Βγες με ένα κορίτσι που γράφει

Βγες με ένα κορίτσι που γράφει Facebook Twitter
3

 

Βγες με ένα κορίτσι που γράφει Facebook Twitter

Είναι εύκολο να αναγνωρίσεις ένα κορίτσι που γράφει ακόμη και από τις κάρτες που συνοδεύουν πάντα τα δώρα που κάνει. Κάθε ευκαιρία να αποτυπώσει τις σκέψεις της με τις πιο όμορφες λέξεις που μπορεί να βρει είναι ένα στοίχημα που της αρέσει να βάζει με τον εαυτό της.

Αν είσαι κι εσύ καλός με τις λέξεις έχεις ήδη προβάδισμα. Το κορίτσι που γράφει εκτιμά ιδιαιτέρως τους ευφυείς ανθρώπους κι ακόμη περισσότερο τις ενδιαφέρουσες συζητήσεις.

Πάνω από κάθε άλλο χαρακτηριστικό σου, θα ενδιαφέρεται για όσα έχεις να της πεις και όσα καινούρια πράγματα μπορείς να της μάθεις. Αν αρέσεις σε ένα κορίτσι που γράφει, θα σε ακούει να αφηγείσαι με τις ώρες οποιαδήποτε ιστορία χωρίς ποτέ να βαρεθεί. Με τον ίδιο ενθουσιασμό θα βρει τρόπους να σε κάνει αθάνατο μέσα από τις λέξεις της. Όσο περισσότερο χρόνο περνάτε μαζί τόσο πιο συχνά θα εμφανίζεσαι σε τυχαίες ιστορίες.

Βγες λοιπόν με ένα κορίτσι που γράφει γιατί θα σου δείξει πως είναι να δημιουργείς κάτι με αφορμή ένα χαμόγελο ή ένα βλέμμα. Θα σου διαβάζει βέβαια σπάνια όσα έγραψε και ακόμη πιο σπάνια θα παραδέχεται πως εσύ είσαι ο λόγος. Θα σε παραπέμπει όμως συχνά σε κείμενα άλλων ανθρώπων. Κάθε αγαπημένο της κείμενο είναι για εκείνη σαν μια αγκαλιά που μπορεί να μοιραστεί με όποιον το επιθυμεί όσο μακριά κι αν βρίσκεται.  Εμμέσως επίσης κάθε κείμενο που στέλνει αποκαλύπτει όσα δεν είναι έτοιμη ακόμη να πει.

Σε αντίθεση με το κορίτσι που διαβάζει και θέλει να ζήσει τις ιστορίες των βιβλίων της, το κορίτσι που γράφει θέλει πρώτα να ζήσει για να γεμίσει μια μέρα με δικές της ιστορίες τις σελίδες των βιβλίων της.

Θα πιάσεις τον εαυτό σου να ντρέπεται που είσαι μέρος των κειμένων της, γιατί κάτι τέτοια τα κορόιδευες, άλλα μέσα σου κάτι θα νιώσει απρόσμενα οικείο. Σαν να ήλπιζες πάντα κάποιος να δει πέρα από την επιφάνεια και να γράψει και για εσένα.

Δεν σε χρειάζεται γιατί έχει κόσμους μέσα στο μυαλό της για να ταξιδεύει μέχρι το τέλος του χρόνου. Σε θέλει όμως δίπλα της για να ταξιδέψετε παρέα.

Το κορίτσι που γράφει έχει λέγειν και το πιο δυνατό της όπλο είναι το μυαλό και οι λέξεις της. 

Θα μισήσεις τον τρόπο που τις χρησιμοποιεί στις διαφωνίες.

Θα αγαπήσεις τον τρόπο που τις χρησιμοποιεί γενικά.

Σίγουρα όμως δε θα βαρεθείς ποτέ.

 

Αν θες να κάνεις κάτι όμορφο για εκείνη, γραψ’της ένα σημείωμα. Μια χειρόγραφη αφιέρωση στην πίσω πλευρά ενός βιβλίου, ενός δίσκου ή απλώς ένα post it στο ψυγείο. Και τα δώρα  έχουν την σημασία τους, άλλα οι λέξεις σου θα είναι πάντα το αγαπημένο της κομμάτι.

Το κορίτσι που γράφει θα σου ζητήσει μια μέρα εξηγήσεις γιατί δείχνεις ότι δεν τρελαίνεσαι με όσα ασχολείται και στην τελική λες ότι θα προτιμούσες να βρεις μια κοπέλα που να μην έχει τόσες απαιτήσεις. Μια κοπέλα που δεν ψάχνει να ανακαλύψει ανύπαρκτα νοήματα στις αίθουσες μουσείων. Μια κοπέλα που είναι απλή και συνεννοείστε εύκολα. Και θα το κάνεις. Θα φύγεις.

Μια μέρα θα διαβάσεις στο δρόμο ένα σύνθημα που θα σου θυμίσει εκείνη γιατί κάτι τέτοια της άρεζαν και σταματούσε να τα φωτογραφίσει και σε εκνεύριζε γιατί αργούσε. Θα σταματήσεις όμως εσύ αυτή τη φορά. Θα καταλάβεις ότι το κορίτσι που γράφει δεν είναι όσα έψαχνες. Είναι κάτι άλλο. Είναι αυτό που τελικά σου ταιριάζει.

Αν είσαι τυχερός θα προλάβεις. Αν είσαι τυχερός εκείνη θα θυμάται ακόμη πως εσύ είσαι ο λόγος που γράφει.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Σωτηρόπουλος: «Έχουν γίνει μεγάλα βήματα στη νομοθεσία για τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα, υπάρχουν όμως ακόμα σημαντικά κενά»

Βιβλίο / Βασίλης Σωτηρόπουλος: «Έχουν γίνει μεγάλα βήματα στη νομοθεσία για τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα, υπάρχουν όμως ακόμα σημαντικά κενά»

Μια διαφωτιστική συζήτηση με τον γνωστό δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω και συγγραφέα με αφορμή την έκδοση του βιβλίου του ΛΟΑΤΚΙ + Δικαιώματα & Ελευθερίες (εκδ. Σάκκουλα), ένα μνημειώδες όσο και πολύτιμο βοήθημα για κάθε ενδιαφερόμενο άτομο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βασιλική Πέτσα: «Αυτό που μας πάει μπροστά δεν είναι η πρόοδος αλλά η αγάπη»

Βιβλίο / Η Βασιλική Πέτσα έγραψε ένα μεστό μυθιστόρημα με αφορμή μια ποδοσφαιρική τραγωδία

Η ακαδημαϊκός άφησε για λίγο το βλέμμα του κριτή και υιοθέτησε αυτό του συγγραφέα, καταλήγοντας να γράψει μια ιστορία για το συλλογικό τραύμα που έρχεται να προστεθεί στις ατομικές τραγωδίες και για τη σημασία της φιλικής αγάπης.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Μιχάλης Γκανάς: Ο ποιητής της συλλογικής μας μνήμης

Απώλειες / Μιχάλης Γκανάς (1944-2024): Ο ποιητής της συλλογικής μας μνήμης

«Ό,τι με βασανίζει κατά βάθος είναι η οριστική απώλεια ανθρώπων, τόπων και τρόπων και το ανέφικτο της επιστροφής». Ο σημαντικός Έλληνας ποιητής έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Queer»: Το μυθιστόρημα της στέρησης που πόνεσε τον Μπάροουζ

Βιβλίο / «Queer»: Το μυθιστόρημα της στέρησης που πόνεσε τον Μπάροουζ

Μια αναδρομή στην έξοχη, προκλητική όσο και «προφητική» νουβέλα του Ουίλιαμ Μπάροουζ στην οποία βασίστηκε η πολυαναμενόμενη ταινία του Λούκα Γκουαντανίνο που βγαίνει σύντομα στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βιογραφίες: Aπό τον Γκαρσία Μάρκες στην Άγκελα Μέρκελ

Βιβλίο / Πώς οι βιογραφίες, ένα όχι και τόσο δημοφιλές είδος στη χώρα μας, κατάφεραν να κερδίσουν έδαφος

Η απόλυτη επικράτηση των βιογραφιών στη φετινή εκδοτική σοδειά φαίνεται από την πληθώρα των τίτλων και το εύρος των αφηγήσεων που κινούνται μεταξύ του autofiction και των βιωματικών «ιστορημάτων».
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
ΕΠΕΞ Λευτέρης Αναγνώστου, ένας μεταφραστής

Λοξή Ματιά / Λευτέρης Αναγνώστου (1941-2024): Ένας ορατός και συγχρόνως αόρατος πνευματικός μεσολαβητής

Ο Λευτέρης Αναγνώστου, που έτυχε να πεθάνει την ίδια μέρα με τον Θανάση Βαλτινό, ήταν μεταφραστής δύσκολων και σημαντικών κειμένων από τη γερμανική και αυστριακή παράδοση.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Βιβλίο / Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Ο Ιωάννης Στεφανίδης, καθηγητής Διπλωματικής Ιστορίας στη Νομική του ΑΠΘ και επιμελητής του τρίτομου έργου του ιστορικού Νίκου Πετσάλη-Διομήδη, εξηγεί γιατί πρόκειται για ένα κορυφαίο σύγγραμμα για την εποχή που καθόρισε την πορεία του έθνους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια