Η πρώτη transgender υποψήφια για Όσκαρ εξηγεί γιατί αποφάσισε να μποϊκοτάρει τα Όσκαρ

Η πρώτη transgender υποψήφια για Όσκαρ εξηγεί γιατί αποφάσισε να μποϊκοτάρει τα Όσκαρ Facebook Twitter
3

Το παραπάνω αριστουργηματικό τραγούδι είναι φέτος υποψήφιο για  Όσκαρ, αλλά ίσως έχει λάβει τη λιγότερη δημοσιότητα από όλα τα υπόλοιπα, και το σίγουρο είναι πως τη βραδιά της μεγάλης απονομής, δεν θα ερμηνευθεί ζωντανά στο Χόλιγουντ.

Η φωνή ανήκει στην πρώτη διαφυλική τραγουδίστρια που συμπεριλήφθηκε σαν υποψήφια για το μεγάλο βραβείο στην ιστορία του θεσμού, αλλά η ίδια είναι απογοητευμένη με όλα όσα προηγήθηκαν και αποφάσισε να μποϊκοτάρει την τελετή στην οποία δεν θα παρευρεθεί. Την Κυριακή, θα τραγουδήσουν ζωντανά οι υπόλοιποι υποψήφιοι, Sam Smith, Lady Gaga και Weeknd, αλλά λόγω περιορισμένου χρόνου, η εμφάνιση της Anohni, κόπηκε. Αυτό που προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη θλίψη στην ερμηνεύτρια είναι πως τελικά ανακοινώθηκε πως στη σκηνή θα ανέβει φέτος ο Dave Grohl των Foo Fighters που δεν είναι καν υποψήφιος. Η Anohni, που έχει γίνει γνωστή σαν τραγουδίστρια του συγκροτήματος Antony and the Johnsons, εξηγεί την απόφασή της και περιγράφει πώς η χαρά της για την υποψηφιότητα μετατράπηκε σε προβληματισμό και τελικά απογοήτευση.

"Είμαι η μόνη transgender ερμηνεύτρια που προτάθηκε ποτέ για βραβείο Όσκαρ, και γι 'αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καλλιτέχνες που με πρότειναν. Ήμουν στην Ασία όταν έμαθα τα νέα. Έτρεξα στο σπίτι για να ετοιμάσω κάτι, σε περίπτωση που θα μου ζητούσαν να τραγουδήσω στη βραδιά. Όλοι με έπαιρναν τηλέφωνο για συγχαρητήρια. Μια εβδομάδα αργότερα, ο Sam Smith, η Lady Gaga, και ο Weeknd είχαν ανακοινωθεί σαν οι περφόρμερς που θα ερμήνευαν ζωντανά στη μεγάλη βραδιά και αναμένονταν και οι υπόλοιποι. Κάθισα και περίμενα σε σύγχυση. Θα ερχόταν κάποιος σε επαφή μαζί μου; Αλλά καθώς περνούσε ο χρόνος δεν άκουγα τίποτα." αναφέρει στην επιστολή της η Anohni.

Στη συνέχεια περιγράφει τα συναισθήματα της ταπείνωσης και απογοήτευσης που βίωσε ως αποτέλεσμα του αποκλεισμού, πριν πάρει την απόφαση να ασκήσει αυστηρή κριτική στην επιτροπή.

"Έχω αποφασίσει να μην παρακολουθήσω τα Όσκαρ." αναφέρει και υπενθυμίζει πως οι ισχυροί της βιομηχανίας προσπαθούν να μας πείσουν ότι δείχνουν ενδιαφέρον κουνώντας σημαίες για την πολιτική ταυτότητα και ψεύτικα ηθικά ζητήματα. "Αλλά μην ξεχνάμε ότι πολλές από αυτές τις προσωπικότητες είναι τα τρόπαια των εταιρειών που ανήκουν σε δισεκατομμυριούχους με μόνη πρόθεση να μας χειραγωγήσουν και με τη συγκατάθεσή μας να πάρουν τα χρήματά μας." αναφέρει και κάνει λόγο για διασκεδαστές που προσφέρουν θέαμα, "όταν η Ρώμη καίγεται". Η επιστολή με την οποία περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την απόφασή της και ασκεί σκληρή κριτική στο θεσμό και την Αμερική, δημοσιεύεται σε όλα τα μεγάλα μουσικά Μέσα και καταλήγει αναφέροντας πως η κίνησή της αυτή είναι η προσπάθειά της να ασκήσει όσο μεγαλύτερη επιρροή μπορεί προκειμένου να αναδείξει το θέμα της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της ανοχής.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
"In the United States it is all about money: those who have it and those who don't. Identity politics are often used as a smokescreen to distract us from this viral culture of wealth extraction. When we are not extracting wealth from nature, we are extracting it from the working and middle classes."όλο το κείμενο της είναι πολύ όμορφο και αληθινό. Δυστυχώς έχει δίκιο σε όλα! Εγώ χαίρομαι πάντως που κατάφερε να κάνει καριέρα, διότι ειδάλλως δε θα είχαμε τη τύχη να την ακούσουμε..
Ρε παιδιά δεν είναι transsexual αλλά transgender! Αλλο το ένα άλλο το άλλο! Διεμφυλικός (transsexual) είναι οποιος έχει κάνει εγχείρηση επαναπροσδιορισμού του φύλου του και διαφυλικός (transgender) είναι όρος-ομπρέλα και λιγότερο αδιακριτος, γιατι δεν χρειάζεται να ξερουμε τι έχει καποιος μεσα στο εσωρουχο του για να τον ορίσουμε... it's all about the gender(κοικωνικό φυλο)! Οποτε ας αρκεστούμε στον όρο transgender οπως κάνουν στο εξωτερικό!