ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter

Επιστροφή με το «Ρομίλντα». Αύγουστος 2006.

10

Ήταν μια εξωσωματική εμπειρία το ταξίδι, υπό την έννοια ότι όταν είχαν τελειώσει όλες οι πιθανές τελετουργίες –διάβασμα, χαβαλές, μεθύσι, κανένας μπάφος, ύπνος (λιποθυμία για την ακρίβεια)– ένιωθες ότι έβγαινες από το σώμα σου και παρατηρούσες από ψηλά τα «πτώματα» τριγύρω που προσπαθούσαν να κοιμηθούν σε στάσεις που θα ζόριζαν και τους πιο προχωρημένους μάστορες της γιόγκα.

Και κάθε τόσο ξυπνούσαν ταραγμένοι από την κακόφωνη και βαριάς ελληναράδικης προφοράς αναγγελία «the boat has arrived its destination - all passengers are kindly requested to disembark». Ή από την ανάγκη για τουαλέτα, που, όσο κι αν την ανέβαλλε κανείς, κάποια στιγμή δεν γινόταν αλλιώς μετά από τόσες ώρες (μέρες; ποιος ήξερε... ο χρόνος είχε αποκτήσει μια σχετικότητα ως έννοια) και συνήθως έκανε το απονενοημένο διάβημα πολύ αργά, όταν τα αποχωρητήρια (αυτός είναι ο πιο ταιριαστός όρος) θύμιζαν νεκροταφείο πυρηνικών αποβλήτων.

Όταν είσαι νέος, όλη αυτή η κακουχία μπορεί να μοιάζει με συναρπαστική περιπέτεια, με διαδικασία χτισίματος χαρακτήρα, ακόμα και με διαδρομή ενηλικίωσης.

Όταν είσαι νέος, όμως, όλη αυτή η κακουχία μπορεί να μοιάζει με συναρπαστική περιπέτεια, με διαδικασία χτισίματος χαρακτήρα, ακόμα και με διαδρομή ενηλικίωσης. Το ζητούμενο δεν είναι το ταξίδι αλλά ο προορισμός: αυτό μου έχει μείνει. Για να μην πούμε για τις απεριόριστες δυνατότητες που σου πρόσφερε αυτό το «ταξίδι της μεγάλης μέρας στη νύχτα» να φλερτάρεις, να τα φτιάξεις και να χωρίσεις πέντε-έξι φορές πριν φτάσεις καν στο νησί.

― Δημήτρης Πολιτάκης, Αναμνήσεις από τη Ρομίλντα. Η συνέχεια εδω



Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης

Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Επιστροφή με το "Ρομίλντα". Αύγουστος 2006. Facebook Twitter
Φωτ. Σπύρος Στάβερης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 12.8.2013

Φωτογραφία
10

ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΒΕΡΗΣ

Ο Σπύρος Στάβερης είναι φωτογράφος. Υπεύθυνος φωτογραφίας της LIFO από το πρώτο τεύχος της. Στο LIFO.gr διατηρεί την προσωπική στήλη A/Λ/Μ/Α/Ν/Α/Κ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT