Αν και η συσκευή της Sony με κωδικό NWZ-W270, ένα αδιάβροχο MP3 player, κυκλοφορεί εδώ και ένα χρόνο, μια νέα, έξυπνη προωθητική ενέργεια που δίνει έμφαση στο ξεχωριστό προσόν του προϊόντος, το επανέφερε στη δημοσιότητα. Και, όντως, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αποδείξει μια εταιρεία ότι το προϊόν της είναι αδιάβροχο, από το να το πουλάει μέσα σε ένα μπουκάλι νερό!
Η έξυπνη ιδέα, που εφαρμόστηκε για να τονώσει τις πωλήσεις στην αγορά της Νέας Ζηλανδίας, ανήκει στην Αμερικάνικη διαφημιστική εταιρεία DraftFCB, η οποία έπεισε τη Sony να εμφιαλώσει τo MP3 Walkman της και να το πουλάει μέσω αυτόματων μηχανών πώλησης, με τον ίδιο τρόπο που αγοράζει κανείς ένα κανονικό μπουκάλι νερό ή ένα αναψυκτικό.
"Παντρεύοντας το προϊόν με το μπουκάλι, δημιουργήσαμε μια παγκόσμια πρωτιά: το εμφιαλωμένο Walkman. Η καινοτομική αυτή συσκευασία, έδωσε την δυνατότητα να εκθέσουμε το προϊόν με έναν πρωτότυπο τρόπο, προμοτάροντας το αδιάβροχο πλεονέκτημά του" λέει η διαφημιστική FCB, στο παρακάτω βίντεο.