Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau

Ένας παλιός γαλλικός αχυρώνας μετατρέπεται σε σύγχρονο σπίτι

0

Το γραφείο Faure & Miniau ανέλαβε την ανακαίνιση ενός παλιού αχυρώνα στο Igornay της Γαλλίας και πρόσφατα ολοκλήρωσε το σπίτι Les Greniers de Babel μετά από δύο χρόνια εργασιών. Οι ιδιοκτήτες ήθελαν να μεταμορφώσουν τον αχυρώνα ώστε να περνούν εκεί τις διακοπές τους.

Το έργο περιελάμβανε την αναδιάρθρωση και επισκευή του σκελετού, την αφαίρεση των δαπέδων, των σανίδων και των εσωτερικών τοίχων και την τοποθέτηση παραθύρων στον μπροστινό τοίχο. Η ανακαίνιση επιτρέπει στο φυσικό φως να πλημμυρίσει το εσωτερικό, ενώ παράλληλα δημιουργεί θέα στο κοντινό πάρκο.

Σε όλο το εσωτερικό, οι αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε γεμίζουν τους χώρους με παιχνιδιάρικη ενέργεια. Η κουζίνα είναι μοντέρνα με ανοιχτόχρωμα ξύλινα ντουλάπια και γκρι δάπεδα. Βαθυπράσινα μωσαϊκά πλακάκια καλύπτουν την επιφάνεια του πάγκου. Το πετρόλ και το τιρκουάζ καλύπτουν τους δύο κύριους τοίχους, ενώ μια άλλη πράσινη απόχρωση καλύπτει τη σπειροειδή σκάλα.

Μια τοιχογραφία, που διακοσμεί τον τοίχο που χωρίζει το σαλόνι από το παρακείμενο αναγνωστήριο, αναπαριστά τις διακοπές της οικογένειας δίπλα στη θάλασσα και τα ταξίδια της.

Ο κύριος χώρος είναι ανοιχτός, συνδέοντας την κουζίνα, την τραπεζαρία και το καθιστικό. Μια τοιχογραφία σε συμπληρωματικούς τόνους διακοσμεί τον τοίχο που χωρίζει το σαλόνι από το παρακείμενο αναγνωστήριο. Η φωτεινή αυτή τοιχογραφία αναπαριστά τις διακοπές της οικογένειας δίπλα στη θάλασσα και τα ταξίδια της.

Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau

Η οροφή αφαιρέθηκε σε αυτό τον χώρο για να δημιουργηθεί μεγαλύτερο ύψος. Με το διπλό ύψος, ο επάνω όροφος είναι ανοιχτός και γεμάτος φυσικό φως. Ένας διάδρομος με γυάλινο κιγκλίδωμα έχει θέα στο καθιστικό και την τραπεζαρία κάτω.

Μια κρεβατοκάμαρα που μοιάζει με καμπίνα και είναι επενδυμένη με ταπετσαρία που μοιάζει με ξύλο βρίσκεται πάνω από την κουζίνα. Τα παράθυρα του δωματίου δίνουν στον ένοικο θέα στον κάτω όροφο.

Στο παιδικό δωμάτιο υπάρχει μια πράσινη κουκέτα και ενσωματωμένη βιβλιοθήκη ενώ μια μεγάλη τζαμαρία αφήνει το φως να εισέλθει. Έχουν τοποθετηθεί πράσινες κουρτίνες οι οποίες βοηθούν στο αίσθημα ιδιωτικότητας όταν χρειάζεται.

Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
Σπίτι Σταβλος Facebook Twitter
Φωτ.: Philippe Charlot/Agence Faure & Miniau
 
Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ