ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!]

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Allanah, 2008
38

(Προσοχή: Αυτή η ανάρτηση περιέχει γυμνό)

Οι φωτογραφίες του Phillip Toledano στην σειρά του "A New Kind of Beauty" έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τα παραδοσιακά πορτρέτα, αλλά τα θέματα του απέχουν πολύ από το μέσο όρο. Ο Toledano φωτογραφίζει ανθρώπους που έχουν περάσει από ριζικές διορθωτικές χειρουργικές επεμβάσεις.

"Σε 50 ή 100 χρόνια, νομίζω ότι η ανθρωπότητα δεν θα μοιάζει όπως σήμερα, λόγω της τεχνολογίας. Θα είμαστε σε θέση να επαναπροσδιορίσουμε τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά και νομίζω ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι η πρωτοπορία αυτού του τύπου της εξέλιξης,"  δήλωσε ο Toledano σχετικά με το έργο.

"Ήθελα να κάνω όμορφα και διακεκριμένα πορτρέτα των ανθρώπων αυτών. Ήθελα να παρουσιάσω ένα συγκεκριμένο μέρος της σύγχρονης ομορφιάς" είπε χαρακτηριστικά ο Toledano, ενώ συμπλήρωσε, πως οι αντιδράσεις για το εργο όπως ήταν αναμενόμενο ήταν ανάμεικτες.

1.

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Steve, 2008

2.

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Nikki, 2009 (left); Fred, 2008

3.

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Monique, 2008

4.

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Justin, 2009

5.

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Angel, 2009 (left); Yvette, 2008

6.

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Sonia

7.

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Dina, 2009

8.

Ένα νέο είδος ομορφιάς [NSFW!] Facebook Twitter
Ava

9.

Φωτογραφία
38

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

20 σχόλια
Το 7, εξ' όσων βλέπω, είναι καλή δουλειά. Δεν ξέρω πώς ήταν πριν, αλλά το μαχαίρι του χειρουργού ζωγράφισε.Τα άλλα, πχ το 8, είναι από mainstream πορνοστάρ, μέχρι Θεέ μου φύλαγε.
Moιάζουν σαν να έχουν βγει από ταινία επιστημονικής φαντασίας.Οι φωτογραφίες είναι ωραίες. Τα πλάσματα αυτά δε μοιάζουν ανθρώπινα, ούτε είναι όμορφα.Βασικά έκλασα μέντες ο.ΟΗ μόνη πιο κοντά στο Homo sapiens sapiens είναι η Σόνια που μοιάζει με τη Μαρίνα την Αμπράμοβιτς τώρα που επίσης έχει κάνει λίγο κώλο τη μούρη της.
Καλά, όταν οι ρυτίδες και τα άσπρα μαλλιά, περάσουν το στάδιο τη γοητείας, να σας δω αν θα πλακωθείτε στις πλαστικέςΠου δεν θα σας δω, αλλά λέμε τώρα.(για εσάς που βρήκατε ευκαιρία να κράξετε λέω):)
Καλλιτεχνικά, με όλη την σημασία της λέξεως, είναι ενδιαφέροντα πορτραίτα(για εμένα..).εκτός αν αντιληφθεί έντονα κανείς ότι μέσω αυτής της φωτογραφικής στόχευσης ενός και μόνο ''είδους'' ανθρώπου, όπως και τους παρουσιάζει, λόγικώς και εύστοχα ο φωτογράφος περίμενε τις αντιδράσεις του κόσμου άρα και ''εύστοχα'' στόχευσε σε αυτούς τους ανθρώπους.Αλλά το ζητούμενο, πέρα από το ζήτημα της καλλιτεχνίας και του ηθικοαισθητικού teasing, είναι(ή δεν είναι;) αυτό που περιγράφει ως θεώρηση (μιας) σύγχρονης ομορφιάς.Ως θεατής αυτής της υποψήφιας (ως) ομορφιάς, δεν προέχει -προκειμένου να την αναγνωρίσω ως μία- το να το θεωρώ κιόλας και ως κάτι το όμορφο(π.χ σε αυτούς τους ανθρώπους;) Έχουμε κιόλας συμφωνήσει ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι όμορφοι;Και άντε, ας πούμε (πράγμα που το ελπίζω και περισσότερο) ότι με την λέξη ομορφιά, αναφέρεται σε μια κάποια θεώρηση της ομορφιάς, πίστη περί ομορφιάς, πεποίθηση περί κάλλους που έχουν οι άνθρωποι που φωτογράφισε και οι οποίοι έχουν ως κοινό το να θεωρούν όμορφο αυτό που δείχνουν και κάνουν-πράγμα που τους καθιστά και αυτούς σε έναν βαθμό... καλλλιτέχνες- ή ας πούμε ότι η συλλογή αυτή αποτελεί απαθανάτιση και ντοκουμέντο ενός στάδιου της ιστορίας αυτής της μιας κάποιας θεώρησης της ομορφιάς και άρα ίσως έχει ή θα έχει μια αξία ...αρχαιολογική...Διερωτώμαι, είναι αυτές οι φωτογραφίες όμορφες λόγω του ότι είναι και οι φωτογραφιζόμενοι όμορφοι; Ή οι φωτογραφιζόμενοι καθίστανται όμορφοι λόγω της φωτογραφικής επιτυχίας(η οποία όπως και είπα είναι λίγο πολύ εξασφαλισμένη λόγω της στόχευσης του κόνσεπτ);Ο φωτογράφος μας οικειοποιεί σε ένα είδος ομορφιάς ή η ''ομορφιά'' αυτή είναι κιόλας ένα νέο ζητούμενο της τέχνης, άρα και της... ομορφιάς;
Ευτυχώς υπάρχει ακόμα κριτική σκέψη και αισθητική στον κόσμο όσο κι αν πασχίζουν δήθεν αρτίστες, διαφημιστές και παντός είδους γκουρού να πείσουν για το αντίθετο.