Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter

Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων

1

O Richard Phibbs έχει φωτογραφήσει τους πάντες- από την Meryl Streep και τον Jay Z ως και τη Hillary Clinton. Για το  τελευταίο του πρότζεκτ όμως ο διάσημος φωτογράφος μόδας και πορτρετίστας έχει ένα απώτερο σκοπό: να βοηθήσει εγκαταλελειμμένα σκυλιά να βρουν ένα σπίτι.

Ο Phibbs είναι εθελοντής στη Humane Society της Νέας Υόρκης εδώ και τρία χρόνια και φωτογραφίζει τα σκυλάκια που πρόκειται να δοθούν για υιοθεσία. Το νέο βιβλίο του Rescue Me, το οποίο  κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο Aperture, έχει περισσότερες από 70 φωτογραφίες ζώων που έχουν επιβιώσει μέσα από πολύ σκληρές συνθήκες. Το πορτρέτο κάθε ζώου συνοδεύεται και από την ιστορία της μικρής οδύσσειάς του: από τη στιγμή της εγκατάλειψης του μέχρι και τη στιγμή της διάσωσής του. Στην εισαγωγή του βιβλίου ο Phibbs αναφέρεται με θαυμασμό στους «αφοσιωμένους ανθρώπους που εργάζονται εθελοντικά για να βοηθήσουν τα πλάσματα αυτά , να σωθούν από τον μερικές φορές απίστευτο πόνο τους και να ξεκινήσουν μία νέα, ευτυχισμένη και ασφαλή ζωή». Τα έσοδα του βιβλίου θα δοθούν στη φιλοζωική εταιρεία HSNY. Πληροφορίες για το Rescue Me μπορείτε να βρείτε εδώ, ενώ για να δείτε τη δουλειά του Richard Phibbs μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.richardphibbs.com.

Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Η τρυφερότητα και η απορία στο βλέμμα των κακοποιημένων ζώων Facebook Twitter
©Richard Phibbs
Φωτογραφία
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ