φέρνει περισσότερα κέρδη από όσα κερδίζουν οι μεγαλύτερες 474 εταιρίες (κατά την Standard & Poor's).

Με άλλα λόγια: Apple σημαίνει "λεφτά" στην γλώσσα των επενδυτών και το iPhone είναι αυτή τη στιγμή το πιο επιτυχημένο προϊόν στην παγκόσμια ιστορία, ασχέτως τί πορεία τελικά θα ακολουθήσει η εταιρία του στο μέλλον.

(Πηγή: theatlantic)

Τech & Science
5

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Τech & Science / Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Οι πρόωρες γεννήσεις και οι συναφείς γνωστικές, αναπτυξιακές και σωματικές επιπτώσεις της προωρότητας στην υγεία συνδέονται με χαμηλότερο εισόδημα από την απασχόληση, περιορισμένη εγγραφή σε πανεπιστήμια και χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο μέχρι την ηλικία των 28 ετών
LIFO NEWSROOM
Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Τech & Science / Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Για να επιβεβαιώσουν τις υποθέσεις τους, οι ερευνητές τάισαν τις νυχτερίδες με αίμα αγελάδας εμπλουτισμένο με αμινοξέα, τα οποία παρακολούθησαν με ειδικές μοριακές ετικέτες
LIFO NEWSROOM
Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Τech & Science / Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Ο δορυφόρος θα παραμείνει σε τροχιά για έξι μήνες, δίνοντας στους επιστήμονες τη δυνατότητα να παρατηρήσουν την απόδοση του ξύλου στο διάστημα και να αξιολογήσουν τις πιθανές του εφαρμογές στις επερχόμενες διαστημικές αποστολές
LIFO NEWSROOM
«Space Race»: Πώς η Ινδία φτάνει στον Άρη για λιγότερο από όσο κόστισε το «Gravity» 

Τech & Science / «Space Race»: Πώς η Ινδία στέλνει διαστημόπλοια στη Σελήνη και στον Άρη με πολύ λιγότερα χρήματα από τις ΗΠΑ

Η Ινδία κατασκευάζει εγχώρια όλα όσα χρειάζεται το διαστημικό της πρόγραμμα, καταφέρνοντας έτσι να ανταγωνίζεται τις ΗΠΑ και τη Ρωσία στην «κούρσα» της διαστημικής εξερεύνησης δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα
LIFO NEWSROOM
Πάγος: To «life-hack» που δεν ξέρατε ότι χρειάζεστε για την καταπολέμηση του άγχους

Τech & Science / Νιώθετε άγχος; Πώς μπορείτε να επιβραδύνετε τους γρήγορους καρδιακούς παλμούς χρησιμοποιώντας μόνο μια σακούλα πάγου

Καθηγήτρια του Harvard αποκαλύπτει τον απλό τρόπο με τον οποίο μπορείτε να σταματήσετε το άγχος και την ταχυκαρδία «όπως και τα δελφίνια»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Πολύ σωστά το έθεσες. Την ώρα που δεν ικανοποιούνται βασικές ανάγκες για εκατομμύρια ανθρώπους και για άλλους τόσους εξασφαλίζονται με αμέτρητες ώρες εργασίας, ένα είδος πολυτελείας, ένα κινητό τηλέφωνο, και μάλιστα τόσο ακριβό αποτελεί το πιο επιτυχημένο προϊόν στην παγκόσμια ιστορία, από εμπορική άποψη. Φαντάζομαι ότι δε θα πρέπει να αναρωτιέται ο μέσος πολίτης, στις οικονομικά αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες αυτού του πλανήτη, γιατί στραβαρμενίζουμε. Έχει χαθεί κάθε έννοια μέτρου, όχι μόνο στην Ελλάδα, που τόσο τους αρέσει να κατηγορούν.