Αν και το καθεστώς των γυναικών σε όλο τον κόσμο έχει βελτιωθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, οι γυναίκες είναι ακόμη σε μεγάλο βαθμό πολίτες δεύτερης κατηγορίας σε σχέση με τους άντρες: οι γυναίκες βγάζουν λιγότερα χρήματα, έχουν μεγαλύτερη δυσκολία στην πρόσβαση στην εκπαίδευση και στην οικονομικά προσιτή υγειονομική περίθαλψη και αντιμετωπίζουν περισσότερη βία από τους άντρες.
Για να τονιστεί το μέγεθος της παγκόσμιας ανισότητας μεταξύ των δύο φύλων, η UN Women– ένα τμήμα των Ηνωμένων Εθνών που εστιάζει σε θέματα γυναικών, έχει δημιουργήσει μια διαφημιστική καμπάνια που χρησιμοποιεί δεδομένα που συλλέγονται από τη Google για τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις. Όπως φαίνεται, τα πιο δημοφιλή ερωτήματα στη Google είναι ενδεικτικά των εδραιωμένων σεξιστικών αντιλήψεων που συνεχίζονται μέχρι σήμερα.
[via]
σχόλια