ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Όχι ρε πούστη μου, δεν θα σας περάσει!..

Όχι ρε πούστη μου, δεν θα σας περάσει!.. Facebook Twitter
Είμαστε από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές χώρες δίχως ένα σύγχρονο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, που θα λειτουργούσε αποτρεπτικά στον κάθε «Σαπέρα» (δόκιμος πελοποννησιακός ιδιωματισμός) που βιαιοπραγεί ασύδοτα λόγω και έργω
14

 

 

Ένα λεπτό μεταλλικό σαν βρόγχος νήμα ενώνει τον μέχρι χτες «ανώνυμο» Έλληνα πολιτικό που προσέβαλε τον γκέι πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου ως τον συχνά ομοφοβικό δημόσιο λόγο, τις τραμπούκικες επιθέσεις σε lgbt άτομα και τη λυσσώδη αντίδραση υπερσυντηρητικών βουλευτών, φονταμενταλιστών κληρικών, φιλελεύθερων του γλυκού νερού και σταλινικών απολιθωμάτων στο αντιρατσιστικό. Καμια τανάλια, κανας κόφτης μήπως σας βρίσκονται;

 

«Από την Ευρώπη των εθνών-κρατών στην Ευρώπη των Πουσταριών!», τιτίβισε αγανακτισμένος ο ανεξάρτητος βουλευτής Πατρών Νίκος Νικολόπουλος σαν άκουσε τον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου (που τον Ιανουάριο γίνεται η 11η ευρωπαϊκή χώρα που θεσμοθετεί τον γκέι γάμο) να ανακοινώνει πως σκοπεύει να περάσει βέρες με τον καλό του. Το άθλιο, αγοραίο αυτό tweet του πρώην νεοδημοκράτη υπουργού και νυν προέδρου του νεότευκτου Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος έγινε θέμα εντός κι εκτός συνόρων και το διπλωματικό επεισόδιο με το Μεγάλο Δουκάτο διέσωσε το χιούμορ του χαριτωμένου, σπουδαγμένου στη Θεσσαλονίκη 41χρονου Ξαβιέ Μπετέλ: «Kάτι θέλετε να μου πείτε αλλά δυστυχώς δεν γνωρίζω ελληνικά», ήταν η πληρωμένη του απάντηση στο twitter. Έσπευσε μάλιστα την επομένη, καλησπερίζοντας στα... greeklish, να διαβεβαιώσει ότι οι σχέσεις των δύο χωρών δεν θα διαταραχθούν από έναν «απομονωμένο πολιτικό».


Εκείνο που αγνοεί ή που από διπλωματικό σαβουάρ βιβρ δεν σχολίασε ο τρίτος ανοικτά γκέι πρωθυπουργός στην Ευρώπη μετά τους ομολόγους του σε Ισλανδία και Βέλγιο είναι ότι, δυστυχώς, ο ξαφνικά διάσημος Πατρινός πολιτικός δεν είναι καθόλου απομονωμένος. Μήτε καν "psekasmenos" όπως τον χαρακτήρισε σε δικό του tweet προς τον Μπετέλ ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Κούρκουλας. Ακούσατε μήπως να τον ψέξει δημόσια ο πρόεδρος της βουλής ή κάποιος συνάδελφός του; Αντίθετα, είμαι σίγουρος (κι εκείνος το ίδιο, φαντάζομαι) πως το θεοφιλές, ελληνόψυχο «κράξιμό» του στους πισωγλέντηδες Κουτόφραγκους θα εξαργυρωθεί πολιτικά με το παραπάνω εφόσον και πρόσφορο έδαφος και πρόθυμο κοινό υπάρχει, συν η θεσμική μας ανεπάρκεια: Είμαστε από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές χώρες δίχως ένα σύγχρονο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, που θα λειτουργούσε αποτρεπτικά στον κάθε «Σαπέρα» (δόκιμος πελοποννησιακός ιδιωματισμός) που βιαιοπραγεί ασύδοτα λόγω και έργω κι από τις επίσης ελάχιστες όπου για τα ομόφυλα ζευγάρια δεν υφίσταται καν Σύμφωνο Συμβίωσης, 162 μάλιστα από αυτά προσφύγαμε φέτος σχετικά στο ΕΔΔΑ. Από τις βασικές, εξάλλου, αιτίες της λυσσαλέας αντίδρασης μιας δράκας φαιόχρωμων Νεοδημοκρατών βουλευτών και ιεραρχών στο αντιρατσιστικό, οι αναβολές για την ψήφιση του οποίου χτυπούν ρεκόρ Γκίνες, φαίνεται να ήταν η προβλεπόμενη ένταξη των ομοφυλόφιλων ζευγαριών στο Σύμφωνο, πράγμα που, για να επιτευχθεί, το επίμαχο νομοσχέδιο πέρασε από σαράντα κύματα ή μάλλον.. τσουνάμι.


Η ομοφοβία καθαυτή, αυτή η «καινούργια και ύποπτη λέξη» για τον δήθεν ανυποψίαστο περί τα εγκόσμια Άγιο Μεσογαίας, κοντεύει να γίνει φαινόμενο ενδημικό στην ελληνική πολιτική και κοινωνική ζωή, όπως δεν ήταν σε εποχές θεωρητικά πολύ συντηρητικότερες. Είτε στη "light" εκδοχή της, ως εξύβριση ή/και εκφορά ρατσιστικού λόγου από πολιτικούς, δημοσιογράφους και ρασοφόρους, είτε στην πιο χάρντκορ όπως η βάρβαρη επίθεση ομάδας τραμπούκων κατά γκέι ζευγαριού στην πλατεία Βαρνάβα προ ημερών, που έστειλε τον έναν από τους δύο στο νοσοκομείο – οκτώ επιθέσεις ενάντια σε lgbt άτομα αναφέρθηκαν το τελευταίο εξάμηνο πανελλαδικά και μιλάμε μόνο για τις καταγραμμένες. Μακριά από εδώ κάθε πρόθεση κινδυνολογίας και πρόκλησης πανικού, τέτοια περιστατικά εξακολουθούν να είναι η εξαίρεση, μην τρελαθούμε, όσο όμως σφυρίζουμε αδιάφορα στο άκουσμά τους τόσο τείνουν να πολλαπλασιάζονται.


Το συνέχισε ο Νικολόπουλος διασκευάζοντας αρχικά το «Πουσταριών» σε «Κιναίδων» (όρο που πάντως ετυμολόγησε σωστότερα από έναν άλλο ταλιμπανίζοντα ιεράρχη, τον Άγιο Γόρτυνος που τον ταύτισε με τους... κύνες της Αποκαλύψεως, τρομάρα του) και αμολώντας κάτι κοτσάνες για την «γκέι ατζέντα» που προσπαθούν «κάποιοι» - καλέ ποιοι;- να επιβάλλουν, τον «κίνδυνο εξομοίωσης του φυσιολογικού με το διαστροφικό» και την «ψυχοπαθολογική εκτροπή» που «δεν μπορεί να γίνει έννομο αγαθό στην Ορθόδοξη χριστιανική Ελλάδα», της οποίας αυτοκλήτως ανέλαβε υπερασπιστής (τη δήλωση συμπληρώνουν άσχετες, καραμπινάτες ανακρίβειες περί νομιμοποίησης της παιδοφιλίας και της κτηνοβασίας σε Ολλανδία και Γερμανία). Καθόλου δεν τον μέλλει ότι προσβάλλει έτσι κατάμουτρα εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες του (που πάντως, σε μια έκρηξη μεγαλοψυχίας, τους κάνει τη χάρη να τους «ανέχεται», να τα λέμε κι αυτά!), ότι ένας τέτοιος δημόσιος λόγος ουσιαστικά δικαιώνει ομοφοβικές επιθέσεις και πρακτικές. Η λαϊκή Δεξιά που εκπροσωπεί μπορεί να μην προβληματίστηκε ιδιαίτερα να ψηφίσει μια σειρά άλλα νομοθετικά τερατουργήματα, εδώ όμως απειλούνται τα ιερά και όσια της εθνικής και θρησκευτικής μας ετεροκανονικότητας. Και το ζήτημα δεν είναι αν θα «έπρεπε» ή όχι να διωχθεί ποινικά ο επίσης... κίναιδος - καθώς προσέβαλε, με τη σειρά του, τη δημόσια αιδώ μιας ολόκληρης κοινότητας - βουλευτής με βάση το υπό ψήφιση αντιρατσιστικό, αλλά το μέχρι πότε θα ανεχόμαστε το μίσος, τη μισαλλοδοξία, τον φθόνο και την υποκρισία ως φυσιολογικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Όχι ρε πούστη μου, δεν θα σας περάσει!.. Facebook Twitter
Tο ζήτημα δεν είναι αν θα «έπρεπε» ή όχι να διωχθεί ποινικά ο επίσης... κίναιδος - καθώς προσέβαλε, με τη σειρά του, τη δημόσια αιδώ μιας ολόκληρης κοινότητας - βουλευτής με βάση το υπό ψήφιση αντιρατσιστικό, αλλά το μέχρι πότε θα ανεχόμαστε το μίσος, τη μισαλλοδοξία, τον φθόνο και την υποκρισία ως φυσιολογικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας... Eικονογράφηση: Ατελιέ LIFO


Ας μην τη λέμε βέβαια μόνο στη Δεξιά. «Πόρτα» έφαγαν αντιρατσιστικό και Σύμφωνο επίσης στον Περισσό, πράγμα που φυσικά(;) δεν εξέπληξε κανέναν, ενώ ο αριστερός θεολόγος Βασίλης Ξυδιάς αναρωτιόταν προχτές γιατί οι ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να περιμένουν ακόμα μερικά χρόνια (ως τη Δευτέρα Παρουσία, μήπως;) προτού αρχίσουν να μηνύουν όσους τους λοιδορούν - θα ήταν, έγραφε, μεγαλύτερη ζημιά να τους πάρουν το σπίτι οι τράπεζες. Το αν μπορούν καταρχήν να μείνουν στο σπίτι αυτό όντας ανοικτά ομοφυλόφιλοι-ες, αν πρόκειται για το πατρικό, αν μπορούν να νοικιάσουν ως ζευγάρι ή να κυκλοφορήσουν με ασφάλεια έξω από αυτό, είναι μια καταφανώς ασήμαντη λεπτομέρεια. Και δεν είναι ο μόνος που σκέφτεται έτσι. Εν έτει 2014 συζητάμε ακόμα για «επαναστατικές προτεραιότητες» με ψυχροπολεμικούς όρους, λες και η ηθική, πολιτιστική και δικαιωματική κρίση που βιώνουμε είναι λιγότερο σημαντική από την οικονομική. Υπάρχουν τέλος κι εκείνοι οι δεξιοί ή... αριστεροί φιλελεύθεροι που σκούζουν ότι το νομοσχέδιο δεν είναι αρκετά δημοκρατικό ώστε να προστατεύει αποτελεσματικά και τους ίδιους τους ρατσιστές. Στη χώρα που φτάσαμε να ζούμε δεν ξέρεις πια από πού να πρωτοφυλαχτείς! Υπόψη ότι φιλελεύθερος πολιτικά είναι και ο Λουξεμβούργιος πρωθυπουργός, αμφιβάλλω όμως αν στο Μεγάλο Δουκάτο έχουν τέτοιες δημοκρατικές «υπερευαισθησίες».


Το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο καθαυτό μπορεί να μην είναι πανάκεια - δίχως παιδεία κι αλληλεγγύη, τι να σου κάνει -,  να μην είναι άρτιο, να χρειάζεται βελτιώσεις και διασαφηνήσεις. Είναι όμως σίγουρα μια πρόοδος, ένα κάποιο θεσμικό αντίδοτο στο φοβικό δηλητήριο του άλλου, του ξένου, του διαφορετικού. Μια «νεωτερικότητα» που δεν επιθυμεί με την καμία η ετερόκλητη συμμαχία που το αντιπαλεύει, και που η μεγαλύτερη ανησυχία της είναι μην τυχόν οι έχοντες αξιωματικά το ακαταλόγιστο μέχρι τώρα θύτες γίνουν, τάχα μου, τα αυριανά θύματα. Υπάρχουν βλέπεις άνθρωποι που πιστεύουν ότι το δικαίωμα έκφρασης ενός ρατσιστή είναι σημαντικότερο από το δικαίωμα στη ζωή και την αξιοπρέπεια όσων θίγονται από τους λόγους ή/και τις πράξεις του και που είναι, κατά κανόνα, μη προνομιούχοι – εδώ μπαίνει και μια κάποια όχι τυχαία ταξικότητα. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που αν δουν να σε ξυλοφορτώνουν φασίστες στο δρόμο θα σε ψέξουν ότι δεν ήσουν όσο έπρεπε διαλλακτικός μαζί τους. Χαίρομαι που ανήκω στην άλλη πλευρά.

14

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

7 σχόλια
Απο την δεκαετια του '90 ,οταν εργαζομουν, στις ΗΠΑ,εκανα την "γνωριμια "μου με την politically correct ορολογια και με ολους τους αλλους φραστικους 'δαιμονες'που ειχαν,σχετικα προσφατα,εισαχθει στην καθημερινη επικοινωνια των αμερικανων.Οφειλω να πω οτι στην αρχη το διασκεδαζα.Μου φαινονταν πολυ αστεια τα gay,chairperson,african-american,ms(miz),caucasian,και δεν συμμαζευεται τα οποια ειχαν αντικαταστησει τα homosexual,chairman,black,miss-mrs ,white κλπ.Το πιο αστειο-παρανοικο ,ομως,ηταν το τι συνιστουσε sexual harassment στον χωρο εργασιας,στο γραφειο.Νομιζετε οτι ηταν το να 'χουφτωσει'ενας ανδρας μια γυναικα ; Αμ δε ! Ακουστε δυο περιστατικα.Το πρωτο οταν επισκεφθηκα ενα φιλο διευθυντη τραπεζας νωρις στο γραφειο του,πριν ελθει η γραμματεας του.Επειδη δεν ειχα πιει καφε,οταν εκεινη ηλθε του ζητησα να της πει να μας φερει δυο καφεδες.Αυτος σηωθηκε,πηγε,και τους εφερε ο ιδιος.Οταν τον ρωτησα γιατι δεν το ζητησε απο την γραμματεa του,μου ειπε οτι κατι τετοιο θα μπορουσε να θεωρηθει sexual harassment ! Το δευτερο ειναι καλυτερο.Επισκεφθηκα ενα γραφειο της εταιρειας μας οπου μου συστησαν,μεταξυ αλλων,και την καινουργια marketing representative η οποια ηταν μια κουκλαρα,ενω ο προκατοχος της (που ειχε προαχθει)ηταν και ανδρας και κακασχημος ! Της ευχηθηκα τα τυπικα και ειπα οτι η αλλαγη θα ειναι πολυ ευχαριστη και για τους πελατες που θα ειχαν,πλεον,να κανουν με μια πολυ ομορφη γυναικα.Ο "συνοδος" μου χλωμιασε,με τραβηξε διακριτικα διπλα,και με παρακαλεσε να μην ξαναπω κατι τετοιο διοτι θα εκλαμβανονταν ως sexual harassment ! Το γιατι συνεβαιναν και συμβαινουν αυτα στις ΗΠΑ ειναι μεγαλη ιστορια,και ,παντως,οχι της παρουσης.Τα γραφω,ομως, αυτα διοτι και σε μενα δεν αρεσε το "οχι ρε πουστη μου"του τιτλου.Το βρηκα αστοχο,ειδικα για αρθρο με το συγκεκριμενο περιεχομενο.Ομως το να ακουω ελληνες να λενε και να γραφουν "gay" το βρισκω γελοιο και ξενοδουλο.Οπως και την χρηση των περισσοτερων αγγλικων λεξεων οι οποιες εχουν ενσωματωθει ανευ λογου στις "νεολληνικες διαλεκτους".Και να πεις οτι η γλωσσα μας δεν διαθετει την καταλληλη ορολογια.....
κ. Θ.Αντωνόπουλε, μόλις εντόπισα αυτό http://www.huffingtonpost.it/2014/08/26/scontrino-omofobo-pizzeria-_n_5713791.html?utm_hp_ref=italia-diritti4 άνδρες κάθονται και παραγγέλνουν σε πιτσερία στο Τάραντο - στο ''tablet'', όπου καταγράφει την παραγγελία ο σερβιτόρος και την οποία θα αποστείλει ώστε να καταχωρηθεί στην οθόνη του ταμείου, για να περάσει στους παρασκευαστές και μαζί με τα, ενδεχομένως, προστιθέμενα ( βλέπε, καφές ), να υπολογισθεί και να τυπωθεί ο τελικός λογαριασμός που παραδίδεται στον πελάτη, προσθέτει... την ένδειξη '' προσέξτε, είναι αδελφές ''... Αυτό μπορεί να σημαίνει... καλοπιάστε τους... αδελφίζοντας κι εσείς (... το γνωστο ''gay friendly'' ) ώστε να ξανάρθουν, ή... ρίξτε στις πίτσες τα πλέον ληγμένα των ληγμένων, γιατί ''αυτές'' δεν πρόκειται να το καταλάβουν...Εννοείτε πως η ένδειξη-σχόλιο '' mi raccomando so(no) ricchioni '' θα έπρεπε να σβηστεί κατόπιν από την οθόνη και, ως εκ τούτου, να μην τυπωθεί επάνω στο ''χαρτάκι''... Αβλεψία του υπεύθυνου της ταμειακής!...σημείωση:η ''Huffington Post'', στον τίτλο του άρθρου, επέλεξε να μετατρέψει σε ''gay'' τον slang ιταλικό υβρiστικό όρο ''ricchioni''
Η δημοκρατία αγκαλιάζει όλους τους πολίτες της ως ισότιμους και δεν προσωποποιείται ούτε εκφράζεται με την αρρωστημένη άποψη του κάθε ανεγκέφαλου πολιτικού ή παπά.Είναι άκυροι,άκαιροι και ανυπόστατοι από φύση τους,κανονικά δεν θα έπρεπε να ανήκουν ούτε να έχουν βήμα στον δημόσιο βιο.
Τι θα πει ρε φιλε οτι δεν θα εχω αποψη στα κοινα επειδη εχω συγκεκριμενη θεση επι του θεματος ? Επισης δεν ξερω αν στο εχουν πει...αλλα η επισημη θρησκεια του κρατους ειναι ο Χριστιανιοσμος συμφωνα με το συνταγμα της Ελλαδας...
Απ'ότι φαίνεται έχουμε και επίσημο σεξουαλικό προσανατολισμό λοιπόν. Έχει πλάκα που οι πολιτικοί το παίζουν και σεξολόγοι. Κάνουν διάγνωση προβλήματος και κατατάσσουν κάποιους στην κατηγορία των ασθενών, από την άλλη αρνούνται να τους φροντίσουν.
Οι ΛΟΑΤ ελληνες και ελληνιδες , οι γονεις τους , οι φιλοι τους και οσοι ανθρωποι πιστευουν στην ισοτητα , πρεπει να πολιτικοποιηθουν , να διεκδικισουν και να παψουν να ανεχονται σιωπηλα αυτη τη καταντια . Η Ελλαδα εχει γινει πλεον γνωστη σε ολη την ηπειρο ως πλεον ομοφοβικη και ρατσιστικη χωρα . Πρεπει πολιτικοι και κομματα να παρουν ξεκαθαρα θεση για να ξερουμε με ποιους εχουμε να κανουμε
" τον Έλληνα πολιτικό που προσέβαλε τον γκέι πρωθυπουργό"Όταν μπαίνει στον τίτλο η ίδια ακριβώς έκφραση που χρησιμοποίησε ο άλλος για να θίξει και να προσβάλλει, μάλλον η όποια "διαμαρτυρία" όχι μόνο δεν πείθει, αλλά πέφτει με βαρύ γδούπο στο κενό. Για ποιο λόγο να μην χρησιμοποιεί και ο κάθε Νικολόπουλος όπως του γουστάρει την ίδια ακριβώς έκφραση που έχουν μετατρέψει σε δήθεν "απελευθερωτικό" ψωμοτύρι οι αρμόδιοι για το θέμα ακτιβιστές; "Το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο καθαυτό μπορεί να χρειάζεται βελτιώσεις και διασαφηνήσεις"Και ο ακτιβισμός χρειάζεται κάποια στιγμή να σοβαρευτεί και να σταματήσει να λειτουργεί ως γλωσσική παιδική χαρά.
Κομμάτι χαζό να κατακρίνει την σημασία της γλώσσας ένας χρήστης με το ψευδώνυμο Χαρμίδης:Πλατωνικός διάλογος που αργότερα χρησιμοποιήθηκε ως ψευδώνυμο από τον ποιητή Ναπολέοντα Λαπαθιώτη ως ψευδώνυμο-πού ξέρεις...ήταν gay.Έχει πλάκα η σημειολογία ορισμένων πραγμάτων.
Έλα ρε σοβαρά, ώστε αυτός ήταν ο Χαρμίδης; Και λοιπόν; Προσβάλλει κανέναν το ψευδώνυμό μου; Πάντως δεν παριστάνω τον προσβεβλημένο και τον ευαίσθητο για λέξεις που χρησιμοποιώ εγώ ο ίδιος.Όσο για τα παιχνίδια, δεν είμαι αυτός που τα παίζει. Εγώ απλώς περιμένω ακόμα να ανέβει το δεύτερο σχόλιό μου.
Χαλάρωσε.Απλά μια φευγαλέα σκέψη(καλά καλά δεν ήταν συγκροτημένη) ήταν με το που είδα το σχόλιο και το το συνδύασα με το ψευδώνυμο.Ούτε σκοπό να στην πω είχα ούτε τίποτα.Απλά έτσι όπως μου πέρασε από το μυαλό,έτσι την έγραψα.Αλλά αφού σοβάρεψες,οι λέξεις είναι λέξεις.Να σου πω κάτι;Τα ανέκδοτα τα shocking-που λένε-προσβάλλουν κανέναν;Το black humor;Το ζήτημα δεν είναι οι λέξεις αυτές καθ'αυτές,αλλά το πλαίσιο που τις περιβάλλει.Οπότε γιατί ένας gay να μην μπορεί να πει την λέξη «πούστης».Διάολε,γιατί ένας straight να μην μπορεί να την πει;Απλά στην περίπτωση του ομοφοβικού(όπως τον Νικολόπουλο) είναι και αρνητικά φορτισμένες ως προς την σεξουαλική ταυτότητα κάποιου και χρησιμοποιούνται ως προσβολή.Ας βρεθεί ένας gay και ας πει ότι π.χ. η ατάκα «Έναν πούστη κοίτα ρε» από το Made in Greece του Κλυνν τον προσέβαλλε.Υπάρχει;Δεν νομίζω.Αν η ίδια λέξη ήταν θετικά φορτισμένη(ή ουδέτερη)θα πείραζε κανέναν;Btw στην Ελλάδα η συγκεκριμένη λέξη χρησιμοποιείται και με άλλη φόρτιση:π.χ. όταν θες να πεις κάποιον ύπουλο.Για περισσότερα(για να γελάσεις λίγο)σου προτείνω να δεις κάποια video του κωμικού George Carlin.Σε ένα από αυτά ειδικά το θέτει εξαιρετικά(και σε κάνει και να γελάς).Βαριέμαι να το ψάχνω,με συγχωρείς.Ελπίζω να έγινα κατανοητός.Υ.Γ.:Στην συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω πως ο αρθρογράφος το χρησιμοποίησε σαν ειρωνεία για να δώσει έμφαση στο συγκεκριμένο περιστατικό.Ας μας πει και ο ίδιος την γνώμη του για το politically correctness όταν αυτό «ξεφεύγει».Μέχρι τότε,μην τον κρίνεις.