Εδώ και τρεις ημέρες κυκλοφορεί πλέον και επίσημα στα μαγαζιά εννέα χωρών και, με τις προπαραγγελίες να έχουν χτυπήσει κόκκινο - εξαντλώντας τα πιο προσιτά μοντέλα του - το Apple Watch προσθέτει άλλο ένα success story στο βιβλίο της εταιρείας από το Cupertino της Καλιφόρνια.
Η Apple συνόδευσε το λανσάρισμα στα καταστήματα με τρεις νέες διαφημίσεις που αναδεικνύουν τρεις πτυχές του πιο "προσωπικού" -οπως το χαρακτήρισε ο Tim Cook- gadget της. Συναίσθημα και επικοινωνία, υπενθύμιση να μένουμε δραστήριοι και τρόπους με τους οποίους το Apple Watch διευκολύνει την καθημερινότητά μας:
Apple Watch - US:
Apple Watch - UP:
Apple Watch - RISE:
Φυσικά η ιστορία θα μπορούσε να τελειώνει εδώ, ή στο ταμείο του καταστήματος, όμως επειδή είμαστε στην εποχή όπου "ουδεν κρυπτόν υπό του Internet", δύο εταιρείες ανέλαβαν να τσεκάρουν τα "εντόσθια" της συσκευής και την ανθεκτικότητα του Watch ως gadget καθημερινής χρήσης - άρα και έκθεσης σε φθορές.
Τo πρώτο βίντεο ρίχνει φως μεταξύ άλλων, στην περιορισμένης διάρκειας μπαταρία (18 ώρες) του Apple Watch και το δεύτερο, της Consumer Reports, στην ανθεκτικότητα του γυαλιού που καλύπτει το καντράν του.
iFix it:
Consumer Reports:
Όπως ήταν αναμενόμενο, καμμιά συσκευή της Apple δεν κάνει ένα ολοκληρωμένο λανσάρισμα χωρίς να συνοδεύεται κι από ένα "σκανδαλάκι" τύπου -gate (antennagate, bendgate) και το Apple Watch δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού, ήδη, το 9to5Mac δημοσιεύει τις πρώτες αναφορές (και τις λύσεις του προβλήματος) που θέλουν το μεταλλικό μέρος του Apple Watch να χαράσσεται πολύ εύκολα από την καθημερινή χρήση.
σχόλια